Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Wat is er aan de hand met Kruimeldief. De laatste tijd duurt het erg lang voordat een cache wordt goedgekeurd. Is het teveel werk of anderszins. Moet niet eens gekeken worden naar een extra reviewer om Kruimeldief te ontlasten, of te vervangen als ie eens een keertje met vakantie gaat? Voor hen die caches hebben aangeboden is het frustie als het zo lang moet duren.

Geplaatst (bewerkt)
Wat is er aan de hand met Kruimeldief. De laatste tijd duurt het erg lang voordat een cache wordt goedgekeurd. Is het teveel werk of anderszins. Moet niet eens gekeken worden naar een extra reviewer om Kruimeldief te ontlasten, of te vervangen als ie eens een keertje met vakantie gaat? Voor hen die caches hebben aangeboden is het frustie als het zo lang moet duren.
Was het niet dat Kruimeldief aangesteld was om Hawkeyes te ontlasten?

Echter zie ik al enige tijd dat Kruimeldief alle caches reviewed.......................

Ach in Zeist heeft men het ook druk met 2 poppies.

Naar mijn idee zijn de laatste caches, ik geloof van Homsk, op 25 februari gereviewed.

Dat komt komend weekeinde vast wel goed!

bewerkt door JandeBeHanger
Geplaatst
Was het niet dat Kruimeldief aangesteld was om Hawkeyes te ontlasten?

Echter zie ik al enige tijd dat Kruimeldief alle caches reviewed.......................

Ach in Zeist heeft men het ook druk met 2 poppies.

Naar mijn idee zijn de laatste caches, ik geloof van Homsk, op 25 februari gereviewed.

Dat komt komend weekeinde vast wel goed!

Sorry, hoe vervelend ook, maar er zijn caches die zijn zo rond medio februari aangemeld, rond 25 februari van Kruimeldief een opmerking kregen, waarop op 26 februari is geantwoord. Die dus tot op heden niks meer hebben gehoord. Nogmaals en heel duidelijk, ik wijs geen vinger naar Kruimeldief, maar het is wel heel vervelend dat alles zolang duurt.

Geplaatst (bewerkt)

Wij hebben onze nieuwe cache op 1 februari voor het eerst enabled. Met de vraag of hij 10 februari online kon komen.

Op 6 februari kregen we voor het eerst een reactie van Kruimeldief met een aantal opmerkingen nog een keer aangepast omdat er 1 en ander niet 100% klopte. Waarna we de volgende dag alles rond hebben en hij op 10 februari is gepublished zoals we vriendelijk hadden gevraagd.

Wat mij betreft was het dus prima geregeld! En heeft Kruimeldief zijn vrijwilligers werk super gedaan (Niet om te veel te slijmen hoor :thumbup: ) Maar erg leuk dat het zo goed verliep!!!

bewerkt door Team Krabbegat
Geplaatst

Bij ons duurde het ook even, wij hadden de eerste reactie na ong. 1 week. (bij gc.com streven ze er na dat dat binnen 72 wordt gedaan). En de cache was zonder fouten na ongeveer 3 weken online.

Maar het word zo vaak gezegd het is en blijven vrijwillegers, maar ik ben het wel met je eens om niet is te kijken naar een extra revieuwer.

Geplaatst

Er is hier al vaker over gepraat. Als iemand vind dat het lang duurt dan neem contact op via pm. Overigens kan ik melden dat Kruimel meer dan zijn uiterste best doet om caches te reviewen en de regel van 72 uur is een regel van .com, waarvan al vaker is gezegd dat het een regel is die men leievr ziet verdwijnen. Verder heeft Kruimel wat problemen met zijn computer gehad en om te reviewen heb je toch zo'n ding nodig.

Verder is door alle media rondom geocaching weer een stroom aan nieuwe cachers ontstaan, waarvan er uiteindelijk ook steed smeer cachers zijn die caches gaan uitzetten. Kwamen er vroeger in drukke tijden eens een keer 20 uit, zijn dat er inmiddels 50. Geduld is een schoone zaak en neem van mij aan, je bent niet zo maar reviewer. Het is niet van: 'Goh laten we die of die vandaag eens aanstellen als reviewer'.

Kruimel is als cacher begonnen, maar het cachen van hem, bestaat tegenwoordig alleen nog maar uit reviewen ipv zelf op pad te gaan. Laten we met z'n allen geduld hebben, hoe moeilijk dat ook is tegenwoordig.

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...