Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
Is er ook iemand die een tip heeft over waar je de metalen plaatjes kan kopen, of van kan maken.

Alvast bedankt voor de tip.

Naar de bouwmarkt een alu strip kopen plaatjes zagen gaatjes boren letters/cijfers er in slaan en klaar is langzaam.

Greoten en veel plezier DE GETZIE FAMILY.

Geplaatst

Onze cache gaat bijna online en ook wij zijn opzoek naar slagletters/cijfers om een waypoint aan te geven. Nu twijfelen we over de maat. 6 MM groot genoeg? Jawel toch?

Hou ook een beetje rekening met ouderen In mijn ervaring is 6mm niet erg groot Vaak zit een plaatje dicht bij de grond en dan ook nog iets bijna niet kunnen lezen zelfs met bril, is erg frusterend. Ook het bukken kan minder zijn. Dus ook afhankelijk van de hoogte.

Is bukken lastig ... zet dan het plaatje een paar keer op de foto. Bekijk deze vervolgens staand. (iedereen heeft tegen woordig wel een foto toestel

Geplaatst

Onze cache gaat bijna online en ook wij zijn opzoek naar slagletters/cijfers om een waypoint aan te geven. Nu twijfelen we over de maat. 6 MM groot genoeg? Jawel toch?

Hou ook een beetje rekening met ouderen In mijn ervaring is 6mm niet erg groot Vaak zit een plaatje dicht bij de grond en dan ook nog iets bijna niet kunnen lezen zelfs met bril, is erg frusterend. Ook het bukken kan minder zijn. Dus ook afhankelijk van de hoogte.

Is bukken lastig ... zet dan het plaatje een paar keer op de foto. Bekijk deze vervolgens staand. (iedereen heeft tegen woordig wel een foto toestel opzijn gps

de colorado (kwijl) heeft dat.. en nu bedenk ik me dat dat dus kan helpen in dit soort situaties

Geplaatst

6 mm is naar mijn mening al voldoende, bij conrad zijn ze scherp geprijsd.

Bovendoen betaal je een verzendkosten als je via I-deal betaal.

Geplaatst (bewerkt)
6 mm is naar mijn mening al voldoende, bij conrad zijn ze scherp geprijsd.

Bovendoen betaal je een verzendkosten als je via I-deal betaal.

Besteld... :thumbup:

bewerkt door Bunbury Junior
Geplaatst

Hoe zorg je er eigenlijk voor dat je de cijfers(/letters) mooi recht naast elkaar op zo'n plaatje krijgt? Is dat een kwestie van ervaring of gebruikt de doorsnee cacheplaatser daar een hulpmiddel voor?

Geplaatst
Hoe zorg je er eigenlijk voor dat je de cijfers(/letters) mooi recht naast elkaar op zo'n plaatje krijgt? Is dat een kwestie van ervaring of gebruikt de doorsnee cacheplaatser daar een hulpmiddel voor?

Ervaring, ik heb het ook wel eens geprobeerd door meerdere tegelijk te slaan maar dat wil niet.

Geplaatst

Metalen lineaal gebruiken, je slagletters kan je er netjes recht langs zetten en nog evenwijdig ook. :w00t2:

• 1 month later...
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...