thex Geplaatst 15 januari 2007 Geplaatst 15 januari 2007 Ik vond een sudoku-oplosser ook wel een leuk idee... Hoe denken jullie daarover? De sudoku oplosser is in mijn ogen een stap te ver. Het zou niet leuk zijn voor Knifemen`s First Sudoku (GCWWPQ) bijvoorbeeld. Onzin, dan had hij hem destijds niet uitgebracht met 40 oplossingen, maar met slechts 1 zoals het hoort. Wie werkt die dingen nog met de hand uit, nee toch ? Natuurlijk is er een portable solver voor een paar euri bij de ANWB. Gezien het prutsgehalte links en rechts is een solver welke alle oplossingen genereert nog niet zo'n slecht idee. Echt origineel zijn die caches namelijk ook niet meer. Dus GPSGEK: een solver graag met overlap, 4x4,5x5en 6x6 met andere veldindeling welke alle oplossingen genereert. Hee, misschien maak ik hier wel een leuke puzzelcache van
zaanhoeve Geplaatst 15 januari 2007 Geplaatst 15 januari 2007 (bewerkt) In de hoop dat er als het tooltje redelijk compleet/gereed is een conversie komt voor de PDA hier voorlopig de tot nu toe werkende bestandjes uit het belgische forum. Nederlands engelse versie Dit zijn excel bestanden die werken op de PDA. Hoewel het bestand van GPSGEK er veel netter uitziet. Helaas werkt dit alleen op de PC. Dit is vorlopig een bewuste keus heb ik begrepen. 15 januari 2007 bewerkt door zaanhoeve
gpsgek Geplaatst 15 januari 2007 Auteur Geplaatst 15 januari 2007 In de hoop dat er als het tooltje redelijk compleet/gereed is een conversie komt voor de PDA hier voorlopig de tot nu toe werkende bestandjes uit het belgische forum. Nederlands engelse versie Dit zijn excel bestanden die werken op de PDA. Hoewel het bestand van GPSGEK er veel netter uitziet. Helaas werkt dit alleen op de PC. Dit is vorlopig een bewuste keus heb ik begrepen. Versie 1.3.0 ligt op de testbank... Ik zal eens bekijken wat er met de PPC mogelijk is...
SunOne Geplaatst 15 januari 2007 Geplaatst 15 januari 2007 Is het mogelijk het programma ook in java uit te voeren? Je kunt het dan op diverse platforms gebruiken, b.v. telefoon met java , linux , mac gebruikers, veel pda's hebben java.
gpsgek Geplaatst 15 januari 2007 Auteur Geplaatst 15 januari 2007 Is het mogelijk het programma ook in java uit te voeren?Je kunt het dan op diverse platforms gebruiken, b.v. telefoon met java , linux , mac gebruikers, veel pda's hebben java. Dat is zeker waar, maar in verband met gebruiksvriendelijkheid heb ik expres niet gekozen voor java...
franka en pim Geplaatst 15 januari 2007 Geplaatst 15 januari 2007 (bewerkt) Is het mogelijk het programma ook in java uit te voeren? Je kunt het dan op diverse platforms gebruiken, b.v. telefoon met java , linux , mac gebruikers, veel pda's hebben java. Dat is zeker waar, maar in verband met gebruiksvriendelijkheid heb ik expres niet gekozen voor java... Java kan je ook naar een EXE compileren. Volgens mij zelfs zodat je niet hoeft te installeren. Je hebt dan geen JVM nodig. Hoe moeilijk, of makkelijk het daarna te porten is naar Mobile weet ik niet. Ik heb geen ervaring met de Mobile SDK. Enige wat ik weet is dat die aardig is uitgekleed tov de normale SDK. Al verwacht ik niet dat de berekeningen die hier plaats vinden, een probleem zouden vormen voor de Mobile Java. Het is wellicht een experimentje waard, waar ik best wat tijd in wil steken. De formules heb ik uiteraard Dus dat moet geen bottleneck zijn. Allen de ervaring met JAVA Mobile... die mis ik nog. Daar moet ik dus even wat tijd in gaan steken. Ik heb NMEA inmiddels helemaal binnenste buiten gekeerd, dus ben wel weer toe aan een nieuw experimentje 15 januari 2007 bewerkt door franka en pim
franka en pim Geplaatst 15 januari 2007 Geplaatst 15 januari 2007 niet erg druk vandaag Roon ? Ach... wat is druk. Het is ook een stukje voorbereiding op mijn nieuwe baan in Meppel. Waar ik hoogst waarschijnlijk een aantal GPS gerelateerde projecten moet gaan draaien. Het is dus buiten leuk, ook nog eens een investering in de toekomst. Beetje ervaring op doen enzo. MAar laten we niet te veel offtopic gaan Skip.
gpsgek Geplaatst 15 januari 2007 Auteur Geplaatst 15 januari 2007 Komt ie dan: versie 1.3.0... Download GCTool 1.3.0 (15 januari 2007) * Omrekenen tussen decimaal, hexadecimaal, octaal en binair toegevoegd * Letterwaarde[A=0][Z=25] toegevoegd * hdd.ddddd notatie toegevoegd * Rijsom/stapeltellen toegevoegd * Verbeterde interface * Verbeterde programmastructuur
De Roode Loper Geplaatst 15 januari 2007 Geplaatst 15 januari 2007 Komt ie dan: versie 1.3.0... DownloadGCTool 1.3.0 (15 januari 2007) * Omrekenen tussen decimaal, hexadecimaal, octaal en binair toegevoegd * Letterwaarde[A=0][Z=25] toegevoegd * hdd.ddddd notatie toegevoegd * Rijsom/stapeltellen toegevoegd * Verbeterde interface * Verbeterde programmastructuur Vanaf GCTool versie 1.3.0 is het noodzakelijk .NET Framework 2 te installeren. Dit is eenmalig en wordt door de setup automatisch gedaan indien u .NET Framework 2 nog niet geïnstalleerd heeft. Bij mij gebeurt dus weinig automatisch. Ik kom uit op een site en dan weet ik niet wat ik precies moet downloaden. Ben niet blond maar soms wel een beetje digibetistisch .
BBosman Geplaatst 15 januari 2007 Geplaatst 15 januari 2007 Bij mij gebeurt dus weinig automatisch. Ik kom uit op een site en dan weet ik niet wat ik precies moet downloaden. Ben niet blond maar soms wel een beetje digibetistisch .Het framework bedoel je? Dat is hier te vinden:.NET Framework 2.0
De Roode Loper Geplaatst 15 januari 2007 Geplaatst 15 januari 2007 Bij mij gebeurt dus weinig automatisch. Ik kom uit op een site en dan weet ik niet wat ik precies moet downloaden. Ben niet blond maar soms wel een beetje digibetistisch .Het framework bedoel je? Dat is hier te vinden:.NET Framework 2.0 Met wat geklik ben ik er al uit gekomen .
smeule Geplaatst 15 januari 2007 Geplaatst 15 januari 2007 Komt ie dan: versie 1.3.0... DownloadGCTool 1.3.0 (15 januari 2007) * Omrekenen tussen decimaal, hexadecimaal, octaal en binair toegevoegd * Letterwaarde[A=0][Z=25] toegevoegd * hdd.ddddd notatie toegevoegd * Rijsom/stapeltellen toegevoegd * Verbeterde interface * Verbeterde programmastructuur Alles werkt en het ziet er prima uit. Hoe krijg je het allemaal voor elkaar. Gelukkig dat er mensen zijn die dit allemaal kunnen ontwerpen. Dank voor de ontwikkeling van dit tool. Als ik nog aanvullingen heb kom ik op het draadje.
kkmdb Geplaatst 15 januari 2007 Geplaatst 15 januari 2007 Komt ie dan: versie 1.3.0... DownloadGCTool 1.3.0 (15 januari 2007) * Omrekenen tussen decimaal, hexadecimaal, octaal en binair toegevoegd * Letterwaarde[A=0][Z=25] toegevoegd * hdd.ddddd notatie toegevoegd * Rijsom/stapeltellen toegevoegd * Verbeterde interface * Verbeterde programmastructuur Nieuwe interface ziet er prima uit! Veel gebruiksvriendelijker kan het niet, toch? Dank voor de geinvesteerde tijd. KKMDB
bapamaci Geplaatst 15 januari 2007 Geplaatst 15 januari 2007 Ziet er goed uit ben alleen het stukje van romijnse cijfers omzetten kwijt. Zat in de vorige versie nog wel. Klopt dat?
Aanbevolen berichten