Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

D'r is geen probleem, behalve dat er een exception optreedt. Maar daar kan je echt helemaal niks uithalen als je de sourcecode niet hebt van de ASPX-pages. En die heb je niet. M.a.w. ik denk dat je je druk maakt om niets, behalve dan dat je net van plan was een woeste mail te sturen.

En PHP of ASP? Ach, de eeuwige discussie tussen Opel of Volkswagen, Windows of Linux, IE of FF, Geocaching of freecaching :huh: , een man of een vrouw :)

Geplaatst
Omdat het mechanisme faalt kan ik degene die ik wil informeren over mijn ongenoegen niet in kennis stellen is mijn gemoedstoestand niet om over naar huis te schrijven. Ergo..brandhout...heel veel :lol:

Wie of wat houdt je tegen om de mail nogmaals te versturen icon14.gif

Maar wat ook wel eens wil helpen is tot 10 tellen, komt zeker je gemoedstoestand ten goede :D

Ruud :thumbup:

Geplaatst

Omdat het mechanisme faalt kan ik degene die ik wil informeren over mijn ongenoegen niet in kennis stellen is mijn gemoedstoestand niet om over naar huis te schrijven. Ergo..brandhout...heel veel :D

Wie of wat houdt je tegen om de mail nogmaals te versturen icon14.gif

Maar wat ook wel eens wil helpen is tot 10 tellen, komt zeker je gemoedstoestand ten goede ;)

:) In dit geval niet. Wat ik kwijt wilde is dat bepaalde caches onmogelijk gevonden kunnen worden, omdat de aanwijzingen niet aanwezig zijn dan wel onduidelijk zijn. Bijvoorbeelde de ooievaarsloop en die ene vermaledijde cache Het vliegveld bij Steenwijk. De aanwijzing raakt kant nog wal en het eerste way point bevind zich op een locatie die alleen bereikbaar is voor cache jagers die het leven moe zijn, omdat ze er al 2500 hebben gevonden.

Goed van de cache het vliegveld bestaat de aanwijzing voor het tweede waypoint niet, omdat die onvindbaar is. En daar baal ik van. Mystieke caches, die zou Kruimel en Hawkeye en andere valideurs zonder pardon in ban moeten doen. Bespaard ergenis en zorgt ervoor dat het leuk blijft.

Waar is die goede oude tijd van de Inquisitie gebleven toen bloedrechters en kettermeesters de burger die het niet zo nauw nam met normen en waarden mores leerde! :lol:

Geplaatst
Als ik die omschrijving van Het Vliegveld lees, is het (enige?) probleem dus dat er verwezen wordt naar een spoilerfoto voor wp2 die er niet is, right? Om daar nou zo oververhit van te raken is misschien niet nodig. Enerzijds kan het gewoon zijn dat je iets overziet of niet kan vinden, so be it, zal nog wel vaker gebeuren. Anderzijds kan het gewoon zijn dat er iets kwijtgeraakt is. In het eerste geval zou ik gewoon om een hintje vragen aan de maker of een bekende die die cache ook gedaan heeft. Of het rustig nog eens proberen. In het tweede geval zou ik het gewoon melden, en dan kan de legger er naar kijken. Ook geen stoom uit oren bij nodig.

Overigens is de cache een paar dagen na je mislukte poging nog gevonden, dus het lijkt me toch dat er wel een cache is. Natuurlijk is het volledig je goed recht om caches van de betreffende maker te mijden, ieder zijn eigen vrije keus. Maar de reactie in de log zou ik relatief overdreven noemen.

Punt 1. Spoiler foto's gebruikt men als het schip zinkende is. Dus per definitie afhankelijk zijn van een spoiler foto is niet de bedoeling.

Punt 2. Alle speeltoestellen in de omgeving als een zeer neurotisch hondje aandachtig besnuffeld. Niets..

PUnt 3. Alle paaltjes en ander straatmeubilair op dezelfde wijze besnuffeld. Niets...

Punt 4. De bosjes afgestruind de parkeerplaats afgestruind. Niets.

Na een 90 minuten was de blaas leeg..de rug verkrampt en die dag cachen goed verziekt. Het moet vindbaar zijn. Een metalen plaatje of kokertje binnen een cirkel met een diameter van 15 meter met de opgegeven coordinaat als centrum is te vinden. Dus 176 vierkante meter is al erg genoeg. De coordinaat ligt aan een levensgevaarlijke weg. Dus een onjuiste coordinaat heeft tot gevolg dat men opeens iets binnen een cirkel met een diameter van 90 meter moet gaan zoeken. Dus een zoekplaatje van 6 358 vierkante meter. Dat kan ik niet meer grappig noemen. Zelfs als je alle veren van de kip gebruikt... :thumbup:

Geplaatst

Toch is de de cache na jou wel gevonden. Het probleem lijkt me dan ook bij jou te liggen :lol: en niet bij de plaatser :D

Het zal in je cache carriere wel vaker voorkomen dat je iets niet kunt vinden, maar dit is geen reden om zo opgewonden te raken dat het stoom uit je oren komt. Dat is slecht voor je gezondheid. Als je je hier werkelijk zo over opwindt is het misschien verstandiger om postzegels te gaan verzamelen :)

Geplaatst
Punt 1. Spoiler foto's gebruikt men als het schip zinkende is.

Wat een onzin :thumbup: Een spoilerfoto wordt gebruikt ter ondersteuning op de cache pagina en van de daadwerkelijke zoektocht. Wij hebben bij een paar cache's bewust ook een spoilerfoto geplaatst en dat zijn zeker geen zinkende schepen :D

In je log lees ik verder dat je bij thuiskomst de cache pagina hebt doorgelezen en dat je geen spoilerfoto's hebt kunnen ontdekken. Vreemd genoeg zie ik wel drie foto's, waarvan twee toch wel als spoilerfoto zijn aan te merken. Waar ze staan? Kijk nog maar eens goed :lol:

Geplaatst
Toch is de de cache na jou wel gevonden. Het probleem lijkt me dan ook bij jou te liggen :lol: en niet bij de plaatser :D

Het zal in je cache carriere wel vaker voorkomen dat je iets niet kunt vinden, maar dit is geen reden om zo opgewonden te raken dat het stoom uit je oren komt. Dat is slecht voor je gezondheid. Als je je hier werkelijk zo over opwindt is het misschien verstandiger om postzegels te gaan verzamelen :)

Dat van de postzegels dacht ik toen ik vanmiddag voor de derde keer zeiknat regende, uitgleed in de modder en de cache The eagle has landed nog niet gevonden heb. Ondanks coord.check en opbeurende woorden van de legger. Maar ALS ik hen dan ooit vind, is de smaak zoet en de punt veeeeel meeer dan waard.

Geplaatst

Punt 1. Spoiler foto's gebruikt men als het schip zinkende is.

Wat een onzin :punk: Een spoilerfoto wordt gebruikt ter ondersteuning op de cache pagina en van de daadwerkelijke zoektocht. Wij hebben bij een paar cache's bewust ook een spoilerfoto geplaatst en dat zijn zeker geen zinkende schepen ;)

In je log lees ik verder dat je bij thuiskomst de cache pagina hebt doorgelezen en dat je geen spoilerfoto's hebt kunnen ontdekken. Vreemd genoeg zie ik wel drie foto's, waarvan twee toch wel als spoilerfoto zijn aan te merken. Waar ze staan? Kijk nog maar eens goed ;)

De spoiler foto's helpen niet om het tweede way point te vinden. Ergo: Ze zijn wat ze zijn. Ze lichten een tipje van de sluier op onder de voorwaarde dat je inderdaad in staat ben om de eind cooridinaat te bepalen.

Nog eens goed nalezen leverde geen aanvullende informatie op. Reslutaat: GRRRRR....Brandhoud, brandgel en lucifers. Ik ben dol op die oude grondige pratktijken.... :P

Geplaatst (bewerkt)

!

:punk: Postzegels branden ook prima...alleen heb je er veel van nodig ;)

Hier gaat het om: De opbouw van het verhaal en de aanwijzingen moeten duidelijk zijn. De coordinaat moet correct zijn en gevonden kunnen worden. Dus het uitkammen van 6000 vierkante meters of meer is niet de bedoeling! Dat is niet meer grappig. Kortom: Los het op probleem op en zorg ervoor, dat er een duidelijk coordinaat komt en je weet wat je moet zoeken.

Dit mijn waarde confraters is mijn frustatie en reden van mijn ongenoegen.

Dat we gaan puzzelen en soms ook met onze neus kijken tja dat kan je de cachelegger niet kwalijk nemen.

Maar die vermaledijde mystieke enigmatische beschrijvingen, die terplekke ook nog steeds onbegrijpelijk zijn dan gaat het duveltje zich roeren. Er ontstaat dan een apocalyptisch visioen waarin je de cachelegger op een brandend schip ter hellevaart zend.

:P Ik ben er zeker van dat dit prachtige kiekjes opleverd. En als afschrikwekkend voorbeeld ook zijn effect zal hebben.

bewerkt door Ketelbinkje
Geplaatst (bewerkt)

Mag ik je er even op wijzen dat je hier een persoon (Militrack) helemaal zwart maakt zonder dat hij/zij dat weet?

't Lijkt wel of je alles en iedereen de schuld ervan wilt geven dat jíj een cache niet kan vinden. Een beetje omgedraaide wereld vnd je niet?

En volgens mij snap je de postzegel vergelijking nog niet helemaal.

bewerkt door Quaerens
Geplaatst
Mag ik je er even op wijzen dat je hier een persoon (Militrack) helemaal zwart maakt zonder dat hij/zij dat weet?

't Lijkt wel of je alles en iedereen de schuld ervan wilt geven dat jíj een cache niet kan vinden. Een beetje omgedraaide wereld vnd je niet?

En volgens mij snap je de postzegel vergelijking nog niet helemaal.

Ik vind het ook niet netjes dat je de cachelegger hier aan de schandpaal nagelt. Als je een vinger naar iemand wijst, wijzen er nog altijd drie naar jezelf ;) De cache wordt door diverse cachers gevonden, weliswaar na meerdere bezoekjes. Toch zou ik die foto met die paaltjes eens goed bekijken, mijn boeren Betuwse verstand zegt dat het onderste paaltje, datgene is wat jij op WP2 moet vinden.

En tsja .... die postzegels: we hebben er hier al meerdere richting postzegels verzamelen gedirigeerd, de laatste kwam volgens mij ergens uit zuid-Limburg :punk:

Geplaatst

Dat lijkt mij niet helemaal netjes.

Het vreemde is dat na de NOT FOUND er anderen zijn die de cache (vrij gemakkelijk) hebben kunnen vinden.

Geplaatst (bewerkt)
Maar die vermaledijde mystieke enigmatische beschrijvingen, die terplekke ook nog steeds onbegrijpelijk zijn dan gaat het duveltje zich roeren. Er ontstaat dan een apocalyptisch visioen waarin je de cachelegger op een brandend schip ter hellevaart zend.

Ik bespaar mezelf een hoop frustratie door caches die mijn I.Q te boven gaan gewoon niet te doen.

Misschien een tip.

Leg je erbij neer dat niet elke cache voor iedereen bereikbaar is.

Zo ligt er bijvoorbeeld ook een cache op de top van de Mont Blanc.

Die gaat mijn fysieke capaciteiten te boven, dus dan doe ik hem niet. Zo simpel kan het zijn.

Tenzij je dan weer gefrustreerd raakt door dat hardnekkige stipje op de kaart.

Misschien raak je makkelijk gefrustreerd? Moet je daar misschien aan werken. :punk:

bewerkt door Twin Peaks
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...