Spring naar bijdragen

Mijn gevonden cache verdwijnt niet van de kaart.


professor & co

Aanbevolen berichten

heb eigenlijk nooit problemen, met de kaart gevonden /niet gevonden cache's. maar zag van het weekend dat er op mijn kaart 'niet gevonden' in eens weer stippen terecht zijn gekomen die ik ooit al eens heb gedaan,en dus uiteraard op de kaart gevonden cache's die stippen verdwenen zijn.en die cache's waar het om gaat staan nog wel aangevinkt als gevonden op de lijst van nearly by.

weet iemand hoe ik dan ongedaan kan maken?

wie oh wie helpt mij verder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

  • 3 months later...

Ik heb op de aan gegeven site gekeken dit draadje is gesloten. Ik mis de bijwerking van week-end 25-02 ,hiervan staan de stippen nog steeds op niet gevonden. Ook dit week-end is het niet goed gegaan.

 

Hoe herstel ik dat??? Ik mis 9 bijschrijvingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Ik heb afgolpen maandag een aantal caches gelopen. Nu wil het stipje bij elixer van geolucky in Almere maar niet verdwijnen terwijl ik hem wel heb gelogd als gevonden. Zo staat ie ook in mijn stats..

Wie heeft iedeen wat ik er aan kan doen?

 

Bedankt,

Leana

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij gebeurd dit wel vaker? Wij hadden ook wel eens dat een cache pas na een weekje "van de kaart" was. Ging uiteindelijk vanzelf (althans wij hebben er niets aan gedaan...)

Ik weet niet waar het aan ligt, maar mogelijk is het gewoon een kwestie van afwachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij gebeurd dit wel vaker? Wij hadden ook wel eens dat een cache pas na een weekje "van de kaart" was. Ging uiteindelijk vanzelf (althans wij hebben er niets aan gedaan...)

Ik weet niet waar het aan ligt, maar mogelijk is het gewoon een kwestie van afwachten.

 

Om precies te zijn: alle caches die gewoon actief zijn, en in Nederland liggen, en niet subscriber-only zijn worden elke 3 weken of zo opnieuw ingelezen, dus stipjes die je mist omdat gc.com te traag is worden dan gecorrigeerd.

Het alternatief is om ze inderdaad via DHZ te corrigeren. Behalve dan weer die subscriber-only caches. Die staan op de todo lijst om dat ook aan te kunnen, net als een aantal andere caches, zoals bijv caches die nu bij waymarking staan maar ook nog een tijd als cache te loggen zijn geweest.

 

Wanneer dat wel automatisch gaat werken i snog niet bekend. Ooit, hoop ik dan maar

 

Klop het dat dit dus geldt voor bijvoorbeeld de cache Dutch - RD Benchmarks by GeoGerard (GC509A) die plotseling weer is verdwenen uit mijn lijst op .nl?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij gebeurd dit wel vaker? Wij hadden ook wel eens dat een cache pas na een weekje "van de kaart" was. Ging uiteindelijk vanzelf (althans wij hebben er niets aan gedaan...)

Ik weet niet waar het aan ligt, maar mogelijk is het gewoon een kwestie van afwachten.

 

Om precies te zijn: alle caches die gewoon actief zijn, en in Nederland liggen, en niet subscriber-only zijn worden elke 3 weken of zo opnieuw ingelezen, dus stipjes die je mist omdat gc.com te traag is worden dan gecorrigeerd.

Het alternatief is om ze inderdaad via DHZ te corrigeren. Behalve dan weer die subscriber-only caches. Die staan op de todo lijst om dat ook aan te kunnen, net als een aantal andere caches, zoals bijv caches die nu bij waymarking staan maar ook nog een tijd als cache te loggen zijn geweest.

 

Wanneer dat wel automatisch gaat werken i snog niet bekend. Ooit, hoop ik dan maar

 

Klop het dat dit dus geldt voor bijvoorbeeld de cache Dutch - RD Benchmarks by GeoGerard (GC509A) die plotseling weer is verdwenen uit mijn lijst op .nl?

Klopt is bij mij ook uit de statistieken verdwenen . . .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uhhh... Ik werk dus (zoals ik inmiddels wel vaker doe) de ontbrekende stipjes bij via "corrigeer logs"... tik ik per ongeluk een code in van een cache die ik nog niet heb gelopen... ;) wordt die nu foutief meegeteld of gewoon niet opgepikt door het systeem en is er dus niks aan de hand?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...