Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hoi allemaal,

Regelmatig kom ik in cachejes de opdracht tegen om een woord om te rekenen naar een getal (woordwaarden). Vaak geldt dan A=1, B=2 of A=26, B=25 enz.

Nu kan je tijdens het cachen al standaard in je tas van deze omrekentabellen mee nemen en een rekenmachine voor de lange woorden, maar ik was benieuwd of iemand een handig programmatje heeft of een excel bestand waarmee dit snel en FOUTLOOS is te doen.

Groeten,

Eric :thumbup:

Geplaatst

Ik gebruik heel vaak dit programma wat gewoon draait op mijn mobile telefoon.

Geocaching Java Midlet for mobile devices: Geocacher 1.1

het is hier te vinden.

Geplaatst
Ik gebruik heel vaak dit programma wat gewoon draait op mijn mobile telefoon.

Geocaching Java Midlet for mobile devices: Geocacher 1.1

het is hier te vinden.

Handig progje, vooral als je geen PDA hebt, gelijk maar ff op m'n Nokia 6230i gezet! :beerchug:

Geplaatst
Hoi allemaal,

Regelmatig kom ik in cachejes de opdracht tegen om een woord om te rekenen naar een getal (woordwaarden). Vaak geldt dan A=1, B=2 of A=26, B=25 enz.

Nu kan je tijdens het cachen al standaard in je tas van deze omrekentabellen mee nemen en een rekenmachine voor de lange woorden, maar ik was benieuwd of iemand een handig programmatje heeft of een excel bestand waarmee dit snel en FOUTLOOS is te doen.

Groeten,

Eric :huh:

Zelf heb ik Geotools v4 op de PDA. Dat kan nog veel meer zoals hints decrypten, snijpunten en projecties uitrekenen enzovoorts. Voor het gemak staat ie ook op mijn website

• 1 year later...
Geplaatst

Wie kan me helpen aan een werkende versie van geocacher.jar v1.1? Downloaden van de gegeven link geeft een zip bestand dat helemaal geen geocacher.jar bestand bevat... De tsjechische versie werkt wel, maar die taal beheers ik niet helemaal.

Geplaatst

Xaa, bedankt, ik snap niet waarom ik alleen maar de zip kan downloaden? Ach, deze werkt, je hebt iemand blij gemaakt.

Thanks, GEO BEAR (Arjan)

Geplaatst
Het bevreemd mij, dat het programmatje voor op de PDA ( en ook al voor de Iphone), genaamd PCGT nog niet is genoemd.

Bij deze de link: http://www.pgct.nl/

Misschien omdat dat (nog?) niet werkt op symbian telefoons?

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...