Spring naar bijdragen

Spiegeltje mee; Waar is dat voor nodig ?


De Watergeuzen

Aanbevolen berichten

Ik lees in een cachebeschrijving van een cahe die ik dit weekend wil gaan doen, dat het zinvol is een spiegeltje mee te nemen. Kan iemand mij vertellen waar ik dat voor nodig kan hebben en wat voor soort het dan moet zijn, is een make-up spigeltje voldoende of moet ik iets anders meenemenn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik lees in een cachebeschrijving van een cahe die ik dit weekend wil gaan doen, dat het zinvol is een spiegeltje mee te nemen. Kan iemand mij vertellen waar ik dat voor nodig kan hebben en wat voor soort het dan moet zijn, is een make-up spigeltje voldoende of moet ik iets anders meenemenn?

Neem nu maar een spiegeltje mee. Als het in de cachebeschrijving staat zul je het echt nodig hebben. Als je het hier gezegd wordt verdwijnt een stuk van het verrassingseffect. Bij 1 van onze caches is een mobieltje echt nodig, maar waarom? Daar kom je tijdens het cachen achter.

 

Dus: gewoon meenemen en je komt er vanzelf achter of het de goede is en waarvoor. Lees anders de logs ook eens door.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja dat is altijd lastig maar ik zou het advies zeker niet in de wind slaan. Zelf heb ik een spiegeltje die bij garageg worden gebruikt aan een uitschuifbaar steeltje. Maar ja spiegeltje is spiegeltje denk ik.

 

Groeten Haak.

 

O, ja de kaptafel spiegel zal iets te groot zijn ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan iemand mij vertellen waar ik dat voor nodig kan hebben en wat voor soort het dan moet zijn, is een make-up spigeltje voldoende of moet ik iets anders meenemenn?

Om iets wat in spiegelbeeld is geschreven te kunnen lezen. Om iets te kunnen lezen op een plek waar je je hoofd niet in/tussen/onder kan steken.

Neem nou maar mee... 6x4 cm is doorgaans groot zat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad gewoon een spiegeltje meenemen. Het wordt vanzelf duidelijk waarom.

Er is nl. ook een cache waar je een halve liter water moet meenemen. En dat is echt niet voor de eventuele dorst onderweg. Zonder dat water hadden we de cache niet kunnen voltooien.

De cachelegger zal er een erg goede reden voor hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soms is een tweede spiegeltje zelfs wel handig. Daarmee wordt iets dat in gewoon schrift is geschreven en door de eerste spiegel in spiegelbeeld komt te staan weer gespiegeld zodat je het normaal kunt lezen.

:cry:;) Is dit nog te volgen? ;);)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soms is een tweede spiegeltje zelfs wel handig. Daarmee wordt iets dat in gewoon schrift is geschreven en door de eerste spiegel in spiegelbeeld komt te staan weer gespiegeld zodat je het normaal kunt lezen.

:cry:;) Is dit nog te volgen? ;);)

 

 

ja, het is te volgen, maar waarom zou je iets dat in gewoon schrift staat eerst spiegelen en daarna weer??? dat gedeelte is weer niet te volgen......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soms is een tweede spiegeltje zelfs wel handig. Daarmee wordt iets dat in gewoon schrift is geschreven en door de eerste spiegel in spiegelbeeld komt te staan weer gespiegeld zodat je het normaal kunt lezen.

:cry:;) Is dit nog te volgen? ;);)

 

 

ja, het is te volgen, maar waarom zou je iets dat in gewoon schrift staat eerst spiegelen en daarna weer??? dat gedeelte is weer niet te volgen......

Dat doe je als je de tekst niet kan lezen, je kan er niet bij of de tekst zit ergens achter vertopt, als die tekst in gewoon schrift is geschreven kan je met een spiegeltje de tekst te voorschijn halen. Maar dan heb je het weer in spiegelbeeld, en met dat 2de spiegeltje zet je het weer in normaal schrift ;)

bewerkt door smeule
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soms is een tweede spiegeltje zelfs wel handig. Daarmee wordt iets dat in gewoon schrift is geschreven en door de eerste spiegel in spiegelbeeld komt te staan weer gespiegeld zodat je het normaal kunt lezen.

:cry:;) Is dit nog te volgen? ;);)

 

 

ja, het is te volgen, maar waarom zou je iets dat in gewoon schrift staat eerst spiegelen en daarna weer??? dat gedeelte is weer niet te volgen......

Omdat het dus op een plek staat die normaal niet te lezen valt.

Ik heb bijvoorbeeld geen slagletters in spiegelschrift. Dus als ik een plaatje zou verbergen op een manier waar je een spiegeltje voor nodig zou hebben, moet je ook nog eens spiegelschrift kunnen lezen. Dan komt dat tweede spiegeltje dus van pas.

 

Maar het is dus geschied waar ik bang voor was: het was niet te volgen.... ;)

 

Edit: Net als Smeule net voor mij schreef.

bewerkt door Ruud4d
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...