zitawalk Geplaatst 11 januari 2007 Geplaatst 11 januari 2007 Wij willen dit weekend bij conrad slagletters gaan bestellen, zij hebben setjes voor 8.50 euro. Heeft iemand nog interesse, dan kunnen we de verzendkosten delen. Wij wonen zelf in Rotterdam, maar werken in Zevenbergen N-Br. Dus als er mensen zijn in die omgeving die interesse hebben, laat het even weten, dan kunnen we het in een keer bestellen. Groetjes Judith PS stuur anders even een PB tje
iersesetter Geplaatst 11 januari 2007 Geplaatst 11 januari 2007 als je bij conrad bestelt en betaald via i-deal betaal je geen verzendkosten. maar let dan wel op het minimum bestelbedrag.
Team Professor X Geplaatst 11 januari 2007 Geplaatst 11 januari 2007 Wie in (de nabijheid van) Roermond heeft een slag letter/cijfer set? Of wie wil er één hebben?Ik heb hem nodig voor een cache waar ik nu mee bezig ben en wil hem graag lenen. Als er echter iemand is hier in de omgeving die ook zo'n setje wilt hebben, wil ik er twee bestellen bij www.conrad.nl. Die zijn per stuk € 8,50 en dan delen we de verzendkosten van € 6,95. Meer liefhebbers zijn welkom om de kosten te drukken. De minimale bestelling bij Conrad moet € 20,- zijn anders wordt € 8,- toeslag gerekend. Het gaat om de slagset van 5 mm die in in dit draadje genoemd wordt. Laat hier of via mail of PB even weten wat je voor mij kan doen of dat je ook een setje wilt. Let dus op bij Conrad .
zitawalk Geplaatst 12 januari 2007 Auteur Geplaatst 12 januari 2007 Ivm het minimum bedrag is de reden dat wij anderen zoeken die mee willen bestellen. Anders bestellen we een duurdere set.
Wammus Geplaatst 12 januari 2007 Geplaatst 12 januari 2007 Ivm het minimum bedrag is de reden dat wij anderen zoeken die mee willen bestellen. Anders bestellen we een duurdere set. Ik zou best mee willen doen, sta zelf op het punt een slagletterset te kopen maarja, Zevenbergen en Rotterdam zijn niet echt om de hoek voor mij ('kwoon in Nijmegen).
Cache Getters Geplaatst 12 januari 2007 Geplaatst 12 januari 2007 (bewerkt) Wij hebben eventueel een set liggen die je mag/kan lenen! Die van 8,50 hebben wij ook besteld en die zijn prima (Zie ook onze cache: Weg van de snelweg) Volgens mij willen Mario & Manon (Team MenM) ook nog wel slagletters dus daar zou je het even aan kunnen vragen. Verder nog een tip voor conrad: Schrijf je in voor hun nieuwsbrief je krijgt dan direct een code waarmee je 5 euro korting krijgt. Als je je daarna gelijkw eer uitschrijft van de nieuwsbrief heb je nergens last van, 5 euro verdient en kan je het de volgende keer weer gebruiken.... http://www.first-impressions.nl/-conrad-nieuwsbrief/?id=4014 @ Wammus: Ik zit nog al eens in Nijmegen voor mijn werk misschien dat we wat kunnen regelen dat ik het ff meeneem voor je? 12 januari 2007 bewerkt door Cache Getters
elisa1955 Geplaatst 12 januari 2007 Geplaatst 12 januari 2007 Op zich heb ik ook wel interesse, (zoek hier ook al een tijdje naar) maar ik woon ook niet om het hoekje van Rotterdam. Ik woon vlakbij Enkhuizen.
Wammus Geplaatst 12 januari 2007 Geplaatst 12 januari 2007 @ Wammus: Ik zit nog al eens in Nijmegen voor mijn werk misschien dat we wat kunnen regelen dat ik het ff meeneem voor je? Ja graag!! als dat kan dan heeft Zitawalk bij deze weer een 'deelnemer'. Ik heb nog geen haast met die Slagletters (voorbereidingen voor m'n nieuwe cache staan op dit moment zelfs een beetje stil) dus wat dat betreft neem ze maar een keer mee naar Nijmegen wanneer het goed uitkomt. Super!!
Cache Getters Geplaatst 12 januari 2007 Geplaatst 12 januari 2007 (bewerkt) Op zich heb ik ook wel interesse, (zoek hier ook al een tijdje naar) maar ik woon ook niet om het hoekje van Rotterdam.Ik woon vlakbij Enkhuizen. Laat ik nou binnekort ook toevallig langs Enkhuizen komen Dus ook die kan ik eventueel wel meenemen..... Het enige wat ik vraag is een kleine bijdrage in de onkosten (2 euro) Kijk das mooi dan heb je er al 3 x 8,50 = 25,50 - 5 euro korting is 20,50 en geen verzendkosten want je betaald met iDEAL. Komen ze op € 6,83 per setje en 2 euro bezorgkosten voor mij 12 januari 2007 bewerkt door Cache Getters
zitawalk Geplaatst 12 januari 2007 Auteur Geplaatst 12 januari 2007 Op zich heb ik ook wel interesse, (zoek hier ook al een tijdje naar) maar ik woon ook niet om het hoekje van Rotterdam. Ik woon vlakbij Enkhuizen. Laat ik nou binnekort ook toevallig langs Enkhuizen komen Dus ook die kan ik eventueel wel meenemen..... Het enige wat ik vraag is een kleine bijdrage in de onkosten (2 euro) Kijk das mooi dan heb je er al 3 x 8,50 = 25,50 - 5 euro korting is 20,50 en geen verzendkosten want je betaald met iDEAL. Komen ze op € 6,83 per setje en 2 euro bezorgkosten voor mij Oke met Hyawatha erbij komen we nu al op 4 sets. Willen de bestellers mij nog even een PB sturen, dan weet ik voor wie het is, anders moet ik steeds dit draadje door om te kijken voor wie. Nijmegen is eventueel ook nog wel door ons te doen,mijn ouders wonen nl in Arnhem.
Kapitein Haak Geplaatst 12 januari 2007 Geplaatst 12 januari 2007 Enne wij willen eigenlijk ook wel een setje, enne wij wonen in Arnhem enne dat komt volgens mij goed uit Groeten Haak.
Cache Getters Geplaatst 13 januari 2007 Geplaatst 13 januari 2007 Als je nu slim bent bestel je ze per 3 Dan kan je namelijk elke keer 5 euro korting krijgen
GeoDutch Geplaatst 11 februari 2007 Geplaatst 11 februari 2007 mooie dingen vind je altijd aan de late kant Ik heb ook wel interesse in een setje slagletters... mocht er nog iemand gaan bestellen dan hoor ik dat graag (anders moet ik mijn modelvliegtuig-bouwende zwager eens lief aankijken als hij weer gaat bestellen... in dat geval kan ik misschien anderen weer van dienst zijn ) geodutch
Skjal Geplaatst 11 februari 2007 Geplaatst 11 februari 2007 Ook ik heb wel belangstelling voor een setje slagletters en -cijfers. En ook wel voor die mooie ronde metalen plaatjes die daarvoor worden gebruikt. Ik woon echter een beetje uit de richting als ik het zo lees. N 52 24.440 E 006 22.200 Als niemand mij kan helpen, misschien kan iemand me dan wel een tip geven waar je al deze spulletjes kunt kopen?
Team-Eppie Geplaatst 12 februari 2007 Geplaatst 12 februari 2007 Ook ik heb wel belangstelling voor een setje slagletters en -cijfers.En ook wel voor die mooie ronde metalen plaatjes die daarvoor worden gebruikt. Ik woon echter een beetje uit de richting als ik het zo lees. N 52 24.440 E 006 22.200 Als niemand mij kan helpen, misschien kan iemand me dan wel een tip geven waar je al deze spulletjes kunt kopen? Slagletters / cijfers kun je bij elke gereedschapsgroothandel (Bo-Mij, Roskam, Gunters & Meuser, Dutec noem ze maar op) kopen. Ik denk zelfs dat ze ook bij de Gamma en collega's liggen. Plaatjes kan je bij elke sleutelboer kopen (Misschien dat ze zelfs wel in de dierenspeciaalzaak liggen om te eindigen om de nek van een hond of kat..)
Aanbevolen berichten