Oemfoefoe Geplaatst 11 januari 2007 Share Geplaatst 11 januari 2007 Had er gisteren ook al één gekocht maar bij de invoerlade was een onderdeeltje afgebroken. Ga hem vandaag ruilen. Kan ik eindelijk mijn travelebug voorzien van een mooi kaartje met een opdracht daarop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zitawalk Geplaatst 11 januari 2007 Share Geplaatst 11 januari 2007 Die van ons komt bij de HEMA vandaan. Daar zijn ze ook regelmatig in de aanbieding. Werkt prima. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
naaktslakkies Geplaatst 11 januari 2007 Share Geplaatst 11 januari 2007 Hmm morgen naar de aldi dus. Kan je die folie ook daar kopen?? ! bij Hema pas gekocht 25 vel A4 voor 5 euro. Nu bij Aldi 40*A4 voor 2,99 ! Beide 80din. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snif&snuitje Geplaatst 11 januari 2007 Share Geplaatst 11 januari 2007 Mijn lamineertoestel kostte 0 euro. Lamineerhoesje tussen bakpapier, strijkijzer instellen op wol, 15 sec strijken en klaar is kees... Dit vind ik een perfecte tip. Zit al een tijdje met probleem om velletjes papier te lamineren. Lamineerapparaat kopen voor een paar velletjes? Deze tip ga ik zeker uitproberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team MenM Geplaatst 11 januari 2007 Share Geplaatst 11 januari 2007 Nou vandaag ook zo'n apparaatje bij de Aldi gehaald met wat exta lamineervellen, zo'n 120 stuks, A4 en A5 bij elkaar. Het apparaat werkt prima, bovendien ook nog 3 jaar garantie. Nou met 120 vellen kunnen we aardig vooruit om caches te maken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smeule Geplaatst 3 januari 2008 Share Geplaatst 3 januari 2008 vanaf 9 januari kan je weer een lamineerapparaat bij de Aldi kopen, weer voor 15 euro. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden