Spring naar bijdragen

Tri-kilo-cacher


gpsgek

Aanbevolen berichten

Het belangrijkst voor mij is het plezier dat ik heb bij het geocachen en dat probeer ik in mijn logs tot uitdrukking te brengen. :D

 

Hallo Willy,

 

Ook van onze kant de felicitaties met deze mijlpaal. Meestal worden jouw logjes met veel plezier gelezen. Aan jouw puzzelcaches hebben wij ons nog niet gewaagd. Wel af en toe naar gekeken, maar voor ons gevoel zijn we daar nog niet aan toe :thumbup: .

Wat je al aangeeft is het belangrijkste van geocachen het plezier wat je er aan beleeft.

Ga zo door!! Ik denk dat je een inspiratie en een voorbeeld voor velen zult zijn.

 

Erik en Corrie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

...

Achteraf gezien, op welk logje ben je nu het meeste trots? Welk logje schiet je nu zo te binnen waarvan je denkt, die is goed gelukt. Het logje waarvan het eigenlijk jammer is dat die diep weggestopt in de krochten van het internet, onderaan een (gearchiveerde) cache, wacht op de digitale vergetelheid. Wat is dat ene logje die het eigenlijk verdient dat het hier nogmaals in het spotlight gezet mag worden?

 

Zilvervloot.

 

Niet trots, maar deze uit 2003 moest ik meteen aan denken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

...

Achteraf gezien, op welk logje ben je nu het meeste trots? Welk logje schiet je nu zo te binnen waarvan je denkt, die is goed gelukt. Het logje waarvan het eigenlijk jammer is dat die diep weggestopt in de krochten van het internet, onderaan een (gearchiveerde) cache, wacht op de digitale vergetelheid. Wat is dat ene logje die het eigenlijk verdient dat het hier nogmaals in het spotlight gezet mag worden?

 

Zilvervloot.

 

Niet trots, maar deze uit 2003 moest ik meteen aan denken...

 

3-kilo cacher worden is een kunst, maar goed relativeren ook.

 

Je bent aardig bedreven in allebei, Willem: ook van onze kant de welgemeende felicitaties met deze mijlpaal. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...