Spring naar bijdragen

Fout op fotopagina


Ruud4d

Aanbevolen berichten

Als ik bij de index van de fotocarousel kijk, krijg ik een foutmelding. Ik krijg dan het inlogschermpje van Pentagram te zien. Hier is al eerder melding van gemaakt, maar toen ging het dacht ik over dat schermpje op de indexpagina van gc.nl. Dat kan dus wel kloppen.

Er staat een foto van Pentagram op hun homepage achter een wachtwoord. Hier is een printscreen.

 

login.JPG

bewerkt door Ruud4d
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Als ik bij de index van de fotocarousel kijk, krijg ik een foutmelding. Ik krijg dan het inlogschermpje van Pentagram te zien. Hier is al eerder melding van gemaakt, maar toen ging het dacht ik over dat schermpje op de indexpagina van gc.nl. Dat kan dus wel kloppen.

Er staat een foto van Pentagram op hun homepage achter een wachtwoord. Hier is een printscreen.

 

login.JPG

 

Yup, zei ik toch, maar iedereen leest er kennelijk overheen.

 

Via:

 

- Foto carroussel

- Foto overzicht

 

is dat inlogschermpje zichtbaar te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op zich niet echt een groot probleem,

 

Er is door 1 van de pentagram leden een linkje geplaatst naar hun prive gedeelte bij de internet provider in plaats van de publieke link.

Het makkelijkste is misschien de link hier op de website te verwijderen en dan kan Pentagram de verbeterde link later weer toevoegen.

 

Groeten Jan-Willem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is dus ook geen fout op de fotopagina, maar zoals opgemerkt, een verkeerde link van team Pentagram.

 

Als je @home als provider neemt, krijg je 50 Mb webspace verdeeld over 2 stukken. De een is een stuk waar je je homepage kunt plaatsen en dus, als je het niet afschermt, publiekelijk is. Daar moeten de plaatjes op gezet worden willen ze die delen met ons.

 

Het andere gedeelte, homedrive genaamd, is niet voor publiek bestemd en staat altijd achter een password. Het is niet eigenlijk niet bedoeld als ruimte voor webspace, maar meer als een veredelde USB stick. De eigenaar heeft daar dus een stukje ruimte, privé, dat hij overal kan oproepen als hij maar voor een PC zit dat op het internet is aangesloten.

Totale ruimte is dus 50 Mb en dat wordt verdeeld over beide stukken. De ruimte dat dus gebruikt wordt voor de homedrive is verlies voor de webspace en dus ook verlies voor eventueel publiekelijk gebruik.

 

En sowieso, wat is nu nog een deel van 50 Mb voor een "homedrive"? Zoals gezegd, een USB stick van een paar euro heeft al meer ruimte :dribble:

 

Wil Team Pentagram hun foto's zichtbaar zetten in de carousel, dan zullen ze dus hun foto's moeten verplaatsen van de homedrive naar hun webspace.

 

Jaren terug hebben we iemand op het forum gehad die op precies dezelfde manier hier een foto in een posting dacht te plaatsen. Ook vanuit de homedrive gedeelte.

De (on)gein die toen voor veel verwarring zorgde was dat iedereen, maar dan ook iedereen die bewuste topic bezocht, ook al waren ze nog niet aan bewuste topic toegekomen, allemaal dezelfde popup kregen met het verzoek om de inlogcode en password te geven.

Dat zal al snel weer een jaar of 4 a 5 terug zijn.

 

Ik zie het carousel nooit, maar als dit "probleem" nog steeds het geval is, dan zal ik bij deze een linkje naar dit bericht doorsturen naar team Pentagram.

 

Kruimel

Senior Mod

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk, dit onderwerp :crybaby:

 

Ik zie pas nu dus dat wij veroorzaker(s) zijn van een foutje. Inmiddels foto's maar weggehaald.

 

Stonden overigens wel degelijk op het publieke gedeelte. Maar dan houdt onze kennis daarover dan ook op.

 

Hopelijk is het nu opgelost.

 

Laat volgende keer even direct wat weten, we bijten niet hoor :D .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk, dit onderwerp :thumbup:

 

Ik zie pas nu dus dat wij veroorzaker(s) zijn van een foutje. Inmiddels foto's maar weggehaald.

 

Stonden overigens wel degelijk op het publieke gedeelte. Maar dan houdt onze kennis daarover dan ook op.

 

Hopelijk is het nu opgelost.

 

Laat volgende keer even direct wat weten, we bijten niet hoor :wine: .

Dat was ook de bedoeling. Alleen moest er iets anders gebeuren na het plaatsen van het berichtje en is het erbij in geschoten.

 

En van dat bijten... Blijkbaar hebben jullie de foto nog niet gezien die ik bij de log van Woudlopers event heb geplaatst :no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Stonden overigens wel degelijk op het publieke gedeelte. Maar dan houdt onze kennis daarover dan ook op.

Als je de screenshot ziet die een aantal postings terug is geplaatst, zie je de popupscherm van @home met een https://homedrive huppeldepup..

 

 

@Home: https://homedrive.home.nl/teampentagram/ = Privé

 

@Home: http://members.home.nl/teampentagram/ = Publiekelijk

 

 

Maar daarover hoeven we geen disussie te voeren. Probleem is immers opgelost.

 

 

 

Het is zelfs zo, dat als een kwaadwillende de homdrive url van je aanklikt, een aantal malen een verkeerde login/password invoert, de toegang tot homedrive voor een bepaalde tijd wordt geblokkkeerd. Ook de toegang voor jou :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...

Volgens mij staat er weer een foto in de carousel die deze fout geeft.

 

Ik denk dat het Team Mindforce is (die worden niet geladen en geven dit scherm weer wanneer ik naar foto-overizcht ga).

 

Ik heb er niet zoveel verstand van, misschien kan iemand anders even kijken voor ik halsoverkop dit team ga mailen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...