Spring naar bijdragen

Mijn aantal gevonden geocaches klopt niet; Wat nu?


glennenmaik

Aanbevolen berichten

Hoi,

als ik logs van hunter doe dan zie ik maar 17 caches gevonden, terwijl er dat 18 zijn. :clap:

Deze staat er niet bij: DiHaRwP 4: Sein

Ik heb daar al opnieuw een logje gemaakt maar dat hielp niet. In de statistieken zegt hij wel dat er 18 gevonden zijn, maar deze laat hij dus niet zien in de logs van hunter.

Hoe kan dit? Ik wil hem er wel bij hebben als newbie... ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hoi,

als ik logs van hunter doe dan zie ik maar 17 caches gevonden, terwijl er dat 18 zijn. ;)

Deze staat er niet bij: DiHaRwP 4: Sein

Ik heb daar al opnieuw een logje gemaakt maar dat hielp niet. In de statistieken zegt hij wel dat er 18 gevonden zijn, maar deze laat hij dus niet zien in de logs van hunter.

Hoe kan dit? Ik wil hem er wel bij hebben als newbie... :(

Hoelang heb je al gewacht? Meestal staat hij er de volgende dag wel bij hoor! :clap:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Team_Maju

Op de site van geocaching.com heb je 18 founds.. en dat is de enige kloppende site :clap:

 

Er is al veel over geschreven op dit forum, het verschil tussen de caches dat gc.nl en gc.com aangeeft. Met de zoekfunctie rechtsboven in kom je bij alle antwoorden.

 

Zogauw je via DHZ ( linkje dat Maven je gaf) gebruikt.. kan je correctie aanvragen. Moet je wel eerst dit geactiveerd hebben.. maar alles wijst zich vanzelf ga ik van uit.

 

Succes ermee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb nu alles aangevragen want ben van het weekend weer actief geweest en nu mis ik er meerdere... ik moet er nu 29 hebben, maar...

Sein is al een week geleden en staat er (nog) niet bij. Nou ik wacht af op de correctie. ;)

 

Volgens .com heb jer 29 gevonden en volgens .nl ook???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens .com heb jer 29 gevonden en volgens .nl ook???

 

Ik heb in totaal 30 gevonden caches.

 

 

Volgens .com heb ik er 29 (moeten er inmiddels 30 zijn)

Volgen .nl heb ik er hee inmiddels ook 29! Jeuj ze hebben het bijgewerkt, om die ene na van vandaag dan...

bewerkt door glennenmaik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan zou ik de cache-logs op .com maar eens nalopen. Misschien is er iets fout gegaan met het loggen. En dat kan van alles zijn: per ongeluk verkeerd logtype (note i.p.v. found) of misschien dat je een time out hebt gehad bij het plaatsen van je found-log.

Je hebt pas 30 caches dus dat is makkelijk te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...