Spring naar bijdragen

Platinum Earthcache Master


Aanbevolen berichten

Op dit forum mag je geen reclame maken voor concurerende caching sites.

 

Ten 1e, een wel heel vreemde opmerking voor iemand die freecaching propagandeert in zijn handtekening.

 

Ten 2e, zowel www.eartcache.org, als www.waymarking.com, alsook www.geocaching.com, zijn alledrie een onderdeel van www.groundspeak.com en hebben dus dezelfde beheerders/eigenaren en belangen.

 

O.a. zijn virtuals onder gebracht bij waymarking.com en alle earthcaches worden aangevraagd en gereviewed via earthcache.org en na goedkeuring op geocaching.com geplaatst.

 

Earthcaches worden gelukkig niet door de NL reviewers gereviewed omdat er dan zo goed als geen enkele online zou komen omdat bijna geen enkele aan de officiele grondbeginselen van een eartcvache voldoet zoals earthcaches zijn bedoeld. Degene die ze nu reviewed heeft waarschijnlijk geen enkele bekeken omdat menig earthcache niets meer lijkt te zijn dan de oude virtuals :beerchug:

 

Ten 3e, als je er zo achter staat dat het "benoemen" van andersdenkenden, echt geen concurrenten, not done is, dan haal ik je handtekening nu weg en graag ook zo laten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

En hoe heet zo’n samenleving, waarin andersdenkenden worden geweerd, 'storende' elementen worden verwijderd, media worden gecensureerd en gezagsdragers eigenmachtig optreden ook al weer?

 

In dat soort samenlevingen loopt het met Johannesen meestal ook niet zo goed af (Johannes de Doper 29-08-0029, Johannes van Oldenbarneveld 13-05-1619 om er maar een paar te noemen)

 

Ik zou mijn nek niet te ver uitsteken als ik jou was :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En hoe heet zo'n samenleving, waarin andersdenkenden worden geweerd, 'storende' elementen worden verwijderd, media worden gecensureerd en gezagsdragers eigenmachtig optreden ook al weer?
hmmm

Democradinges

Dictadinges

 

ik weet het echt niet hoor :lol1::lol1:B)

 

:blush: natuurlijk

 

Het is heel simpel mijne heren. Dit forum is bedoeld voor geocaching. Niet voor freecaching, terracaching en wat voor clubs dan ook. Wij bieden ruimte aan geocachers en niet aan andersoortige cachers. Lijkt me dus heel normaal dat freecachers, terracachers en wat voor cachers dan ook, daarvoor maar hun eigen forum moeten gebruiken. Het beleid dat we als team hebben afgesproken is dat we niet meewerken aan de andere clubs.

Dit heeft niets te maken met democradingesen of dictadingesen en al helemaal niet eigenmachtig optreden.

 

Geocaching.nl is opgericht om geocaching in Nederland te promoten. We promoten geen andere hobbies, sporten en dergelijke die afwijken van geocaching.com.

 

Ik word dus pissed als we om die redenen worden beticht van censuur, ondemocratisch handelen, als een dictatuur worden bestempeld of zelfs als eigenmachtig optredend gezagsdrager.

 

Degene die zich niet hiermee kan vereningen is vrij om te gaan natuurlijk. Door op dit forum aanwezig te zijn ben je accoord gegaan met ons beleid. Bezint eer ge begint.

 

En bij deze graag weer verder ontopic gaan en blijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Afgelopen zondag was een mooi moment op het aardkundig monument De Grebbeberg, waar de voltallige top 3 van Nederlanse Platinum Earthcache Masters bijeen waren.

 

54fe3dcf-2132-4d7d-a47d-bf0b263f4ef3.jpg

 

DUTCH PLATINUM EARTHCACHE MASTER TOP 3

V.l.n.r.: MADpalace (2), FerryStreens (1), Team Wilp (3)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
Vandaag eindelijk binnengekomen de platinum speldje. Het was veel reiswerk maar ik heb er toch een heleboel plezier in gehad en ik persoonlijk heb er veel van opgestoken.

Gefeliciteerd, en ik met helemaal met je eens dat je van de "echte eartcache" echt nog wel wat opsteekt.

 

:thumbup::D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...