Spring naar bijdragen

Foutje in Board Software?


Aanbevolen berichten

Het viel me laatst eigenlijk pas op.

 

Onderaan de pagina staat :16 Gebruiker(s) lezen dit onderwerp (5 Gasten, 4 gebruikers en 7 Anonieme gebruikers). Daaronder staan dan de namen in diverse vrolijke tinten en evt cursief voor diegene die op dat moment een bericht schrijft.

Tegenwoordig staat er echter:1 Gebruiker(s) lezen dit onderwerp (0 Gasten, en 0 Anonieme gebruikers)

Die ene gebruiker ben ik natuurlijk zelf en zie mijn naam ook onderaan staan.

Tot nu toe geen probleem. Het gaat echter pas opvallen als, van alle draadjes die ik lees, ik ook de enige gebruiker op dat moment ben. Zelfs van zgn. hete (ro(o)de) draadjes.

Dat kan toch niet waar zijn?

Even snel gekeken op de hoofdpagina wie er allemaal online zijn. Op dit moment van schrijven dus:131 gasten, 114 gebruikers 0 anonieme gebruikers. :) Maar waar zijn die dan allemaal?

Een aantal willekeurige gebruikers aageklikt om vervolgens op hun profiel pagina te komen. hier staat ook waar deze gebruiker op dat moment actief is. Snel klikken op deze link brengt me dan naar dat draadje.

Hé, das vreemd. Ik ben weer de enige gebruiker die op dat moment leest. Ben ik dan misschien te laat geweest?

Nog eens proberen dus, maar wat ik ook doe, ik blijf steeds de enige gebruiker. Terwijl ik zeker weet dat er meerderen mee lezen want een refresh van de pagina brengt ineens een nieuw bericht in het draadje maar de gebruiker heb ik nooit kunnen zien. (of die kan héél snel schrijven)

 

Dit fenomeen kan diverse oorzaken hebben.

ik ben echt de enige gebruiker in diverse/alle draadjes (geloof ik niet)

Het is na de laatste software update bewust uitgezet (geloof ik ook niet)

Het is na de laatste software update vergeten aan te zetten (goed mogelijk)

Het heeft te maken met de 'verhuizing'. (onzinnige stelling natuurlijk)

Het heeft te maken met het feit dat ik donateur ben geworden. (viel allemaal zo rond het zelfde moment)

In dat laatste geval wil ik geen donateur meer zijn. :thumbup:

 

Samengevat: Kan deze functie weer hersteld worden of is er aan mijn kant iets structureel fout/stuk?

bewerkt door de Roode Lantaarn
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ja, tis wat. En om nu elke keer een berichtje te plaatsen om te laten zien dat je er bent.

 

Zonder gekheid, op zich was die functionaliteit wel handig, zeker omdat je ook kon zien of er iemand een berichtje aan het intypen was.

 

Wellicht moeten we nog wat geduld hebben en komt het 'vanzelf' weer tevoorschijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik mis die optie ook. Ik vind het altijd wel aardig om te zien waar we het met zijn allen vooral over hebben, en wie er op dat moment reageert.

 

Ik hoop dat het binnenkort weer terug is. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit fenomeen kan diverse oorzaken hebben.

ik ben echt de enige gebruiker in diverse/alle draadjes (geloof ik niet)

Het is na de laatste software update bewust uitgezet (geloof ik ook niet)

Het is na de laatste software update vergeten aan te zetten (goed mogelijk)

Het heeft te maken met de 'verhuizing'. (onzinnige stelling natuurlijk)

Het heeft te maken met het feit dat ik donateur ben geworden. (viel allemaal zo rond het zelfde moment)

In dat laatste geval wil ik geen donateur meer zijn. :thumbup:

 

Samengevat: Kan deze functie weer hersteld worden of is er aan mijn kant iets structureel fout/stuk?

Optie 2 is hier de enige juiste. En ik weet dus niet of ze hem wel weer aan zullen zetten. Omdat hij inderdaad bewust is uitgezet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Dit fenomeen kan diverse oorzaken hebben.

ik ben echt de enige gebruiker in diverse/alle draadjes (geloof ik niet)

Het is na de laatste software update bewust uitgezet (geloof ik ook niet)

Het is na de laatste software update vergeten aan te zetten (goed mogelijk)

Het heeft te maken met de 'verhuizing'. (onzinnige stelling natuurlijk)

Het heeft te maken met het feit dat ik donateur ben geworden. (viel allemaal zo rond het zelfde moment)

In dat laatste geval wil ik geen donateur meer zijn. :thumbup:

 

Samengevat: Kan deze functie weer hersteld worden of is er aan mijn kant iets structureel fout/stuk?

Optie 2 is hier de enige juiste. En ik weet dus niet of ze hem wel weer aan zullen zetten. Omdat hij inderdaad bewust is uitgezet.

 

Persoonlijk denk ik niet dat het bewust is gebeurd. Immers: Wat zou men er voor reden voor kunnen hebben gehad? Welk doel dient het?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is al de situatie sinds (zie draadje). Daarna heeft RdV daar nog wel eens een opmerking over gemaakt, maar kennelijk staat het niet hoog op een prioriteitenlijstje.

Nee, deze situatie is sind een week of vijf/zes.

Wat en hoe het gebeurt is weet ik dus ook niet.

Misschien heeft het nog te maken met de hackpogingen en is het dus een overblijfsel van een update.

Zeker niet de upgrade in de maand juli.

Toen waren er soms enkele knoppen zoek en onlangs is de knop "Quote" toen nog gerepareerd.

 

Deze situatie speelt dus nog niet zo lang en heeft altijd goed gewerkt.

Feit blijft wel dat ik de functie dus mis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is al de situatie sinds (zie draadje). Daarna heeft RdV daar nog wel eens een opmerking over gemaakt, maar kennelijk staat het niet hoog op een prioriteitenlijstje.

Nee, deze situatie is sind een week of vijf/zes.

Wat en hoe het gebeurt is weet ik dus ook niet.

Misschien heeft het nog te maken met de hackpogingen en is het dus een overblijfsel van een update.

Zeker niet de upgrade in de maand juli.

Toen waren er soms enkele knoppen zoek en onlangs is de knop "Quote" toen nog gerepareerd.

 

Deze situatie speelt dus nog niet zo lang en heeft altijd goed gewerkt.

Feit blijft wel dat ik de functie dus mis.

 

 

ik meen me te herinneren dat er een tijdje terug ook al door iemand hierover is gesproken op het forum....heb even gezocht maar kon echter niks terug vinden.....dat kan dan natuurlijk aan mijn zoeken liggen :) ....

 

ik bedoel dus niet het draadje dat xaa aanhaalde.......mischien is het de opmerking van rdv geweest die ik toen gelezen heb???

 

nog maar weer eens zoeken ff.... :thumbup:

 

johanvc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog iets vreemds.

 

Lantaarn heeft volgens zijn reply gereageerd om 00:55uur. Of ik moet langzaam aan een bril gaan denken.

Tot mijn verbazing zit ik helaas op kantoor en is het momenteel 00:18uur.

Hij schrijft gewoon in de toekomst!!!!! :thumbup:

 

Verder nog wat???

 

Gr. Klimmertje

 

toch is dat niet echt een fout van het forum, ga naar instellingen --> Forum instellingen en kies de juiste tijdzone :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog iets vreemds.

 

Lantaarn heeft volgens zijn reply gereageerd om 00:55uur. Of ik moet langzaam aan een bril gaan denken.

Tot mijn verbazing zit ik helaas op kantoor en is het momenteel 00:18uur.

Hij schrijft gewoon in de toekomst!!!!! :dribble:

 

Verder nog wat???

 

Gr. Klimmertje

Lantaarn heeft een vooruitziende blik :cool2:;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...