Spring naar bijdragen

Caches moeilijker te bereiken


Geo-smurfin

Aanbevolen berichten

Hallo GC-ers,

 

Door wegwerkzaamheden op de N206, die op maandag 28-08-2006 beginnen,

 

Zie: http://www.zoetermeer.nl/index.php?simacti...4885#titel14885

 

Zal het lastiger worden om mijn caches Stompwijk, Zoetermeer->Leiden en Leiden->zoetermeer te kunnen gaan loggen,

Het is waarschijnlijk wel mogelijk, het werk wordt in etappes uitgevoerd, ik zet ze wel unavaileble, maar mocht je ze ONGEZIEN kunnen loggen of er wel bij kunnen komen, mogen ze wel gelogd worden!!

 

Stompwijk is nml ook via Leidschendam te bereiken, dus via de andere kant van Stompwijk het dorp inrijden!

Leiden->zoetermeer is via de paralelbaan te bereiken, maar kijk wel uit, want het verkeer wordt ook via die weg omgeleid,

Hoe het met de cache Zoetermeer->leiden zit??? Kan je erbij/loggen!! Mag dat,

 

groetjes

Geo-Smurfin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Misschien gewoon op available laten staan en de tekst op de cachepagina aanpassen? Unavailable betekent dat de cache niet beschikbaar is en dus eigenlijk niet te vinden en dus niet te loggen is.

Het schept alleen maar verwarring dat een cache wel op unavailable staat en toch als gevonden gelogd kan worden. Een cache die er niet is, is er wel?

Daarbij loop je de kans dat de cache, als het "te lang" op unavailable staat, "automatisch" in het archief verdwijnt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien maken de wegwerkzaamheden het loggen juist wel een uitdaging... Met de fiets kun je al snel ergens komen :yes:

 

 

mischien komend weekend maar eens gaan kijken........uitdagingen spreken me wel aan :)

 

het lijkt mij dat als de cache er nog gewoon is dat op unavailble zetten niet hoeft.....hoe moeilijk het de cacher ook gemaakt word door derden.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

valt dit nu onder het betuttelen van geocacher's

waar is het avontuur gebleven

 

 

Barny

Barny heeft natuurlijk het voordeel van de gele kleur. Hij plakt een CAT sticker op zijn auto en rijdt gewoon door :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zeg, een cache pas op unavailable zetten als de cache er daadwerkelijk niet meer is. :huh:

Verder is het aan de cacher te bepalen hoe er te geraken. Er iets over opmerken in de 'listing' kan natuurlijk, zeker als het terrein in zijn algemeenheid veranderd is, maar verder lekker laten voor wat het is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...