Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Shit, in GPX Files is dat net weer niet te vinden. Ondanks dat de GPX files alle cacheinfo heeft tot en met de logs, zal ik toch Groundspeak maar weer vragen om mij in plaats van GPX files en ebookfiles, maar weer gewoon de locfiles te sturen met natuurlijk de onmisbare ebookfiles die ook alle info van de cache bevat tot en met de gelogde foto's

 

GRTZ

 

Kruimeldief

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik ben hard aan het werk om de problemen op te lossen. Het inlezen van de GPX en loc bestanden is inderdaad makkelijk te repareren. Probleem is alleen dat de opbouw van de geocaching pagina's ook veranderd is. geocaching.com gebruikt nu relatieve paden voor afbeeldingen en links en daar had ik nog niet in voorzien. Om alles weer te laten functioneren is dus een nieuwe release nodig. Die zit eraan te komen, maar moet nog wel goed getest worden. Ik kan momenteel niet op de geocaching.com site komen dus dat helpt niet echt.

 

Nog even geduld dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor GPX is ook een work around:

 

Zorg er voor dat er na de laatste tag (</gpx>) helemaal niks meer staat, geen linefeed, geen carriage return, echt helemaal niks.

 

Blijft nog wel het probleem dat het downloaden van de cache pagina's niet goed zal werken, daar is echt een update van GarTrax voor nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat jammer, heb ik net de boel gedownload, beetje handleiding gelezen :P, testje gedaan, alles veelbelovend maar niet werken dus. Dacht dat het aan mij lag maar helaas.

 

Mijn bedoeling was om een en ander voor te bereiden voor een vakantie in het noorden. Het lijkt me erg handig om de caches op een laptop te hebben staan. :ph34r:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb inmiddels geen problemen meer met het software en met het downloaden :ph34r:

Het is wel uitkijken geblazen hoeveel je download. Een IP ban voor te veel datafansfer heb je bij geocaching.com zo aan je broek hangen...

 

GRTZ

 

Kruimel

 

Die zijn ban net weer kwijt is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inmiddels is uit testen gebleken dat grote downloads niet meer lukken :ph34r: . Geocaching.com begint dan zijn cache zoek pagina terug te sturen, i.p.v. de gewenste pagina. Met beperkte downloads lijkt het nog wel te lukken. Omdat ik hier toch niks aan kan doen :P , laat ik dat de aanstaande release niet ophouden.

 

Dus, als die nieuwe versie er is: rustig aan met downloaden :crybaby:!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...