Remunj Geplaatst 22 december 2006 Geplaatst 22 december 2006 Ik ben er weer (via thuispc)!!! Geen flauw idee hoe het me gelukt is, maar heb wat aan de instellingen gemorreld en.. daar ben ik weer. Cachers bedankt voor de tips! Groeten, Fire5 Zo, nu eerst... Gelukkig. Ik doe mee, proost.
tejoos Geplaatst 23 december 2006 Geplaatst 23 december 2006 Ik ben er weer (via thuispc)!!! Geen flauw idee hoe het me gelukt is, maar heb wat aan de instellingen gemorreld en.. daar ben ik weer. Cachers bedankt voor de tips! Groeten, Fire5 Zo, nu eerst... Wij hebben dit draadje meegelezen maar hadden geen idee hoe e.e.a. opgelost zou kunnen worden. Wel hebben we veel suggesties gezien die we zelf zullen nalopen als wij een keer tegen inlogproblemen aanlopen met onze pc. Nu je weer met de thuispc uit de voeten kan is dat een toost waard. Proost, de Tejoos
Rickiana Jones Geplaatst 20 juni 2010 Geplaatst 20 juni 2010 Hallo, Ik heb enigszins hetzelfde probleem ik bijna overal inloggen behalve bij geocaching.COM. Vorige week heb ik mij per ongeluk uitgelogd, en weer inloggen ho maar!! Ik ben op dit forum ingelogd en als ik naar .com ga en wil daar inloggen dan krijg ik de volgende melding: Your username/password combination does not match. Heb een nieuw wachtwoord aangevraagd, klik vervolgens op de link en krijg dit. Change Password Sorry, the link you entered is invalid. Dit is de link mij toegestuurd door geocaching.com http://www.geocaching.com/account/changepa...PRDUgjfL-gxAnEo geen idee of iemand hier iets mee kan, ik in ieder geval nu niet. Ik hoop dat er collegacachers zijn die mij helpen kunnen, want mijn nog te loggen lijst van caches en TB's wordt steeds langer. groeten Rickiana Jones
Rickiana Jones Geplaatst 21 juni 2010 Geplaatst 21 juni 2010 (bewerkt) Misschien eerst je cookies verwijderen ?? hallo, Ik heb net m'n cookie van geocaching.com verwijderd met CCleaner en de site weer opnieuw opgestart maar het verandert niets. (ingelogd met m'n laatste new passwordrequest) This is an automated email from Groundspeak in response to a password reset request for user Rickiana Jones. Please visit the following page to reset your password: http://www.geocaching.com/login/password.aspx. No changes will be made to your account if you choose to ignore this email notification. Cheers, The Groundspeak Team resultaat: Change Password Sorry, the link you entered is invalid. Ik zou toch zeggen dat het bij groundspeak ligt, dat zij een setting fout hebben in mijn account of bij hun instelling voor een passwordrequest. Ook nog even geprobeerd door de link te kopieren en te plakken, maakt ook geen verschil Mijn profiel is wel gewoon te bekijken Rickiana Jones 21 juni 2010 bewerkt door Rickiana Jones
Fotogravinnetje Geplaatst 21 juni 2010 Geplaatst 21 juni 2010 Als ik op die link druk, kan ik zo jouw wachtwoord aanpassen. Misschien moet je het eens via een andere browser proberen? (En de link uit je post verwijderen, anders kan iedereen je wachtwoord zomaar veranderen, dan heb je een nog groter probleem)
trainfreak Geplaatst 21 juni 2010 Geplaatst 21 juni 2010 Vraag of iemand van het forum je wachtwoord wil veranderen en je dat doorgeven? Dan verander je je wachtwoord via je GC profiel. Maar vergeet ook niet de link uit je bericht te verwijderen.
Rickiana Jones Geplaatst 21 juni 2010 Geplaatst 21 juni 2010 Vraag of iemand van het forum je wachtwoord wil veranderen en je dat doorgeven?Dan verander je je wachtwoord via je GC profiel. Maar vergeet ook niet de link uit je bericht te verwijderen. Het is gelukt met de de hulp van paHAquya !!! Zij zei als je nu eens inlogged met je originele account aanmelding Het werkt, en nu nooooiiiit meer uitloggen thnxs voor alle snelle reacties Rickiana Jones
Beukenootje Geplaatst 21 juni 2010 Geplaatst 21 juni 2010 Ben nu toch nieuwsgierig: lukt het Fotogravinnetje nog steeds om het wachtwoord aan te passen via die link? Ik krijg nl. ook een Invalid Link op mijn scherm.
Rickiana Jones Geplaatst 21 juni 2010 Geplaatst 21 juni 2010 Hoi schijnbaar is mijn orginele inlog registratie ergens bewaard of hebben ze die bij .com terug gezet. Want ik had ook met hen mailcontact gehad, en ze zouden me gegevens sturen, maar die zijn op de ene of andere manier nooit aangekomen. Dus dat zei ik hen en toen lag het probleem weer hier met hun reactie: Hi Rick, I'm sorry that you aren't receiving the emails you should. Some ISPs will blacklist geocaching.com and label us as a "bulk sender." This is true and false. While we do send emails in bulk, these filters do not distinguish between solicited and unsolicited bulk email. If this is the case you will need to contact your ISP and ask them to allow email from this IP address: 66.150.167.157 This is the originating IP for all mail from Geocaching.com. If you have another email address you can use (typically the free web based gmail accounts are reliable for receiving email), you can temporarily change your email address on your account to help determine if the issue is ISP related. I hope this helps. Best Regards, Jessica Maar bij ziggo lag het ook niet (gebeld met de helpdesk) Gelukkig is het nu opgelost en kan ik weer naar hartelust cachen en loggen en reageren en vragen stellen op alle fora.
Aanbevolen berichten