Spring naar bijdragen

Volg een onderwerp


Tornado Bram

Aanbevolen berichten

Ik zie waarschijnlijk iets over het hoofd. Ik heb gezocht in de help en in de zoek functies maar ik zie op mijn scherm niet meer de functie dat je een onderwerp op het forum kunt volgen, abonneren, enz. Via de helpfunctie wordt verwezen naar iets wat op mijn scherm niet meer te zien is. Voorheen kon ik wel onderwerpen volgen. Wie weet wat ik over het hoofd zie? Ik zou o.a. graag dit onderwerp willen volgen: http://forum.geocaching.nl/index.php?showt...=0#topicoptions

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Bij mij staat rechts in de balk waar de titel van het draadje staat een knop met opties. Als hierop klik krijg ik een lijst met opties met daartussen de optie "volg dit onderwerp". Hierna kom ik in een ander venster waarbij ik kan kiezen op welke manier ik het bericht kan volgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij mij staat rechts in de balk waar de titel van het draadje staat een knop met opties. Als hierop klik krijg ik een lijst met opties met daartussen de optie "volg dit onderwerp". Hierna kom ik in een ander venster waarbij ik kan kiezen op welke manier ik het bericht kan volgen.

Deze knop werkt bij mij niet. Hetscherm "springt" dan naar beneden. het tegenovergestelde gebeurt als ik op de knop "quote" klik bij een bericht :cry: .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie waarschijnlijk iets over het hoofd. Ik heb gezocht in de help en in de zoek functies maar ik zie op mijn scherm niet meer de functie dat je een onderwerp op het forum kunt volgen, abonneren, enz. Via de helpfunctie wordt verwezen naar iets wat op mijn scherm niet meer te zien is. Voorheen kon ik wel onderwerpen volgen. Wie weet wat ik over het hoofd zie? Ik zou o.a. graag dit onderwerp willen volgen: http://forum.geocaching.nl/index.php?showt...=0#topicoptions

 

Dus toch niets over het hoofd gezien en nog niet gek geworden . . . :cry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu maar hopen dat niemand een bug report in dient, tis nl wel een handige functie

Jammer hè, maar maar ik had 'm vorige week (of de week daarvoor) al gemeld aan de admins :ph34r:

 

Nu maar hopen dat ze niet alle problemen oplossen :lol1:

 

schijnbaar is het opgelost want nu werkt het weer hiep hiep hoera

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...