Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
Het valt me op dat er bij een 7-tal van mijn logs op de .nl/stats lijst (http://www.geocaching.nl/stats/logsvan.php?naam=nachtbraker....enz.) geheel rechts op de regel een "+" teken staat.

Ik kan niet gevonden krijgen wat dit betekent.

Kan er zelf ook geen logica in ontdekken.

nachtbraker

Wij zagen het ook net. Viel wel op dat als je er op klikt je dan meteen de log te lezen krijgt. We zagen het op de meest recente log pagina. Wel handig, hoef je niet eerst de hele cache pagina te openen en naar beneden te scrollen.

Geplaatst
Kan er zelf ook geen logica in ontdekken.

De logica zit 'm hier in dat alleen nieuwe logs het linkje hebben. In de loop der tijd zal herstel op oudere logs plaatsvinden. Om alle 2,1 miljoen logs "even" opnieuw te lezen, is teveel van het goede. Je zal dus af en toe wat dingen door elkaar zien staan.

Maar door het plusje weet je in ieder geval dat de datum "klikbaar" is, anders zoek je je helemaal ongans.

Geplaatst

Dank voor de wel bijzonder snelle reacties!

Wel grappig eigenlijk hoe mijn vraag en de post van Herbaut Hunters elkaar gekruist hebben.

Ik had, zeg maar tussen 19 en 20 uur, het hele forum hiervoor doorgespit en pas later de vraag gepost.

Is het toeval dat er 3 kwartier na het zoeken het antwoord wel te vinden zou zijn geweest, of zijn hier toch andere krachten aan het werk??

groeten,

nachtbraker

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...