Spring naar bijdragen

Travelbug kwijt


Team Ramses

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Mijn travelbug Ramses is al een tijd niet meer gelogd dus ik ging op zoek naar de laatste entry van deze TB. Deze bleek te zijn gemaakt door Postberg en wel op 4/16/2005.... erg lang geleden dus.

Nou als ik kijk naar laatste bezoek van Postberg is dat 13 aug 2006.

Ik heb Postberg een email proberen te sturen maar krjg deze terug onder vermelding van fout email adres. Ik weet email adres niet want stuurde de email via geocache site.

 

Hoe kan ik in contact komen met lid Postberg?

Of zijn er andere manieren om de TB weer te vinden?

 

Alvast bedankt

Thea

Team Ramses

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Je bent niet de eerste en zal ook de laatste niet zijn die een TB kwijt raakt.

De laatste log van Postberg is van 16 april 2005, dus veel cachen doet hij momenteel niet. De reden hiervoor is natuurlijk niet bekend, misschien tijdelijk uitgeschakeld door ziekte of wat dan ook. Dat hij nog steeds op de .com site inlogd is een teken dat hij het geocachen nog wel volgt. Het is jammer dat hij niet op het .nl forum ingeschreven staat, maar misschien volgt hij dit als gast en leest hij je bericht.

Wie weet begint hij vandaag of morgen weer en duikt je TB zo maar op.

Succes met het terugvinden van je TB.

Ruud :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor jullie reacties.

Ik weet dat TB het risisco hebben kwijt te raken maar wil toch alles doen om haar weer terug te vinden (yup ramses is een haar :crybaby: ). Jammer dat postberg niet ingeschreven staat bij forum en dat zijn email die hij heeft gebruikt op deze site niet meer werkt.

 

Ik hoop op een berichtje en anders moeten we TB ramses begraven in de graveyard :beerchug: .

 

Bedankt en groetjes

Team Ramses

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook ik ken het gevoel (2x) een TB kwijt te raken, waarschijnlijk was hij toch te mooi. Eerste keer dat hij verdween was het label met het nummer er nog wel. Waarna ik hier een nieuwe Ferrari aan kon hangen, dankzij een medegeocacher. De laatste keer had hij moeten zitten in "monnikenbergen". Echter bij de laatste log van mijn TB was hij wederom verwenen :D .

 

Oh ja het gaat om deze: http://www.geocaching.com/track/details.aspx?id=110040

 

Volgende keer hang ik er een Fiat uno aan.....

 

Groet, Henk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook wij kunnen mee praten over het kwijtraken van een TB!

Inmiddels hebben wij 6 TB's die in de ronde zouden moeten gaan, maar 1 ervan zat in de cache bij TT-Assen. Wij hadden hem daar heel bewust geplaatst, daar Piet een fanatiek motorrijder is en een sleutelhanger van zijn motortype als TB wilde laten rondreizen. Ironisch genoeg heeft de hele TB nog geen km gereisd en is de cache geript. De cache-eigenaar is van plan om in september de cache weer te herplaatsen, wij lopen nu met het idee om een kopie met een nieuwe sleutelhanger toch weer daar vandaan te laten starten. Of dat een slim plan is weet ik niet. Je weet inderdaad dat je het risico loopt dat je TB verdwijnt, dit is alleen wel heel erg snel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Laten wij hier ook maar even inhaken!

 

Helaas, helaas. Na een reis van bijna 9000 km leek het erop dat onze TB Homesicknezz eindelijk weer terug zou keren op z'n nest.

We hadden hem mee willen nemen naar onze volgende vakantiebestemming om hem daar weer uit te zetten maar vlak voor de finish is hij echter verdwenen!

We hebben wat mailtjes verstuurd maar nadat Twinlife hem in Go Camping! heeft geplaatst heeft niemand meer iets van onze TB vernomen. Hij is niet meer in de bewuste cache aangetroffen en is al sinds juni spoorloos! We hopen er natuurlijk op dat hij weer ergens opduikt om zijn reis voort te zetten maar ondertussen hebben we maar een nieuwe TB aangeschaft om mee op vakantie te nemen.

Als iemand ons iets kan vertellen over zijn verblijfplaats dan horen wij het graag!

 

Alvast bedankt,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mocht je je TB niet meer kunnen vinden dan is er een TB-graveyard kan je je TB opgeven als Lost in Action. Heeft ie toch een mooie rustplaats. En heb je nog iets om terug te zien. Het blijft toch carambalig als ie weg is.......

 

link: http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?wp=GCH28H

 

Polmske.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hey hallo allemaal,

 

tja ook ik dacht laat ik eens een bug maken, gelijk de eerste die de mijne uit een cache heeft gehaald heeft hem nooit meer terug gestopt en dat vind ik echt balen :blink: jammer dat er mensen zijn die het spel toch niet helemaal goed doen naleven....

 

mijn TB is nu bij junglebat sinds 25-6-06 dus als iemand die persoon kent B):)

 

ik heb alweer een nieuw TB liggen, ik heb ook al een doel.. nu nog even de tijd zien te vinden om hem te droppen samen met een andere coin :smartass:

 

groetjes

Willem-Jan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hey hallo allemaal,

 

tja ook ik dacht laat ik eens een bug maken, gelijk de eerste die de mijne uit een cache heeft gehaald heeft hem nooit meer terug gestopt en dat vind ik echt balen :thumbup: jammer dat er mensen zijn die het spel toch niet helemaal goed doen naleven....

 

mijn TB is nu bij junglebat sinds 25-6-06 dus als iemand die persoon kent :huh::lol1:

 

ik heb alweer een nieuw TB liggen, ik heb ook al een doel.. nu nog even de tijd zien te vinden om hem te droppen samen met een andere coin :beerchug:

 

groetjes

Willem-Jan

 

 

PB gestuurd :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mijn TB is nu bij junglebat sinds 25-6-06 dus als iemand die persoon kent :thumbup::beerchug:

 

Zo hebben cachers vlak over de grens in Belgie eind mei een TB van ons gevonden, maar niet herplaatst. Het gaat om deze cachers:

 

http://www.geocaching.com/profile/?guid=65...1d-443080b6ca17

 

Wel van hun toezeggingen gekregen dat ze de TB zouden droppen en later wilden ze hem wel opsturen, maar bij toezeggingen is het gebleven :lol1: Sinds een maand reageren ze ook niet meer op email. Iemand die ze kent?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja zo is het bij mij ook gegaan 1 keer een berichtje en daarna niets meer. Het is altijd wel jammer als er een cache geplunderd word maar dan weet je zeker dat het iemand is die het spel niet begrijpt en die snapt niet wat ie doet. in de meeste gevallen die ik hoor zijn het toch de cachers die ze voor zichzelf houden en dat vind ik veel gemener!

 

em tja ik heb alles geprobeerd, PB, website en .com en helaas niets werkt!

 

Willem-Jan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is ehet een idee om een blacklist (of shamelist) te maken van collega cachers te maken die tb's niet herplaatsen?Ik heb ook een tb liggen bij een team wat hem als sinds begin mei in bezit heeft. Dit team heeft ook nog wat coins en een andere tb in bezit die niet verder lijken te komen.

Ik ben helemaal voor zo een blacklist.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is ehet een idee om een blacklist (of shamelist) te maken van collega cachers te maken die tb's niet herplaatsen?Ik heb ook een tb liggen bij een team wat hem als sinds begin mei in bezit heeft. Dit team heeft ook nog wat coins en een andere tb in bezit die niet verder lijken te komen.

Ik ben helemaal voor zo een blacklist.

Pas op met een zwarte lijst, de mensen die een TB laten verdwijnen zijn er misschien nog trots op dat ze op zo`n lijst komen.

En wat kan je er verder mee doen, volgens mij niets.

Kwibus :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is ehet een idee om een blacklist (of shamelist) te maken van collega cachers te maken die tb's niet herplaatsen?Ik heb ook een tb liggen bij een team wat hem als sinds begin mei in bezit heeft. Dit team heeft ook nog wat coins en een andere tb in bezit die niet verder lijken te komen.

Ik ben helemaal voor zo een blacklist.

Pas op met een zwarte lijst, de mensen die een TB laten verdwijnen zijn er misschien nog trots op dat ze op zo`n lijst komen.

En wat kan je er verder mee doen, volgens mij niets.

Kwibus :thumbup:

 

ja en ook het moeilijke is wie zal dat bij gaan houden en wie zegt dat de een niet de andere een oor aan wil naaien :beerchug: lijkt mij niet een al te goed idee zeker niet omdat je toch niet weet wie er op je TB af gaat !

 

Willemjan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...