daanvindtze Geplaatst 2 oktober 2006 Geplaatst 2 oktober 2006 Bij deze bied ik de cache Kubus (Borg Attack) ter adoptie aan in geheel gereviseerde vorm. Hij is nu voorzien van de orginele texture en ik kan hem (in overleg met de approver) op elke willekeurige plek in Nederland voor de nieuwe cache-ouder stallen. De locatie nabij Delft is volledig geassimileerd dus zal verlaten worden. Kennis van Google Earth en SketchUp bij de toekomstige adoptie ouder is een pre. De eerste die dus een reply met daarin de gebruikte texture tag plaatst mag hem hebben. Als je op het plaatje klikt. Kun je deze van texture voorziene versie ook GE bekijken (Mits recentelijk geupgrade). Wil je de borg ook bij jou op bezoek adopteer hem snel. Zo niet dan gaat hij over een maand of 2 het archief in.
gpsgek Geplaatst 3 oktober 2006 Geplaatst 3 oktober 2006 Als er geen geïnteresseerden zijn wil ik de adoptie wel op me nemen. Ik zal 'm van de week dan eerst zelf nog even loggen
leip11 Geplaatst 3 oktober 2006 Geplaatst 3 oktober 2006 wil hem anders ook nog wel om dit moment loggen zal moelijk worden maar ik wil me wel dan aanmelden. timo
de Roode Lantaarn Geplaatst 3 oktober 2006 Geplaatst 3 oktober 2006 Geeft zo'n grote cache niet een enorme schaduw. Die is zo geript.
dutch-locutus Geplaatst 3 oktober 2006 Geplaatst 3 oktober 2006 (bewerkt) Edit: Bij nader inzien... laat ik maar geen cache op me nemen die ik zelf niet eens zou kunne opossen zonder de Barny Methode . Locutus Resitance is futile ! 3 oktober 2006 bewerkt door dutch-locutus
cachorganic Geplaatst 3 oktober 2006 Geplaatst 3 oktober 2006 Edit: Bij nader inzien... laat ik maar geen cache op me nemen die ik zelf niet eens zou kunne opossen zonder de Barny Methode . Locutus Resitance is futile ! Resistance is Futile : GCHB93
daanvindtze Geplaatst 3 oktober 2006 Auteur Geplaatst 3 oktober 2006 http://img.geocaching.com/cache/3157615e-d...5ec4187d0dd.jpg zo goed ??? Luilak Goed genoeg voor mij. Hij is voor jou. Hij vliegt wat mij betreft nog to 1 november boven Delft en daarna .... Luilak verder info volgt in de mail.
Kruimeldief Geplaatst 30 oktober 2006 Geplaatst 30 oktober 2006 Luilak verder info volgt in de mail. Daarom topic closed.
Aanbevolen berichten