Spring naar bijdragen

Baby draagzak


team wolfje

Aanbevolen berichten

Hallo

 

Welfje is nu drie maanden en we willen haar nu wel eens mee nemen met cachen

Wie heeft er ervaring mat een draagzak zodat ik haar kan dragen.

wie heeft er nog een?

Het gaat dus om een draagzak voor een baby vanaf 3 maanden

 

groetjes Wolfje en zijn Welfje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hallo

 

Welfje is nu drie maanden en we willen haar nu wel eens mee nemen met cachen

Wie heeft er ervaring mat een draagzak zodat ik haar kan dragen.

wie heeft er nog een?

Het gaat dus om een draagzak voor een baby vanaf 3 maanden

 

groetjes Wolfje en zijn Welfje

 

Misschien is dit iets voor jullie? http://kind-baby.marktplaats.nl/buikdrager...nkey-nieuw.html

 

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De getzie family heeft er nog een liggen zo goed als nieuw.

Even met de vrouw overleggen of hij geschikt is voor een cacher van 3 maanden

 

De getzie family heeft er nog een liggen zo goed als nieuw.

Even met de vrouw overleggen of hij geschikt is voor een cacher van 3 maanden

Sorry is een rugdrager.

 

Greoten de getzie family.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De getzie family heeft er nog een liggen zo goed als nieuw.

Even met de vrouw overleggen of hij geschikt is voor een cacher van 3 maanden

 

De getzie family heeft er nog een liggen zo goed als nieuw.

Even met de vrouw overleggen of hij geschikt is voor een cacher van 3 maanden

Sorry is een rugdrager.

 

Greoten de getzie family.

Zodra de kleine cacher een beetje rechtop kan zitten dan is deze rugdrager geschikt ( ongeveer 6 a 9 maanden ).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wij hebben een kipling- buik/rug-drager gehad.

je kan de kleine dan op 3 manieren dragen, met het gezichtje naar je toe( als ze nog erg klein is)

met het gezichtje van je af, beide manieren op je buik

en uiteraard op je rug als ze wat groter is.

k vondt deze drager ideaal en gaat best een poosje mee.

 

ps: ik heb er al een aantal op marktplaats zien staan

 

suc6 ermee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hebben nog een draagzak liggen, hier hebben we eigenlijk niets mee gedaan. Is nog zo goed als nieuw.

Het is een maxi go-go draagzak, verschillende kleuren voor baby's van 0 tot 9 maanden oud.

Je kunt hem zo hebben, want wij doen er echt helemaal niets mee. Zit nog in de originele doos.

 

Laat maar even weten of je interesse hebt.

 

Groeten,

 

Dianan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Hallo,

 

Wij hebben destijds gebruik gemaakt van een baby/kind drager van het merk Active Leisure. Een voorwaade is dan wel dat je kindje al goed kan zitten. Terwijl je kind rond kan kijken of slapen heb jij de handen vrij.

Onze kinderen zijn inmiddels flink gegroeid :D en de drager is bij ons overbodig geworden.

We hebben hem dan ook te koop gezet op de Marktplaats, zoek maar eens op Rugdrager Active Leisure Comfort Expedition & Trekking, de kleur is oranje (bruin) - zwart en de vraagprijs is EUR 40,00

 

Greetinx en veel wandelplezier,

 

Siberhusky

Link naar opmerking
Deel via andere websites

as opa Kruimel leest aandachtig mee. Gut draagzakken, foudraals? Vroeger deden we het met van die plasticzakken van AH enz...

 

Deze topic staat onder geocaching forum/HARDWARE/Hulpmiddelen..

 

Als ik het dan goed begrijp, dan is de draagzak een hulpmiddel en het kind dus de hardware om samen gebruikt te worden tijdens het geocachen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb zelf veel kinderdragers verkocht. Let op kinderdragers zijn niet voor baby's en is dus niet wat de starter van deze topic om vraagt.

Zelf adviseer ik om even te wachten totdat het kind inderdaad zelfstandig kan zitten (dat is erg verschillend per kind). Babydragers zijn een beetje onhandig bij het geocachen en als je veel in het bos bezig bent en je struikelt, val je bijna altijd voorover. Voor gewoon gebruik in stad en gewone wandelpaden is het op zich geen probleem. Lange tochten doe je er ook niet mee ook omdat het dan teveel voor het kind is. Gedacht over een goed all terrain buggy??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hebben de kinderen altijd meegenomen in een terreinbuggy. We hebben er zat meegesleurd. 1X de Bedafse berg (?) opgesleurd het was dus een heuvel in een zandgebied a la Kootwijk. In Hongarije zijn we gaan cachen bij een kasteel om onze tb uit te halen ook daar een enorme bult op het viel niet mee, maar toch gelukt :eek: The ruins of Zádor Castle (Zádorvár) (GCJH2F). Verder wat tilwerk over boomstammen, bijv. Novemberstorm, maar daar worden wij en de kinderen hard van. Helaas heeft de terreinbuggy niet alles overleefd. Nu hebben we een goedkope driewielerbuggy, niet echt ideaal, maar de aanhouder wint. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

as opa Kruimel leest aandachtig mee.

In dit draadje en wel in dit bericht wordt iemand vriendelijk gevraagd ON TOPIC te blijven.

Mag ik dan nu Kruimel vragen ON TOPIC te blijven. Als ieder forumlid gaat melden dat hij aandachtig mee leest, wordt het voor de topic starter wel erg onoverzichtelijk.

Dit alles zonder lachebekjes.

Ruud

Link naar opmerking
Deel via andere websites

as opa Kruimel leest aandachtig mee.

In dit draadje en wel in dit bericht wordt iemand vriendelijk gevraagd ON TOPIC te blijven.

Mag ik dan nu Kruimel vragen ON TOPIC te blijven. Als ieder forumlid gaat melden dat hij aandachtig mee leest, wordt het voor de topic starter wel erg onoverzichtelijk.

Dit alles zonder lachebekjes.

Ruud

 

Hmmm schijnbaar heb ik gisteren in een andere topic DE gevoelige snaar geraakt. Ook voor jou gelden de forumregels Ruud. Je weet wat er staat voor commentaar leveren op een moderator. Daarbij komt, als je dan met alle geweld wilt dat er nergens meer een tikkie offtopic geneuzeld kan en mag worden, jullie hele relaas over gezelligheid op het forum en fun hebben op het forum zelf met dit bericht teniet hebt gedaan.

Wil je dat er nergens nog offtopic geneuzeld kan of mag worden? Dat kan hoor, één bericht naar de moderators hier op het forum en het is een feit. Of de forumgebruikers er mee gediend zijn is een andere zaak. Vanaf dag 1 dat ik modereer heb ik gesteld dat ik oogluikend een beetje offtopic door laat gaan om het smeuig te houden, ik heb zelfs het woordje spinofftopic uitgevonden, maar dat ik ingrijp als het helemaal, of te gek offtopic wordt. Als je een probleem met me hebt, je weet me via PB te vinden, maar ga me niet via dit soort geneuzel proberen uit de tent te lokken om de door jou al maanden terug gevraagde opheffing van je account op deze manier te forceren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...