Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Het vreemde is,

Als ik niet ben inglogd in GC.nl dan kom ik wel in de kaart en de cachebeschrijving.

Dan moet ik alleen nog inloggen voor de coördinaten.

Als ik wel ben ingelogd in GC.NL Kom ik wel in de kaart en kan ook inzoomen tot op een gedeelte van de kaart. Maar als ik op een cache klik krijg ik een fout melding.

Maar kan ingelogd wel het forum bereiken !

Gelukkig is dit helemaal niet zo vreemd. GC.nl is iets heel anders dan GC.com. Het scheelt 3 lettertjes... :P

Je probleem ligt bij .com, daar moet je inloggen om coördinaatjes te zien :xmas:

Ok dat snap ik.

Maar dat verklaart dus niet waarom ik de ene keer wel via GC.nl de kaart kan bekijken en inzoomen.

Terwijl ik een andere keer een foutmelding krijg ?

Geplaatst (bewerkt)
Voor de duidelijkheid dan nog maar eens:

* ik kan inloggen op het forum.

* ik kan niet inloggen op gc.com

* wachtwoord is gewoon geldig

* via andere pc kan ik wel inloggen

* nee ik ben niet blond (en ja ga aub iets anders doen als dit het niveau is)

Conclusie: Ik lijk een probleem te hebben met mijn thuis pc?

Hitman Pro al gebruikt en wat ander zaken, maar het wordt er vooralsnog niet anders op.

Dank voor de "hulp" tot zover.

Fire5

Kopiëer en plak je het wachtwoord misschien dat je weer hebt opgevraagd van Geocaching.com? Pas dan namelijk goed op dat je niet per ongeluk een spatie meepakt.

Het vreemde is,

Als ik niet ben inglogd in GC.nl dan kom ik wel in de kaart en de cachebeschrijving.

Dan moet ik alleen nog inloggen voor de coördinaten.

Als ik wel ben ingelogd in GC.NL Kom ik wel in de kaart en kan ook inzoomen tot op een gedeelte van de kaart. Maar als ik op een cache klik krijg ik een fout melding.

Maar kan ingelogd wel het forum bereiken !

Ik denk dat het verstandig is om hier eens te melden met welke browser jullie de problemen hebben en wat de foutmelding precies is die je terug krijgt.

Wat je overigens wel al kunt proberen, is de cookie verwijderen die je waarschijnlijk wel hebt van geocaching.com.

bewerkt door Ruud4d
Geplaatst
Ok dat snap ik.

Maar dat verklaart dus niet waarom ik de ene keer wel via GC.nl de kaart kan bekijken en inzoomen.

Terwijl ik een andere keer een foutmelding krijg ?

Zoom je in op de "niet gevonden" kaart? Er loopt namelijk al een draadje over dat daar inderdaad een storing in zit.

Geplaatst (bewerkt)

Ik had vorige week een zelfde probleem aan de hand op de netwerk-pc op het werk.

- Inloggen .nl geen probleem en alle .nl gerelateerde zaken werkten.

- Voor cachebeschrijvingen ingelogd op .com.

- Inloggen ging prima > melding 'logged in'.

- Daarna op de cachepagina echter steeds weer de melding > 'you're not logged in' (of iets van die strekking)

Een uurtje later thuis was er niets aan de hand.

Ik ben er nooit achter gekomen wat het probleem was want de volgende dag werkte alles weer als vanouds.

groeten, JOS

de nachtbraker

bewerkt door NachtbrakeR
Geplaatst

Update: Het is nog steeds hetzelfde. Lost zich niet vanzelf op blijkbaar. Ik ga eens wat mensen raadplegen. In de tussentijd maar inloggen op gc.com via de laptop van mijn werkgever.

Groeten,

Fire5

Geplaatst

Ik merk steeds vaker dat men geen verschil weet of ziet tusen geocaching.com en geocaching.nl.

Geocaching.nl = Nederlandstalig forum en de Doe Het Zelf afdeling.

Geocaching.com = cachepagina's zoeken en bekijken, dus coördinaten bekijken, cachepagina's aanmaken, caches loggen.

Indien men de cachepagina's en alle andere wel via geocaching.nl kan vinden betekent het niets anders dan dat je via een linkje op geocaching.nl, doorgestuurd wordt naar de site van geocaching.com. Niets meer en niets minder.

Roepen dat je wel op het forum kunt komen maar geen caches kunt zien is logisch en gelijk onlogisch.

Forum is geocaching.nl

Caches is geocaching.com

Voor beide moet je op beide ingelogd zijn en wel tegelijk.

Dat je de ene keer wel, door middel van doorlinken, via geocaching.nl op geocaching.com terecht komt en een andere keer weer niet, is heel simpel.

De ene keer ben je nog/wel ingelogd op gc.com en de andere keer niet.

Nog maar eens een keer weer, de caches die je eventueel oningelogd op geocaching.com toch in kunt zien op geocaching.nl, zijn kopieën die we gedownloaded hebben.

Geocaching.nl biedt je een service daarin. De echte caches staan op geocaching.com

Dus eerst maar ff inloggen op geocaching.com en je kunt dan via geocaching.nl, al doorgelinkt, op geocaching.com uitkomen. Of je gaat rechtstreeks naar geocaching.com voor de caches.

En.... als het je thuis niet lukt om in te loggen op geocaching.com, daar waar de caches staan, daar waar je ze zoekt, daar waar je ze logt, dan heb je een probleem :thumbup: Het probleem kan zijn dat geocaching.com er op dat tijdstip uit ligt of very very slow is.

Ik denk niet dat het een ban is. Geocaching.com verbant een IPadres niet snel. Dus zou het een accountnaam/emailadres/lidnummer ban moeten zijn. En dan kun je nergens inloggen op je eigengeocaching.com account, je geocachersaccount. Niet thuis en niet "niet thuis" :yes:

Maar nogmaals, ik wil het langzamerhand wel uitschreeuwen. Geocaching.com en geocaching.nl zijn niet gelijk. Geocaching.com kan wel zonder geocaching.nl, andersom in geen geval.

Betekent wel dat de verwarring goed geprogrammeerd is bij de developpers hiero, maar ik wordt er langzamerhand krankjorum van :beerchug:

Geplaatst
Misschien kunnen we maar beter proberen dat probleem van die meneer(m/v) fire op te lossen anders kunnen we binnenkort Kruimel de Grote Beek in dragen (of een Drents equivalent daarvan) :-)

Oranjekanaal

Kan je dan gewoon naar my account en zo?

En dat kan iedereen van zichzelf hier vinden: http://www.geocaching.com/my/, mits men ingelogd is op geocaching.com

En voor Fire5, je profiel kun je hier vinden: Fire5. Hier kun je dus ook alleen komen als je ingelogd bent op geocaching.com

@Ruud4d:

elf_back.gif

Geplaatst

QUOTE(Xaa @ December 20 2006, 20:08:25 )

Kan je dan gewoon naar my account en zo?

En dat kan iedereen van zichzelf hier vinden: http://www.geocaching.com/my/, mits men ingelogd is op geocaching.com

En voor Fire5, je profiel kun je hier vinden: Fire5. Hier kun je dus ook alleen komen als je ingelogd bent op geocaching.com

-------------------------------------------------------

Het probleem is dat ik wel op de site terechtkom, maar me vervolgens moet inloggen. Dat lukt niet en ik kom dan terug op dezelfde site. Ik heb niets aan m'n instellingen veranderd (tenminste niet bewust).

Fire5

Geplaatst

Oke,

XP, IE6.0

Ik heb wel laatst m'n wachtwoord gewijzigd voor gc.com en inmiddels ook voor gc.nl.

Inloggen op gc.com met m'n oude wachtwoord geeft een foutmelding, inloggen met m'n nieuw wachtwoord zend me gewoon terug naar het laatst voorgaande scherm, zonder me in te loggen.

Groeten,

Fire5

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...