Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Heb vandaag mijn 60ste cache gevonden en ik dacht, kom ik rijk een Geo Do'r uit. Dat gaat dus niet want als ik op de site inlog en uitreiken kies zegt het systeem dat ik maar 55 caches heb. Er zit ergens dus een verschil in tellingen. Ik heb volgens de statistieken echt 60 caches op naam.

Wie weet hoe dit zit???

Geplaatst
Heb vandaag mijn 60ste cache gevonden en ik dacht, kom ik rijk een Geo Do'r uit. Dat gaat dus niet want als ik op de site inlog en uitreiken kies zegt het systeem dat ik maar 55 caches heb. Er zit ergens dus een verschil in tellingen. Ik heb volgens de statistieken echt 60 caches op naam.

Wie weet hoe dit zit???

Als ik het goed gelezen heb in een ander draadje, zijn er wat softwarematige problemen bij .nl.

Geplaatst

Dat komt omdat er weer het een en ander aan logs zoek is geraakt (in jouw geval 5 stuks) in de statistieken van .nl

Je kunt het snel oplossen door een DHZ-code aan te vragen en de gemiste logs te laten corrigeren.

Of even afwachten, want uiteindelijk komt het vanzelf weer goed :)

Geplaatst

Om even aan te sluiten bij een ander probleem betreffende Geo D'or. De cache "De Postkoets" van Badeendje en mij stond op een 7de plek in de ranglist en is nu plots compleet verdwenen uit de lijst :P. De cache heeft echter nog wel de waarderingen in de lijst onder "Nightfire":

Geocache Aantal

[GME2006] De Postkoets 4

Het gaat ergens niet helemaal goed...?

Groeten,

Mike die het eigenlijk geeneens zo interessant vindt

Geplaatst
Dat komt omdat er weer het een en ander aan logs zoek is geraakt (in jouw geval 5 stuks) in de statistieken van .nl

Je kunt het snel oplossen door een DHZ-code aan te vragen en de gemiste logs te laten corrigeren.

Of even afwachten, want uiteindelijk komt het vanzelf weer goed :P

Dit heb ik ook gehad maar na een dag is het vanzelf in orde gekomen.

Geplaatst

Ja, dat kan wel zo zijn, maar als ik op "mijn cache pagina" kijk in statestieken staan er wel degelijk 60. Die telling klopt dus wel. Wat mij wel opvalt is dat er "5" op disabled staan of geargiveerd zijn. Zou dat er wat mee te maken hebben?

Geplaatst

Of even afwachten, want uiteindelijk komt het vanzelf weer goed :)

Gemiste logs laten corrigeren heeft momenteel geen zin. Door een iets te stevig dichtgetimmerde configuratie kunnen we een aantal zaken niet voor elkaar krijgen, waaronder het verwerken van logs en caches. Het lijkt me wel duidelijk dat die configuratie niet door mij kan worden aangepast, anders had ik dat natuurlijk al lang gedaan. :P

Even wachten dus tot de andere partij zaken weer iets terugdraait...

Geplaatst

Ja, dat kan wel zo zijn, maar als ik op "mijn cache pagina" kijk in statestieken staan er wel degelijk 60. Die telling klopt dus wel. Wat mij wel opvalt is dat er "5" op disabled staan of geargiveerd zijn. Zou dat er wat mee te maken hebben?

Nee, het is deze pagina die de basis vormt van de overzichten op geocaching.nl. En op deze pagina heb je er 55 gevonden.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...