TeamTobi Geplaatst 17 maart 2007 Share Geplaatst 17 maart 2007 Met Firefox geen problemen Hier wel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Xaa Geplaatst 18 maart 2007 Share Geplaatst 18 maart 2007 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 20 maart 2007 Auteur Share Geplaatst 20 maart 2007 Bij mij werkt "nieuwe berichten" weer niet. Vanmiddag ook al niet. Wat is er toch aan de hand. Ook "zoeken" gaf weer dezelfde foutmelding als een paar dagen geleden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 20 maart 2007 Share Geplaatst 20 maart 2007 Hmmm, nieuwe berichten en dergelijke werken normaal Henk. Het klopt dat vanmiddag, een paar keer, ongeveer vanaf 14:00, het forum niet bereikbaar was. Je kreeg een MySQL error. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Ballefrutter Geplaatst 20 maart 2007 Share Geplaatst 20 maart 2007 Het klopt dat vanmiddag, een paar keer, ongeveer vanaf 14:00, het forum niet bereikbaar was. Je kreeg een MySQL error. Heb vanmiddag, maar zojuist ook nog een error gehad. Duurde niet lang die van vanavond: binnen 10 minuten kon ik het forum alweer bereiken. Heb er niet opgelet wat voor soort error het precies was, maar die van vanmiddag en vanavond waren dezelfde. Nu werkt ie perfect! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GPSiegurd Geplaatst 20 maart 2007 Share Geplaatst 20 maart 2007 Echt geen problemen op dit moment Kiddooz, wel vanmiddag wat raars gezien: Als ik naar de site ging (dus geocaching.nl en nog niet eens het forum) kreeg ik een inlogscherm te zien van een privé servertje van Team Pentagram. Misschien dat een scriptje in hun handtekening een conflict veroorzaakt in de forum software? Tjah... de duistere praktijken van Team Pentagram! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sambalbai Geplaatst 20 maart 2007 Share Geplaatst 20 maart 2007 Ook hier weer (zondag ook al) die SQL error als ik op 'nieuwe berichten' klik. De roode loper is dus niet de enige. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Ballefrutter Geplaatst 20 maart 2007 Share Geplaatst 20 maart 2007 Oops...he did it again. Wilde de zoekoptie van dit forum gebruiken. Kreeg het volgende: SQL error: Got error 127 from storage engine SQL error code: Date: Tuesday 20th 2007f March 2007 07:41:20 PM Misschien handig voor de webmaster dit bovenstaande. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 20 maart 2007 Auteur Share Geplaatst 20 maart 2007 Hmmm, nieuwe berichten en dergelijke werken normaal Henk. Het klopt dat vanmiddag, een paar keer, ongeveer vanaf 14:00, het forum niet bereikbaar was. Je kreeg een MySQL error. Nu wel weer, maar wat er is er dan af en toe mis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wammus Geplaatst 20 maart 2007 Share Geplaatst 20 maart 2007 (bewerkt) 'tklokkie loopt ook niet goed. Ik zie berichten die nog gepost moeten worden... ('tis nu 21:08 maar je zult zien dat er zometeen iets anders boven dit bericht staat) ah..22:08, een uur verschil dus 20 maart 2007 bewerkt door Wammus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden