TinkerTeam Geplaatst 8 maart 2007 Geplaatst 8 maart 2007 De gemeente had al weken geleden mondeling toestemming gegeven en heeft een brief beloofd. (dus de cache is geplaatst). Het duurde best lang, dus ik dacht nog, straks ook een factuur voor leges aan mn broek, maar dat valt mee! Een superpositieve brief, die eindigt met "Uw initiatief wordt gezien als een welkome aanvulling in het aanbod van recreatieve mogelijkheden in deze gemeente. Wij nemen dan ook aan, dat het initatief op enige wijze bekendheid wordt gegeven" ''t heeft wat moeite gekost, maar dan heb je ook wat. Leuk toch?
de Roode Lantaarn Geplaatst 8 maart 2007 Geplaatst 8 maart 2007 De gemeente op N52º58.174 E006º056.862 denk ik.
dmace Geplaatst 8 maart 2007 Geplaatst 8 maart 2007 Weer wat geleerd. Maar is het nou Borger-Odoorn of Stadskanaal? Helaas geen gemeentegrenzen in Google Earth, en heb geen zin om nu nog bij m'n werk in te loggen.
gr2 Geplaatst 8 maart 2007 Geplaatst 8 maart 2007 Uw initiatief wordt gezien als een welkome aanvulling in het aanbod van recreatieve mogelijkheden in deze gemeente. Wij nemen dan ook aan, dat het initatief op enige wijze bekendheid wordt gegeven" Dan kun je zelf wel een rekening sturen straks.
Lex Geplaatst 9 maart 2007 Geplaatst 9 maart 2007 Maar is het nou Borger-Odoorn of Stadskanaal?Borger-Odoorn in Drenthe, de opmerking van team jemar hierboven is dus misplaatst.
Gast Team_Maju Geplaatst 9 maart 2007 Geplaatst 9 maart 2007 Wj hebben ook alleen maar positieve ervaring met de gemeente. In het begin vroegen we voor elke cache toestemming. Gaande de procedure werd ook de gemeente steeds enthousiaster en begon mee te denken. Op een grote kaart van Roermond omcirkelde ze alle plaatsen waarvan zij dachten dat het leuk was om een cache te leggen en verzonnen zelf al manieren hoe je op een bepaalde plaats een cache kon verstoppen. Na korte tijd ontvingen wij een brief waarin stond dat toestemming vragen niet langer nodig was. En dat is heerlijk. Enige wat wij hoeven doen is via een speciaal mailadres te melden dat op een bepaalde plaats een cache is neergelegd en in welke grootte, zodat zij op de hoogte zijn. En dit allemaal kosteloos. Hulde aan onze gemeente dus.
TinkerTeam Geplaatst 9 maart 2007 Auteur Geplaatst 9 maart 2007 (bewerkt) Maar is het nou Borger-Odoorn of Stadskanaal?Borger-Odoorn in Drenthe, de opmerking van team jemar hierboven is dus misplaatst. ...Drenthe boppe! Gemeente Stadskanaal is veel simpeler; even bellen is genoeg (misschien omdat er al -tig liggen?). Gemeente Borger-Odoorn, waar we het hier over hebben, vroeg eerst om een brief met meer informatie over Geocachen. Dus daar hebben we een heel pakket van gemaakt, met een overzichtskaartje van Nederland, algemene info, iets over de plaatsingsregels (om hem gerust te stellen) en natuurlijk een exacte beschrijving met kaartje en foto's van de beoogde locatie. De behandeling daarvan heeft 2 maanden geduurd en ik heb er -tig keer achteraan moeten bellen. Uiteindelijk zei de betreffende ambtenaar dat ik een positieve brief tegemoet kon zien en dat ik 'alvast wel voorbereidingen mocht treffen' . De volgende dag had ik de cache liggen. Maar dat is al weer weken geleden. De cache (deze dus) is al lang en breed in de lucht. Maar goed, nu de gemeente in officieel akkoord is en ik nu een naam en telnr van een beheerder heb, kan ik de beste man een keer op sleeptouw nemen en zijn de volgende caches ongetwijfeld veel gemakkelijker te regelen. 9 maart 2007 bewerkt door TinkerTeam
De Roode Loper Geplaatst 9 maart 2007 Geplaatst 9 maart 2007 Maar is het nou Borger-Odoorn of Stadskanaal?Borger-Odoorn in Drenthe, de opmerking van team jemar hierboven is dus misplaatst. ...Drenthe boppe! Gemeente Stadskanaal is veel simpeler; even bellen is genoeg (misschien omdat er al -tig liggen?). Gemeente Borger-Odoorn, waar we het hier over hebben, vroeg eerst om een brief. Dus daar hebben we een heel pakket van gemaakt. Dat heeft 2 maanden geduurd en is ook nog spoorloos geweest en ik heb er -tig keer achteraan moeten bellen. Uiteindelijk zei de betreffende ambtenaar dat ik een positieve brief tegemoet kon zien en dat ik 'alvast wel voorbereidingen mocht treffen' . De volgende dag had ik de cache liggen. Maar dat is al weer weken geleden. De cache (deze dus) is al lang en breed in de lucht. Maar goed, nu de gemeente in officieel akkoord is en ik nu een naam en telnr van een beheerder heb, kan ik de beste man een keer op sleeptouw nemen en zijn de volgende caches ongetwijfeld veel gemakkelijker te regelen. Gefelict\iteerd met het behaalde resultaat .
Aanbevolen berichten