Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hi, ik heb op 27 augustus een nieuwe cache aangemeld, maar hij is nog niet gereviewd.

Hebben jullie, die al geplaatst hebben natuurlijk, enig idee hoe lang dit gemiddeld duurt.

Tnx,

Sloppie

Geplaatst

Bij mij is de tijd gemiddeld: rond 20:00 aanmelden en om 8:00 in de lucht :)

Heb je opgelet dat je de cache ook enabled hebt?

Geplaatst

Bij mij duurde het ook lang hoor!

Beide reviewers hebben het nogal druk geloof ik.

Is ook maar vrijwilligerswerk.

Vond het wel jammer dat ik daardoor vandaag niet bij de eerste founds kon zijn.....

Had ze wel aan het werk willen zien;)

Geplaatst

De reviewer die normaal ongeveer 90% van het review werk doet (Kruimeldief) had een paar weken vakantie, dus kwamen er weinig caches door. Daar zijn 'we' ook vooraf voor gewaarschuwd.

Vandaag zijn er weer een aantal gereviewt, maar dat is het topje van de ijsberg.

Die van mij wacht ook al bijna 2 weken... maar nu zal het niet al te lang meer gaan duren.

Geplaatst

De meldingen die nu blijven staan zijn:

[Click to temporarily disable]

by Sloppie [profile]

Cache Issues:

* This cache has not been reviewed yet. Once it is published, it will be listed on the site. Check the logs to see if the reviewers have left a note for this listing.

Ik mag er dan toch vanuit gaan dat hij enabled is, toch?!

Mijn boodschap aan de reviewer staat nog steeds onderaan de logs.

Naar mijn idee is bijna twee weken toch wel lang.

Maar ik begrijp ook wel dat het allemaal vrijwilligerswerk is, nou ja dan wacht ik nog maar een weekje voor ik Hawkeyes of Kruimel een berichtje stuur.

Tnx,

Sloppie

Geplaatst

als je het vakje op je pagina hebt aangevinkt en reviewnote geschreven hebt. staat die in de wachtrij. Het is begrijpelijk dat je wat langer moet wachten, Kruimel op vakantie, en Hawkeyes genietend van de kraamtijd :)

Dus geduld is een schone zaak :)

Geplaatst (bewerkt)

72 uur volgens de richtlijnen van .com en daar moeten ze zich in Nederland ook aan houden.

Vakantie of geen vakantie, baby of geen baby. :)

Gr Twinlife :)

bewerkt door Twinlife
Geplaatst (bewerkt)

Gevonden op de helppages bij geocaching.com:

All geocaches are reviewed by volunteers, and we ask that they contact you within 72 hours of submitting your geocache. Sometimes they will have additional questions about your cache, and often they will simply approve it based on your cache description.

Met ander woorden, Belgie heet ook 2 reviewers...

Als ik op verlof ben, moet mijn colega mijn taken waarnemen en andersom...

Ben ook vrijwilliger in verscheidene verenigingen, en daar worden ook afspraken gemaakt, zodat de rest van de vereniging niet in de kou komt te staan,

bewerkt door pevalo
Geplaatst

Ja Pevalo en Twinlife die melding van 72 uur had ik ook gevonden, dat was mede de reden dat ik dit draadje ben gestart, niet om de reviewers op hun vingers te tiken hoor. Het blijft een vrijetijdsbesteding. Zo erg is het natuurlijk ook weer niet. Alleen omdat het de eerste cache is ging ik mij afvragen of ik alles wel juist had :)

Ik wacht rustig af.

appy unting zoals de fransen zeggen.

Sloppie

Geplaatst
Ja Pevalo en Twinlife die melding van 72 uur had ik ook gevonden, dat was mede de reden dat ik dit draadje ben gestart, niet om de reviewers op hun vingers te tiken hoor. Het blijft een vrijetijdsbesteding. Zo erg is het natuurlijk ook weer niet. Alleen omdat het de eerste cache is ging ik mij afvragen of ik alles wel juist had :lol1:

Ik wacht rustig af.

appy unting zoals de fransen zeggen.

Sloppie

Geen nieuws is vast goed nieuws, Ben, dus je cache zal vast gauw online zijn :)

Inderdaad, wanneer de stapel klein is, dan ben je er zo door.

Ik was ook razend nieuwsgierig toen ik mijn eerste cache gemaakt had. Duurde toen, omdat er nog een dingetje moest opgehelderd worden, elf dagen. Maar in die tijd zat Hawkeyes er nog alleen voor.

Ik ben benieuwd, als ik de richting Sassenheim weer eens vind, kom ik 'm vast loggen :)

Geplaatst

Ik wacht vanaf 23 Augustus. het is nu 8 September.

Op 1 September maar even op disabled en opnieuw op enabled gezet, hoopte dat dat hielp.

Niet dus.

Wanneer kunnen we weer stemmen voor een extra reviewer?

Geplaatst

Geen nieuws is vast goed nieuws, Ben, dus je cache zal vast gauw online zijn :)

Inderdaad, wanneer de stapel klein is, dan ben je er zo door.

Ik was ook razend nieuwsgierig toen ik mijn eerste cache gemaakt had. Duurde toen, omdat er nog een dingetje moest opgehelderd worden, elf dagen. Maar in die tijd zat Hawkeyes er nog alleen voor.

Ik ben benieuwd, als ik de richting Sassenheim weer eens vind, kom ik 'm vast loggen :)

Hej Aad!

Het is vooral voor mijn zoontje van 10 hoor. Die heeft de plek gezocht en verstopplek bedacht. Ik heb alleen wat geholpen met de uitvoering :lol1:

Goetjes,

Sloppie

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...