Paulius Geplaatst 22 mei 2003 Share Geplaatst 22 mei 2003 De gemiddelde leeftijd wordt weer wat verhoogd door: Team Paulius CEO: Paulius 44 Raad van Commissarissen Heleen 12 Frederik 8 De feitelijke zeggenschapsstructuur binnen het team is volstrekt ondoorzichtig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lex en Leo-team Geplaatst 23 mei 2003 Auteur Share Geplaatst 23 mei 2003 En hoezo alleen teamleiders, Jonathan (7) heeft zijn eigen cache liggen en zijn eigen travelbugin omloop. het was me namelijk ook een beetje te doen om de leeftijden van de mensen die in het forum schrijven en dat zijn meestal de 'teamleiders' (wat een rotwoord). Maar ik vind het ook leuk te lezen dat de allerjongsten ook erg enthousiast zijn. Als ik zo de leeftijden bekijk, dan denk ik dat ik ze wel een stuk hoger had ingeschat over het algemeen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gotcha! Geplaatst 23 mei 2003 Share Geplaatst 23 mei 2003 Wij hebben een beetje onenigheid wie de teamlijder is. Yvonne (42) of J@s (49) Yvonne is in het bezit van de GPS, maar J@s is in het bezit van de batterijen. De rugzak is van Yvonne, maar J@s draagt hem. De wandelstok (tevens als het echt niet anders kan in gebruik als prikstok) is van J@s maar Yvonne loopt er mee. J@s reageert serieus op discussies, Yvonne chat met mede-geocachers. Etc. etc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eagles Geplaatst 23 mei 2003 Share Geplaatst 23 mei 2003 Tjonge Gotcha!, wat een teamwork!!! Wij hebben een beetje onenigheid wie de teamlijder is. Overigens: ik zou de ander altijd de teamlijder noemen, en jezelf teamleider als ik jou was (wie het berichtje ook moge hebben geschreven ). Het mooie is dat het hetzelfde klinkt en beide tevreden kunnen zijn omdat elk het zijne kan denken/horen: met een ij of ei geschreven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
S@NL - Tex (SST) Geplaatst 24 mei 2003 Share Geplaatst 24 mei 2003 Zal ook ik, als newbee op dit forum, ook maar een duit in het zakkie doen? Tex = 28 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan en Jany Geplaatst 4 juni 2003 Share Geplaatst 4 juni 2003 Minouschka bestaat uit Jan 43 jaar Lia 37 jaar Minouschka 9 jaar en onze 2 4 voeters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap & Sem Geplaatst 4 juni 2003 Share Geplaatst 4 juni 2003 Jaap = 42 ; Sem = 9 (peildatum zomer 2003) Ik zal mijn neefjes even porren zodat het gemiddelde weer flink omlaag kan. Als zelfstandig team (pa & ma weten van niets) zijn zei tot nu toe de jongsten, maar dat mogen ze zelf vertellen. Jaap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cora Geplaatst 4 juni 2003 Share Geplaatst 4 juni 2003 Hai, Wij zijn Team Cora, bestaande uit Cora, partner & 2 kids. Cora 43, partner 43 en kids 8 en 10. Gaat het gemiddelde weer iets omhoog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Caipirinha Geplaatst 4 juni 2003 Share Geplaatst 4 juni 2003 Heya mensen ! Ik ben 28 en ik heb ook onlangs het Geo Cachen ontdekt. Ik ben tot op 20 mtr. afstand van mijn eerste cache geweest maar mijn vriendin was de brandnetels niet in te krijgen.........zij is trouwens 25. Zo te zien komen onze leeftijden aardig overeen met de overige schatzoekers ! Ciao, Oneal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Biertjuh Geplaatst 4 juni 2003 Share Geplaatst 4 juni 2003 Hoi Lex en Leo, Helaas voor jullie verhogen wij de gemiddelde leeftijd Ook bij ons onenigheid over het leiderschap. Gewonnen door Marja = 49, want wie schrijft die blijft Ruud, de lijder die voorop door de brandnetels mag met de GPS is 52 Groetjes van team Biertjuh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bussie&co Geplaatst 4 juni 2003 Share Geplaatst 4 juni 2003 Team bussie&co bestaat uit Fred 45 jaar met zoon Robert 13 jaar en de ene keer logt hij en de andere keer ik. Soms gaan er ook nog wat "gasten" mee (Mary, mijn vrouw 46 jaar of mijn dochter 15 jaar) Gr. Fred Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast grover Geplaatst 5 juni 2003 Share Geplaatst 5 juni 2003 Team sesamstraat bestaat uit Grover (niels) en Rubbereendje (diana), beide 25 jaar. We cachen nu sinds 2 weken en zijn volledig verslaafd. Hadden de gps eigenlijk gekocht voor de trektocht in nepal, maar hij gaat nu veel meer gebruikt worden. Greetz, Niels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dweez Geplaatst 17 juni 2003 Share Geplaatst 17 juni 2003 Dweez 40 Bea 38 Scott 7 maanden (of brengt dit het gemiddelde weer te ver naar beneden) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast IJsbeertje Geplaatst 17 juni 2003 Share Geplaatst 17 juni 2003 Ook maar even reageren dan...(een echte dummie cacher hier...net begonnen, gisteren eerste cache gevonden ). maar eh....27 jaar Debora Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rovel Geplaatst 17 juni 2003 Share Geplaatst 17 juni 2003 Volgende week vindt mijn upgrading plaats van 47.12 nu naar 48.00 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden