delta123 Geplaatst 6 oktober 2006 Geplaatst 6 oktober 2006 Op de lijst met logs staan vandaag maar twee caches. Een note en een log. Zo rustig heb ik het nog nooit gezien. Of is er iets mis met de lijsten?
GeoVlinder Geplaatst 6 oktober 2006 Geplaatst 6 oktober 2006 De avond is nog niet voorbij en morgen komen er ook vast nog logjes van vandaag. Maar inderdaad, het is weinig! groetjes Geovlinder
TuuronTour Geplaatst 6 oktober 2006 Geplaatst 6 oktober 2006 Op de lijst met logs staan vandaag maar twee caches. Een note en een log. Zo rustig heb ik het nog nooit gezien. Of is er iets mis met de lijsten? Ik denk dat de lijsten achter lopen met het inlezen, want er wordt wel degelijk meer gelogd. Zo is vandaag een van mijn eigen caches gelogd en zie ik dat niet terug in de lijst. Dat is niet zo lang geleden ook gebeurd, komt wel weer goed.
fastronald Geplaatst 6 oktober 2006 Geplaatst 6 oktober 2006 Klopt, ook ik heb logjes van mijn caches mogen ontvangen. Even een achterstandje denk ik
Crankyhenkie Geplaatst 6 oktober 2006 Geplaatst 6 oktober 2006 Ik heb vandaag 5 caches gedaan en zojuist maar "Corrigeer logs" gebruikt om te zien of ze nog worden opgenomen in de lijsten. Het gebeurt tegenwoordig regelmatig en ik heb er een gewoonte van gemaakt om het te controleren.
MCMAL Geplaatst 6 oktober 2006 Geplaatst 6 oktober 2006 De logs van donderdag zijn bij mij ook nog niet bijgeschreven dus het probleem ligt al een dag eerder
Reintje de Vos † Geplaatst 7 oktober 2006 Geplaatst 7 oktober 2006 Als gevolg van dit draadje heb ik even op wat knopjes gedrukt. Klachten waren terecht. Het probleem is inmiddels opgelost. Ergens vanaf woensdag zijn de logs niet meer ingelezen. Via "Corrigeer logs" kun je dit zelf doen. Als de cache actief is in Nederland komt het ook vanzelf goed. Dat duurt alleen wel wat langer door normaal door het mogelijk grote aantal aanvragen.
verdi Geplaatst 7 oktober 2006 Geplaatst 7 oktober 2006 Dat het rustig is zie ik ook. Ik probeer steeds of ik op de site kan komen. Helaas wordt ik steeds gewijgerd. Als ik dan vraag om mijn inlognaam en passwoord naar me toe te zenden klopt dit nog steeds maar wat er ook gebeurd ik kan er niet op. Ja dan wordt het ook moeilijk omiets te loggen Verdi
Reintje de Vos † Geplaatst 7 oktober 2006 Geplaatst 7 oktober 2006 Dat het rustig is zie ik ook. Ik probeer steeds of ik op de site kan komen. Helaas wordt ik steeds gewijgerd. Als ik dan vraag om mijn inlognaam en passwoord naar me toe te zenden klopt dit nog steeds maar wat er ook gebeurd ik kan er niet op. Ja dan wordt het ook moeilijk omiets te loggenVerdi Lees dit draadje eens door. In het mailtje dat je hebt gekregen staat wat je moet doen om de aanvullende functionaliteit te activeren. Daar staat ook beschreven wat je moet doen bij vragen. Lees dat mailtje nog eens.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden