Spring naar bijdragen

rustig


delta123

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Op de lijst met logs staan vandaag maar twee caches. Een note en een log. Zo rustig heb ik het nog nooit gezien. Of is er iets mis met de lijsten?

 

Ik denk dat de lijsten achter lopen met het inlezen, want er wordt wel degelijk meer gelogd. Zo is vandaag een van mijn eigen caches gelogd en zie ik dat niet terug in de lijst. Dat is niet zo lang geleden ook gebeurd, komt wel weer goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als gevolg van dit draadje heb ik even op wat knopjes gedrukt. Klachten waren terecht. Het probleem is inmiddels opgelost.

Ergens vanaf woensdag zijn de logs niet meer ingelezen.

 

Via "Corrigeer logs" kun je dit zelf doen. Als de cache actief is in Nederland komt het ook vanzelf goed.

Dat duurt alleen wel wat langer door normaal door het mogelijk grote aantal aanvragen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat het rustig is zie ik ook. Ik probeer steeds of ik op de site kan komen. Helaas wordt ik steeds gewijgerd. Als ik dan vraag om mijn inlognaam en passwoord naar me toe te zenden klopt dit nog steeds maar wat er ook gebeurd ik kan er niet op. Ja dan wordt het ook moeilijk omiets te loggen

Verdi ;):blush::blush::o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat het rustig is zie ik ook. Ik probeer steeds of ik op de site kan komen. Helaas wordt ik steeds gewijgerd. Als ik dan vraag om mijn inlognaam en passwoord naar me toe te zenden klopt dit nog steeds maar wat er ook gebeurd ik kan er niet op. Ja dan wordt het ook moeilijk omiets te loggen

Verdi ;):blush::blush::o

Lees dit draadje eens door.

 

In het mailtje dat je hebt gekregen staat wat je moet doen om de aanvullende functionaliteit te activeren. Daar staat ook beschreven wat je moet doen bij vragen. Lees dat mailtje nog eens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...