Twinlife Geplaatst 28 oktober 2006 Geplaatst 28 oktober 2006 Heel leuk idee Haak, ik heb je toch onderschat Ik zal mij eens beramen voor een office in Groningen. Net wat Ruud4d zegt, eentje die makkelijk te vinden is en aan een doorgaande route. Ik had alwel een locatie op het oog voor een cache maar dat kan nu dus een postkantoor worden. Jullie horen hier meer van Gr Twinlife
Kapitein Haak Geplaatst 28 oktober 2006 Auteur Geplaatst 28 oktober 2006 Mij Onderschat??? Jij kunt toch helemaal niet schatten? Groeten Haak. Ik bedenk me net, wat zou die kralenfee een werk gehad hebben als die kaarten allemaal via de geo post waren gegaan en jeetje wat een joekel van een box had dat moeten worden. Die was dan wel ook geschikt geweest voor pakketpost. Groeten Haak.
Kruimeldief Geplaatst 28 oktober 2006 Geplaatst 28 oktober 2006 Verschillende zielen, dezelfde cache gedachten Aan de andere kant: Drenthe wordt al voorzien en om nu gelijk allemaal een geopostoffice te gaan openen Nou. lijkt me geen probleem Erik, Jij zit in ZuidWest Drenthe, ik in ZuidOost. Als er een kaartje bij jou ligt en het moet naar het Noorden of Oosten, dan kan Emmen op koers liggen. En het systeem valt of staat met de hoeveelheid van deze caches. Je hoeft natuurlijk niet in ieder dorp zo'n cache te hebben, maar een aantal per provincie lijkt me geen punt. En wie het eerst komt, het eerst maalt Ik bedenk me net, wat zou die kralenfee een werk gehad hebben als die kaarten allemaal via de geo post waren gegaan en jeetje wat een joekel van een box had dat moeten worden. Die was dan wel ook geschikt geweest voor pakketpost. Dat zou dan een aardige kist moeten zijn. 100+ namelijk. Gisteren kwam er nog eentje doorgezonden Alhoewel ik voor dit soort kaartjes de reguliere post iets meer toevertrouw
Kapitein Haak Geplaatst 28 oktober 2006 Auteur Geplaatst 28 oktober 2006 Ik ben met Kruimel eens dat een aantal per provincie niet zo heel slecht zou zijn, dan krijg je een soort netwerk en zou post van postkantoor naar postkantoor kunnen reizen en daardoor sneller gaan denk ik. Maar inderdaad overdrijven is ook niet nodig een stuk of 3 per provincie zou al een behoorlijk net geven. Ik vind het overigens leuk dat er zoveel positieve reacties komen. Ik heb een speciaal poststempel laten maken voor het eerste post office, zodra ie binnen is wordt ie in de cache geplaatst. Groeten Kapitein Haak.
Kapitein Haak Geplaatst 8 november 2006 Auteur Geplaatst 8 november 2006 Vandaag hebben we in het eerste Geo Post Office een speciaal poststempel met stempelkussen gedaan waarmee de post gestempeld kan worden. Tevens hebben we er wat ansichtkaarten in achtergelaten die voor de Geo Post gebruikt mogen worden. Groeten Kapitein Haak.
Myth Geplaatst 8 november 2006 Geplaatst 8 november 2006 Ik zoek nog naar een nieuw thema voor mijn WK-voetbal cache in de buurt van Leiden. Heeft iemand al plannen voor een geopostkantoor daar in de buurt?
Kruimeldief Geplaatst 8 november 2006 Geplaatst 8 november 2006 Ik zoek nog naar een nieuw thema voor mijn WK-voetbal cache in de buurt van Leiden. Heeft iemand al plannen voor een geopostkantoor daar in de buurt? Jij? Ik wil me er nog even verder in verdiepen hoe het precies in elkaar zit, maar het idee spreekt me in zoverre aan dat ik ook een in Emmen plaats als ik fysiek weer mobiel ben.
Gast Team_Maju Geplaatst 19 november 2006 Geplaatst 19 november 2006 Vanaf vandaag heeft ook Roermond een geo postkantoor. De eerste poststukken zitten er al in en wachten op vervoer! Veel succes met vinden
Buzzardseye Geplaatst 20 november 2006 Geplaatst 20 november 2006 Leuk idee Haak We hebben nog zo'n groene PTT bus ergens liggen. Kunnen we mooi in de voortuin plaatsen en er een Geo-brievenbus van maken. De toestemming is al geregeld en het onderhoud is erg makkelijk Hoe staat het met dit plan ? Of was het een geintje? Zo,n brievenbus vlakbij huis is natuurlijk wel handig. Maar hoe gaat het verder ? Wie weet schroef ik er wel een op mijn huisgevel. (Als de baas het goed vind )
Ruud4d Geplaatst 20 november 2006 Geplaatst 20 november 2006 (bewerkt) Leuk idee Haak We hebben nog zo'n groene PTT bus ergens liggen. Kunnen we mooi in de voortuin plaatsen en er een Geo-brievenbus van maken. De toestemming is al geregeld en het onderhoud is erg makkelijk Hoe staat het met dit plan ? Of was het een geintje? Zo,n brievenbus vlakbij huis is natuurlijk wel handig. Maar hoe gaat het verder ? Wie weet schroef ik er wel een op mijn huisgevel. (Als de baas het goed vind ) Er is inmiddels een tweede postbus geopend: Geo Post-office Roermond GCZ53J 20 november 2006 bewerkt door Ruud4d
Twinlife Geplaatst 25 november 2006 Geplaatst 25 november 2006 Vanaf vandaag heeft ook Roermond een geo postkantoor. De eerste poststukken zitten er al in en wachten op vervoer! Gisteren dus deze post-office bezocht en de eerste kaarten zijn onderweg naar hun adres Zeer binnenkort gaat er ook een postkantoor in het hoge Noorden open. Gr Twinlife
Team Ain-m Geplaatst 25 november 2006 Geplaatst 25 november 2006 Een postkantoor is iets waar je vaker naartoe moet. Maar het loggen doe je maar ene x. Is dat de bedoeling?
Kruimeldief Geplaatst 25 november 2006 Geplaatst 25 november 2006 Een postkantoor is iets waar je vaker naartoe moet. Maar het loggen doe je maar ene x. Is dat de bedoeling? Ja, dat is de bedoeling. Daarom moet zo'n postkantoor ook gemakkelijk te vinden zijn (mijn mening). 100den x bezoeken, maar 1 x loggen
Ruud4d Geplaatst 25 november 2006 Geplaatst 25 november 2006 Vanaf vandaag heeft ook Roermond een geo postkantoor. De eerste poststukken zitten er al in en wachten op vervoer! Gisteren dus deze post-office bezocht en de eerste kaarten zijn onderweg naar hun adres Zeer binnenkort gaat er ook een postkantoor in het hoge Noorden open. Gr Twinlife Ik weet dat er binnenkort ook een open gaat in Flevoland. Wanneer weet ik nog niet.
Twinlife Geplaatst 25 november 2006 Geplaatst 25 november 2006 Ik weet dat er binnenkort ook een open gaat in Flevoland. Wanneer weet ik nog niet. Ik ga natuurlijk niet elk postkantoor bezoeken he.... Dit was echt een uitzondering. Gr Twinlife
Aanbevolen berichten