Fire5 Geplaatst 19 december 2006 Geplaatst 19 december 2006 Hellup, Ik kan ineens niet meer inloggen op geocaching.nl. Forum is geen probleem. Iemand ook deze ervaring? Fire5
knifemen Geplaatst 19 december 2006 Geplaatst 19 december 2006 Hellup, Ik kan ineens niet meer inloggen op geocaching.nl. Forum is geen probleem. Iemand ook deze ervaring? Fire5 Hiet is niets aan de hand kan gewoon inloggen knifemen
Fire5 Geplaatst 19 december 2006 Auteur Geplaatst 19 december 2006 Adaware en Spybot al laten draaien. Vinden niets ongewoons op de pc. Mu de virusscanner maar eens laten draaien.
Fire5 Geplaatst 19 december 2006 Auteur Geplaatst 19 december 2006 Even geprobeerd in te loggen via m'n laptop. Dat is geen probleem. Heb m'n wachtwoord voor de zekerheid even gewijzigd. Viruskiller loopt nog...........
Kruimeldief Geplaatst 19 december 2006 Geplaatst 19 december 2006 Voor iemand die niet kan inloggen op geocaching.nl, ben je aardig aan het posten. Als het inloggen op het forum geen probleem is, dan is er volgens mij geen probleem. Je bent dan immers ingelogd op geocaching.nl Iemand die niet ingelogd is op geocaching.nl, kan op het forum niet posten.
Fire5 Geplaatst 19 december 2006 Auteur Geplaatst 19 december 2006 Vreemd genoeg kan ik wel posten op het forum en niet inloggen op gc.nl. Het kan blijbaar toch. Ik kan geen coordinaten meer zien op de diverse cachesites. Bij het inloggen kom ik gewoon terug op de pagina, zonder ingelogd te zijn. Vreemd, maar waar. Ben druk bezig met diverse software op de thuis pc, maar kom er voorlopig niet uit.
De Roode Loper Geplaatst 19 december 2006 Geplaatst 19 december 2006 Ik kan geen coordinaten meer zien op de diverse cachesites. Misschien een blonde vraag, maar bedoel je de sites van .com?
Wilxlii Carrotte Geplaatst 19 december 2006 Geplaatst 19 december 2006 Vreemd genoeg kan ik wel posten op het forum en niet inloggen op gc.nl. Het kan blijbaar toch.Ik kan geen coordinaten meer zien op de diverse cachesites. Bij het inloggen kom ik gewoon terug op de pagina, zonder ingelogd te zijn. Vreemd, maar waar. Ben druk bezig met diverse software op de thuis pc, maar kom er voorlopig niet uit. Bedoel je nou geocaching.com of geocaching.nl? Het lijkt er op dat je het verschil niet weet. Of?...
Fire5 Geplaatst 20 december 2006 Auteur Geplaatst 20 december 2006 Voor de duidelijkheid dan nog maar eens: * ik kan inloggen op het forum. * ik kan niet inloggen op gc.com * wachtwoord is gewoon geldig * via andere pc kan ik wel inloggen * nee ik ben niet blond (en ja ga aub iets anders doen als dit het niveau is) Conclusie: Ik lijk een probleem te hebben met mijn thuis pc? Hitman Pro al gebruikt en wat ander zaken, maar het wordt er vooralsnog niet anders op. Dank voor de "hulp" tot zover. Fire5
Heirbaut Hunters Geplaatst 20 december 2006 Geplaatst 20 december 2006 Als je op het forum zit dan BEN je ingelogd op geocaching.nl. Het zal dus wel geocaching.com zijn... Heb je toevallig een of ander tooltje gebruikt om caches, logs en cachebeschrijvingen van geocaching.com op te halen, zoals dat duitse tool?! Dan zul je namelijk wel een ban aan je broek hebben. Aan de andere kant lukt het vanaf een andere PC wel, naar je zegt.
Buzzardseye Geplaatst 20 december 2006 Geplaatst 20 december 2006 Het vreemde is, Als ik niet ben inglogd in GC.nl dan kom ik wel in de kaart en de cachebeschrijving. Dan moet ik alleen nog inloggen voor de coördinaten. Als ik wel ben ingelogd in GC.NL Kom ik wel in de kaart en kan ook inzoomen tot op een gedeelte van de kaart. Maar als ik op een cache klik krijg ik een fout melding. Maar kan ingelogd wel het forum bereiken !
gpsgek Geplaatst 20 december 2006 Geplaatst 20 december 2006 Het vreemde is, Als ik niet ben inglogd in GC.nl dan kom ik wel in de kaart en de cachebeschrijving. Dan moet ik alleen nog inloggen voor de coördinaten. Als ik wel ben ingelogd in GC.NL Kom ik wel in de kaart en kan ook inzoomen tot op een gedeelte van de kaart. Maar als ik op een cache klik krijg ik een fout melding. Maar kan ingelogd wel het forum bereiken ! Gelukkig is dit helemaal niet zo vreemd. GC.nl is iets heel anders dan GC.com. Het scheelt 3 lettertjes... Je probleem ligt bij .com, daar moet je inloggen om coördinaatjes te zien
Aanbevolen berichten