Blauwvinger Geplaatst 11 januari 2007 Share Geplaatst 11 januari 2007 Een populair onderwerp. Ook Blauwvinger junior (10 jaar, groep 7) gaat binnenkort een spreekbeurt over geocachen houden. Hij heeft helemaal zelf zijn verhaal gemaakt; een vrije interpretatie van 'De kunst van het vinden' door Kapitein Haak. In zijn spreekbeurt komt natuurlijk ook de TB aan de orde. Het voorbeeld wat hij daarbij laat zien zal na de spreekbeurt als TB Blauwvinger Spreekbeurt de wereld ingaan. Het idee om na de spreekbeurt het geheel met de klas in de praktijk te brengen is prachtig. Ik zal het hem in het oor fluisteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
degraaffers Geplaatst 11 januari 2007 Share Geplaatst 11 januari 2007 Wat leuk om alle reacties te lezen, ook mijn Graaffstertje van 10 jaar gaat dit jaar haar spreekbeurt over geocachen doen. Zij heeft ook al een plekje gevonden voor haar "schat" op het schoolplein. Ik ben zelf erg enthousiast maar probeer haar het werk te laten doen, dan kan ik nog een beetje sturen waar nodig is. Ik wens alle kinderen heel veel succes met hun spreekbeurt ! Katja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pentagram Geplaatst 11 januari 2007 Share Geplaatst 11 januari 2007 Ondanks dat onze Lucht niet meer zo enthousiast is voor het cachen, vond ze dat een heerlijk onderwerp voor haar engelse spreekbeurt die ze vorig jaar moest houden. Lekker makkelijk, de meeste termen zijn al engels. En ook Water en Vuur hebben dat onderwerp uiteraard al eens in de klas besproken. Wereldbolletje op bord tekenen en het principe van coordinaten uitleggen om "warm te draaien". Lekker makkelijk voor de zenuwen, hoef je de klas niet in te kijken En daarna gaat het steeds makkelijker. Ieder klasgenootje nog een velletje om de "coordinaten" in te tekenen. En die uiteraard een beetje speels lekker variabel geven. Dat in laten tekenen en dan maar gelijk er een leuke route van maken en dan kreeg je als vorm....... taterataaa... juist ja een Pentagram Kon je weer gelijk door met je verhaal over de nicknames end. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
inkesa Geplaatst 11 januari 2007 Share Geplaatst 11 januari 2007 Hallo onze dochter sammie1990 heeft vandaag en presentatie over geocaching,die zij op haar school gaat laten zien. hij is gemaakt in powerpoint en ziet er gaaf uit ben benieuwd wat haar punten worden! groetjes inkesa Die wil ik wel eens zien . Ze heeft net haar cijfer gehad en had een 8!! groetjes inkesa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kiddooz Geplaatst 11 januari 2007 Share Geplaatst 11 januari 2007 Ook toevallig. Claire (9, groep 6) heeft ook net aangekondigd haar spreekbeurt over geocachen te willen houden! Een van de juffen kent het fenomeen. Toestemming van de school om wat te verstoppen is er al.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RvU Geplaatst 11 januari 2007 Share Geplaatst 11 januari 2007 Hallo onze dochter sammie1990 heeft vandaag en presentatie over geocaching,die zij op haar school gaat laten zien.hij is gemaakt in powerpoint en ziet er gaaf uit ben benieuwd wat haar punten worden! groetjes inkesa Ja, ik ook !! Al bekend hoeveel punten ze ervoor gehaald heeft overigens? Gr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blauwvinger Geplaatst 11 januari 2007 Share Geplaatst 11 januari 2007 (bewerkt) Ze heeft net haar cijfer gehad en had een 8!! groetjes inkesa __________________________________ Heel erg gefeliciteerd !! 11 januari 2007 bewerkt door Blauwvinger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tornado Bram Geplaatst 11 januari 2007 Auteur Share Geplaatst 11 januari 2007 @Bram Check even je hotmail. henk bedankt Geweldig wat een reacties, en ideeen. Ik word heel enthousiast!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leip11 Geplaatst 11 januari 2007 Share Geplaatst 11 januari 2007 ik zit dan wel op het mbo maar ik moet ook nog een engels presentatie houden mischien is dat wel wat. groet timo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Butterflies Geplaatst 11 januari 2007 Share Geplaatst 11 januari 2007 Ik moet binnenkort ook engels presentatie houden, en dit onderwerp wil ik ook wel gebruiken. Niks moeilijks wat ik niet snap en nog moet opzoeken, geen moeilijke termen die ik moet vertalen.... Alleen ik denk niet dat ik een speciale cache ga verstoppen, omdat ik maar 5-10 min de tijd heb voor de presentatie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blauwvinger Geplaatst 23 januari 2007 Share Geplaatst 23 januari 2007 Blauwvinger Junior heeft vandaag zijn spreekbeurt gehouden. Gewapend met een ammobox, een paar micro's en een nieuwe TB heeft hij het resultaat 'goed' gekregen van zijn klas . Binnenkort zal de TB Blauwvinger Spreekbeurt in een cache geplaatst worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tornado Bram Geplaatst 23 januari 2007 Auteur Share Geplaatst 23 januari 2007 Blauwvinger Junior heeft vandaag zijn spreekbeurt gehouden. Gewapend met een ammobox, een paar micro's en een nieuwe TB heeft hij het resultaat 'goed' gekregen van zijn klas . Binnenkort zal de TB Blauwvinger Spreekbeurt in een cache geplaatst worden. Wat leuk dat is een idee zeg. Wij zijn nog steeds alles aan het voorbereiden voor de spreekbeurt van 7 februari. Door alle leuke reacties hebben wij veel ideeen opgedaan. Marita heeft afgelopen zondag haar eerste multicache gevonden. Het leuke was dat wij hem over de kop zagen en zij met de prikstok op de cache stond te prikken, dat Karin zei: Ho wat is dat voor plok. Gevonden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tornado Bram Geplaatst 5 februari 2007 Auteur Share Geplaatst 5 februari 2007 De spreekbeurt is klaar en een namaak cache. Hier gaat de klas vrijdag naar op zoek. Binnenkort de linkjes hiervan. Allen bedankt voor de input. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 5 februari 2007 Share Geplaatst 5 februari 2007 De spreekbeurt is klaar en een namaak cache. Hier gaat de klas vrijdag naar op zoek. Binnenkort de linkjes hiervan. Allen bedankt voor de input. Graag gedaan. That's what friends (geocachers) are for . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hesselannema Geplaatst 5 februari 2007 Share Geplaatst 5 februari 2007 De spreekbeurt is klaar en een namaak cache. Hier gaat de klas vrijdag naar op zoek. Binnenkort de linkjes hiervan. Allen bedankt voor de input. Graag gedaan. That's what friends (geocachers) are for . En komt er ook een gedeelte in .. van wat er met je vogelhuisje is gebeurt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden