Spring naar bijdragen

Hoe betaal ik mijn Premium Membership?


Sprokkel

Aanbevolen berichten

:dribble:

 

Eigenlijk heeft het in wezen niet veel met heo-cachen te maken...

Ik wil premium member worden en zie dat dat 30 dollar kost.

Hoe maak ik 30 dollar over? Of kan het ook in Nederland naar een bankrekening? (in de vorm van eiro's)

 

Alvast bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

De standaard manier van betalen gaat via hun webshop of via paypal. Voor zover ik weet werken die beide alleen met credit cards. In Amerika is dat net zo gewoon als hier een bankoverschrijving.

 

Alternatief is betalen met cheque of money order. Maar cheques gaat volgens mij alleen maar in Amerika, en money order (B.v. Western Union) kost je extra geld.

 

Kortom: het zou eventueel wel kunnen om op een andere manier te betalen, maar met creditcard gaat het het goedkoopst, gemakkelijkst en snelst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oké. Toevallig dat dit topic naar voren komt. Zelf kreeg ik net een "notification" dat ik weer moest betalen. Ik heb gelijk even opgezocht hoe het ook alweer ging...:

 

 

- Schrijf via paypal het gewenste bedrag over naar paypal@groundspeak.com

- Stuur een email naar contact@groundspeak.com, waarin je het transactieID schrijft, en aangeeft dat het om betaling gaat van je premium-member account. Vergeet ook niet aan te geven om welke geocaching-gebruikersnaam het gaat!

 

Ga ik nu gelijk dus ook maar even doen... :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kunt het overigens ook automagisch laten afschrijven via Paypal.

 

Op de pagina dokken van gc.com zijn er drie linkjes naar paypal. 1 voor per maand betalen (gebeurt automatisch per maand tot opzegging), 1 voor per jaar betalen (tot opzegging) en eenmalig voor een jaar betalen. Dat laatste moet je dus zelf herhalen als je membership afloopt.

Als je deze linkjes volgt wordt alles voor je afgehandeld en hoef je ze dus niet nog los te mailen of zo.

bewerkt door Sambalbai
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kunt het overigens ook automagisch laten afschrijven via Paypal.

 

Op de pagina dokken van gc.com zijn er drie linkjes naar paypal. 1 voor per maand betalen (gebeurt automatisch per maand tot opzegging), 1 voor per jaar betalen (tot opzegging) en eenmalig voor een jaar betalen. Dat laatste moet je dus zelf herhalen als je membership afloopt.

Werkt dat ook als je je paypal-account niet geverifieerd hebt met een credit-card? Ik herinner me dat dat het probleem vorig jaar was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Werkt dat ook als je je paypal-account niet geverifieerd hebt met een credit-card? Ik herinner me dat dat het probleem vorig jaar was.

 

Oeh, weet ik eigenlijk niet. Ik gebruik paypal al een paar jaar met creditcard en niet met een bankrekeningnummer of zo. Overigens is mijn account niet verder gevalideerd. De eerste 1500 dollar die je betaalt via paypal mag zonder verificatie. Zolang je niet al te gekke aankopen gaat doen kun je daar best een tijd mee vooruit.

 

edit: ik heb op deze manier de afgelopen twee maanden bij gc.com per maand betaald en het werkte prima.

bewerkt door Sambalbai
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oeh, weet ik eigenlijk niet. Ik gebruik paypal al een paar jaar met creditcard en niet met een bankrekeningnummer of zo. Overigens is mijn account niet verder gevalideerd. De eerste 1500 dollar die je betaalt via paypal mag zonder verificatie. Zolang je niet al te gekke aankopen gaat doen kun je daar best een tijd mee vooruit.

Oké. Ik zal het van de week even proberen, wellicht dat groundspeak dat nu heeft aangepast. Voorlopig kan ik weinig betalen met paypal, aangezien het saldo redelijk gelijk is aan $0,00 :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kunt het overigens ook automagisch laten afschrijven via Paypal.

 

Op de pagina dokken van gc.com zijn er drie linkjes naar paypal. 1 voor per maand betalen (gebeurt automatisch per maand tot opzegging), 1 voor per jaar betalen (tot opzegging) en eenmalig voor een jaar betalen. Dat laatste moet je dus zelf herhalen als je membership afloopt.

Werkt dat ook als je je paypal-account niet geverifieerd hebt met een credit-card? Ik herinner me dat dat het probleem vorig jaar was.

 

Of het "automatisch" betalen ook gaat met een niet geverifieerde Credit-Card weet ik niet. Ik weet wel dat Paypal normale betalingen wel accepteerd met een niet geverifieerde Credit Card.

En anders alsnog verifieren door de code op te geven die op je afschrift staat, die je hebt ontvangen nadat je de euro (?) hebt overgemaakt naar je account bij Paypal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

paypal zonder creditcard werkt ook,

 

eerst even via je bank/giro geld overmaken naar paypal

 

daarna moet je wel even een mail sturen naar contact@groundspeak.com want anders gaat het niet automatisch zoals bij creditcardbetalingen.

Vermeld daar je payment ID en de naam van je groundspeak account.

 

dan is het zo gepiept.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of het "automatisch" betalen ook gaat met een niet geverifieerde Credit-Card weet ik niet. Ik weet wel dat Paypal normale betalingen wel accepteerd met een niet geverifieerde Credit Card.

 

Yep, dat werkt. De afgelopen twee maanden zijn automagisch van mijn niet geverifieerde kaart afgeschreven. Maar zoals gezegd zit er een limiet van 1500 Euro op. Daarna moet je de kaart verifiëren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 months later...
paypal zonder creditcard werkt ook,

 

eerst even via je bank/giro geld overmaken naar paypal

 

daarna moet je wel even een mail sturen naar contact@groundspeak.com want anders gaat het niet automatisch zoals bij creditcardbetalingen.

Vermeld daar je payment ID en de naam van je groundspeak account.

 

dan is het zo gepiept.

 

 

Hallo allemaal, ik heb het zo gedaan als in de uitleg van hier boven .

En het is prima gegaan , we zijn ook donateur geworden van deze site .

Bedankt voor alle uitleg zal hier nog wel vaak gebruik van maken .

 

 

Joke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

IK heb nu twee keer geprobeerd te betalen met m'n Mastercard direct naar de Groundshop Store, maar dat loopt niet goed met een foutmelding dat m'n adres niet klopt.

Zelfs gebeld door ING Bank dat een onbekende partij in Amerika geprobeerd heeft $30 te incasseren en dat deze voorlopig geblokkeerd is totdat ik goedkeuring geef. :thumbup:

 

Uiteraard goedkeuring gegeven, maar tot op heden niet afgeschreven. Groundstore komt ook niet met een oplossing.

Iemand een suggestie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...