Crankyhenkie Geplaatst 5 oktober 2006 Geplaatst 5 oktober 2006 De cache "De Hierdense Oostermheen Ronde" van het team "De Veldmuisjes" is op de site niet meer te vinden. Bij het ingeven van de naam of waypoint (GCT179) verschijnt: "An Error Has Occured. Sorry, you cannot view this cache listing until it has been published." Is de cache om een of andere reden door Geocaching.nl verwijderd? Ook het team lijkt spoorloos te zijn! Ik was van plan hem morgen te lopen. Weet iemand wat er aan de hand is? Groetjes, CrankyHenkie
cachorganic Geplaatst 5 oktober 2006 Geplaatst 5 oktober 2006 De cache "De Hierdense Oostermheen Ronde" van het team "De Veldmuisjes" is op de site niet meer te vinden. Bij het ingeven van de naam of waypoint (GCT179) verschijnt: "An Error Has Occured. Sorry, you cannot view this cache listing until it has been published." Is de cache om een of andere reden door Geocaching.nl verwijderd? Ook het team lijkt spoorloos te zijn! Ik was van plan hem morgen te lopen. Weet iemand wat er aan de hand is? Groetjes, CrankyHenkie waarschijnlijk een probleem met de beheerder..
Team 16 Geplaatst 5 oktober 2006 Geplaatst 5 oktober 2006 Verwijderd lijkt me sterk, als er iets mee is zou t'ie volgens mij gearchiveerd worden.
gpsgek Geplaatst 5 oktober 2006 Geplaatst 5 oktober 2006 Diagnose: Cache is neergelegd zonder toestemming van eigenaar van terrein. Eigenaar wil niets met geocaching te maken hebben. Remedie: Cache van de site gehaald Dit had ik pas ook, dan met een traditional. Niets aan te doen!
Team jemar Geplaatst 5 oktober 2006 Geplaatst 5 oktober 2006 Jammer! Het was een leuk rondje. Hopelijk wordt weer een andere locatie gevonden!
Crankyhenkie Geplaatst 5 oktober 2006 Auteur Geplaatst 5 oktober 2006 Jammer! Het was een leuk rondje. Hopelijk wordt weer een andere locatie gevonden! Het is zeker jammer! Zo te zien aan de logjes was het een leuke cache. Maar natuurlijk moet er eerst wel toestemming worden gevraagd.
Team jemar Geplaatst 5 oktober 2006 Geplaatst 5 oktober 2006 Jammer! Het was een leuk rondje. Hopelijk wordt weer een andere locatie gevonden! Het is zeker jammer! Zo te zien aan de logjes was het een leuke cache. Maar natuurlijk moet er eerst wel toestemming worden gevraagd. Zeker!
Kruimeldief Geplaatst 5 oktober 2006 Geplaatst 5 oktober 2006 De cache "De Hierdense Oostermheen Ronde" van het team "De Veldmuisjes" is op de site niet meer te vinden. Bij het ingeven van de naam of waypoint (GCT179) verschijnt: "An Error Has Occured. Sorry, you cannot view this cache listing until it has been published." Is de cache om een of andere reden door Geocaching.nl verwijderd? Even voor alle duidelijkheid: Niet door geocaching.nl. Geocaching.nl heeft geen caches, anders dan zelf geplaatst, beheert geen caches, kan geen caches online zetten, kan geen caches archiveren, disabelen of verwijderen. Alle geocaches, waar ook ter wereld, worden gereviewed door reviewers van geocaching.com, worden gepubliceerd door de reviewers van geocaching.com, worden op de server geplaatst van geocaching.com, worden bij "klachten" eventueel diasabled, gearchiveerd, of teruggetrokken door dezelfde gasten van gc.com Dat beide reviewers ook een baantje hebben bij geocaching.nl, staat los van elkaar. Ik zo bijna zeggen, berust op toeval, maar dat is natuurlijk niet zo. Het zijn 2 verschillende baantjes, die elkaar niet bijten of beïnvloeden, noch belangenverstrengelend zijn Verwijderd lijkt me sterk, als er iets mee is zou t'ie volgens mij gearchiveerd worden. Hij is dus retracted, ofwel teruggetrokken. Dat gaat verder dan archiveren. Het verschil is dat de cache dan niet meer te vinden is op het internet, en dus ook niet meer is te loggen. Als de cache gearchiveerd zou zijn, zou het nog zichtbaar zijn en dan zou Crankyhenkie hem, bij wijze van spreken, toch nog gedaan hebben en ook nog gelogd hebben De reden voor het terugtrekken kan zijn dat er klachten over de cache zijn gekomen van de beheerder van het gebied. Wat voor klachten dan ook. Dan is er maar één optie: retract.
Crankyhenkie Geplaatst 5 oktober 2006 Auteur Geplaatst 5 oktober 2006 OK, wat mij betreft een helder verhaal Blijft natuurlijk de vraag waarom de makers dan ook spoorloos verdwenen zijn Ik kan de veldmuisjes in ieder geval nergens vinden, noch in de statistieken, noch op het forum.
Knight of Ni Geplaatst 6 oktober 2006 Geplaatst 6 oktober 2006 Heel simpel... als je een nieuwe cache aanmaakt kan je bij "Who placed this cache" invullen wat je wilt. Standaard staat er je eigen teamnaam, maar je kan ook zomaar wat invullen (zelfs de teamnaam van een ander). Ik zou waarschijnlijk zelf een cache maken en bij deze regel in kunnen vullen "Crazyhenkie" met het gevolg dat iedereen die de cache vindt, denkt dat Crazyhenkie hem verstopt heeft... Klik je vervolgens op view profile, tja dan krijg je toch echt gewoon mijn profiel te zien... Om het verhaal compleet te maken, als je zoekt bij Google op GCT179 dan vind je een link naar de cachepagina. Als je nu onder het stukje tekst op "In cache" klikt, dan krijg je een oudere moment opname van die pagina. Werkt altijd makkelijk als je een website wilt bezoeken die niet meer bestaat. Nu krijg je heel mooi de pagina zoals hij op 8 juli online stond. Dus met alle logs van voor die datum enzovoorts. Hier heb je ook de mogelijkheid om naast "De Veldmuisjes" op view profile te klikken en je komt in iemand anders profiel uit namelijk die van devliegvisser... Dat verklaart waarom je ze niet terug kan vinden!
Crankyhenkie Geplaatst 6 oktober 2006 Auteur Geplaatst 6 oktober 2006 Om het verhaal compleet te maken, als je zoekt bij Google op GCT179 dan vind je een link naar de cachepagina. Als je nu onder het stukje tekst op "In cache" klikt, dan krijg je een oudere moment opname van die pagina. Werkt altijd makkelijk als je een website wilt bezoeken die niet meer bestaat. Nu krijg je heel mooi de pagina zoals hij op 8 juli online stond. Dus met alle logs van voor die datum enzovoorts. Hier heb je ook de mogelijkheid om naast "De Veldmuisjes" op view profile te klikken en je komt in iemand anders profiel uit namelijk die van devliegvisser... Dat verklaart waarom je ze niet terug kan vinden! Zeer interessant! Zo leer ik nog eens wat. Ik had zelf nog een oude querie die ik met GSAK kon oproepen.
De Roode Loper Geplaatst 7 oktober 2006 Geplaatst 7 oktober 2006 Hier heb je ook de mogelijkheid om naast "De Veldmuisjes" op view profile te klikken en je komt in iemand anders profiel uit namelijk die van devliegvisser... Dat verklaart waarom je ze niet terug kan vinden! OK, heel interessant, maar als je in het profiel kijkt van vliegvisser, staat de cache GCT179 niet bij owned caches. Hoe zit dat dan weer?
De Roode Loper Geplaatst 7 oktober 2006 Geplaatst 7 oktober 2006 Kennelijk is de cache weg. Verwijderd. Dus die ownen ze niet meer, die cache is er helemaal niet. Als een cache niet meer bestaat, dan is-ie m.i. disabled en staat dan met in het rood en doorgestreept in owned caches zie GCTGCY.
Aanbevolen berichten