Spring naar bijdragen

Ik zie mijn statsbar niet in mijn handtekening


Le Comte

Aanbevolen berichten

Ik zie mijn statsbar niet in mijn handtekening, terwijl ik deze toch wel heb ingesteld. In mijn profiel is hij wel zichtbaar. De overige tekst in mijn handtekening is wel zichtbaar. Ook vermoed ik dat ik bij een aantal andere mensen een statsbar 'mis'. Bij Biertje zag ik er echter wel weer een. Ook andere versiering in handtekeningen kan ik zien, zoals de banner van de 'orde de schijnheiligen' e.d. Het "probleem" doet zich voor in FF en IE7. Wellicht een instelling in winxp? Wie weet raad?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik zie mijn statsbar niet in mijn handtekening, terwijl ik deze toch wel heb ingesteld. In mijn profiel is hij wel zichtbaar. De overige tekst in mijn handtekening is wel zichtbaar. Ook vermoed ik dat ik bij een aantal andere mensen een statsbar 'mis'. Bij Biertje zag ik er echter wel weer een. Ook andere versiering in handtekeningen kan ik zien, zoals de banner van de 'orde de schijnheiligen' e.d. Het "probleem" doet zich voor in FF en IE7. Wellicht een instelling in winxp? Wie weet raad?

 

:eek: Nou, ik zie 'm in ieder geval wel...

 

Ik heb net m'n eigen statsbar in m'n handtekening gezet, en dit is eigenlijk voor mij de test of ie te voorschijn komt. Ook ben ik benieuwd hoe m'n avatar er uit ziet...

 

Mayen

 

[edit]Nou volgens mij ziet het er wel acceptabel uit...[/edit]

bewerkt door mayen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog eens even je post goed gelezen... je geeft aan dat ie zowel met FF als IE7 niet zichtbaar is.

 

Ik gebruik en FF en IE7.

Met FF 2.0.0.1 is ie wel te zien, maar met IE7.0.5730.11 weer niet :eek:

't zal wel een beveiligings instelling zijn in de browser(s).

 

Mayen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch nog even zoeken in IE7, kon geen instelling vinden :no:

 

Toen zag ik op de pagina zelf een instelling "Opties", "Layout-opties" aangepast van "standaard" naar "Lineair+" en voila daar kwamen de statbars te voorschijn :eek:

 

Mayen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch nog even zoeken in IE7, kon geen instelling vinden :no:

 

Toen zag ik op de pagina zelf een instelling "Opties", "Layout-opties" aangepast van "standaard" naar "Lineair+" en voila daar kwamen de statbars te voorschijn :thumbup:

 

Mayen

 

Ik heb de optie gevonden die je bedoelt en ook aangepast naar "lineair+" en........ nog steeds niet zichtbaar :no: .

 

De statsbar is toch gewoon een stukje HTML? Er is toch geen (beveiligings)reden om dit te blokkeren? Wie heeft nog een idee in welke richting ik een oplossing zou kunnen zoeken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch nog even zoeken in IE7, kon geen instelling vinden :no:

 

Toen zag ik op de pagina zelf een instelling "Opties", "Layout-opties" aangepast van "standaard" naar "Lineair+" en voila daar kwamen de statbars te voorschijn :thumbup:

 

Mayen

 

Ik heb de optie gevonden die je bedoelt en ook aangepast naar "lineair+" en........ nog steeds niet zichtbaar :no: .

 

De statsbar is toch gewoon een stukje HTML? Er is toch geen (beveiligings)reden om dit te blokkeren? Wie heeft nog een idee in welke richting ik een oplossing zou kunnen zoeken?

 

 

Ben je wel ingelogd?

 

Als je niet ingelogd bent zie je geen enkele statsbar.

 

Geopatra.

bewerkt door Geopatra
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aha, mijn firewall (Zonealarm) is de boosdoener. Als ik die uitschakel, dan zie ik alle statsbars weer. Ik zal de instellingen daarvan eens doorlichten.

Mensen, allemaal hartelijk bedankt voor het meedenken :thumbup: . Ik heb weer goede hoop dat ik de oplossing ga vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Ligt het ook aan mijn beveiligings instellingen als ik de statt's bar van anderen wel kan zien maar alleen mijn eigen niet?

Ik zie geen statsbar bij je. Kzou niet weten waar 't aan ligt.

Ik heb in "my profile" bij "forum signature" de html van mijn statt's bar en van stevige stapper gekopieerd.

Dat is toch de juiste mannier om dit in je signature te krijgen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ligt het ook aan mijn beveiligings instellingen als ik de statt's bar van anderen wel kan zien maar alleen mijn eigen niet?

Ik zie geen statsbar bij je. Kzou niet weten waar 't aan ligt.

Ik heb in "my profile" bij "forum signature" de html van mijn statt's bar en van stevige stapper gekopieerd.

Dat is toch de juiste mannier om dit in je signature te krijgen?

Ik heb dit staan

Misschien heb je er wat aan. Niet klakkeloos die van mij kopieeren :thumbdown: .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb in "my profile" bij "forum signature" de html van mijn statt's bar en van stevige stapper gekopieerd.

Dat is toch de juiste mannier om dit in je signature te krijgen?

Ik heb dit staan

Misschien heb je er wat aan. Niet klakkeloos die van mij kopieeren :dribble: .

Nee, niet overnemen want dan krijg ik jou statt's, dat begrijp ik...

Wat ik niet begrijp is dat ik dit zelfde stukje html van mijn eigen statt's bar ook heb staan.

De plek waar jij deze html hebt staan is ook bij "my profile" "forum signature" ?

Of bedenk ik me nu, werkt dit alleen op het forum van GC.COM en niet in .NL?

Moet ik het bij .NL ook ergens aanpassen?

 

Ik ben er uit!

Ik zat inderdaad op het forum van .COM mijn handtekening aan te passen. :thumbdown:

Nu doet ie het....toch bedankt voor de reactie's :thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben er uit!

Ik zat inderdaad op het forum van .COM mijn handtekening aan te passen. :thumbdown:

Nu doet ie het....toch bedankt voor de reactie's :thumbdown:

:dribble: Ach ja, jehebt soms van die dagen ... :no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...