Spring naar bijdragen

Travelbug kwijt


Team Ramses

Aanbevolen berichten

Is ehet een idee om een blacklist (of shamelist) te maken van collega cachers te maken die tb's niet herplaatsen?Ik heb ook een tb liggen bij een team wat hem als sinds begin mei in bezit heeft. Dit team heeft ook nog wat coins en een andere tb in bezit die niet verder lijken te komen.

Ik ben helemaal voor zo een blacklist.

 

Als we deze TB gaan meetellen, zijn we er van de zomer 3 kwijtgeraakt, waarvan 2 in het noorden van België. Twee coins en een TB. De coins zijn nu in kopievorm op weg naar Amerika.

 

Ik denk dat een blacklist weinig zin heeft; een shamelist wel. Een blacklist mag niet, van een shamelist weet ik het niet. Die zou dan op de openingspagina van .nl moeten komen, zodat iedereen er als het ware over struikelt, ook de niet-herplaatsers van TB's. Maar of .nl dit wil :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

IK denk dat dit weinig zin heeft hoor :thumbup: , als er subversieve elementen zijn die dit willen doen dan halen ze hem (TB en/of coin) toch gewoon uit de cache en laten geen blijk van hun bezoek achter :beerchug: .

Maar ach, we hebben het weer over mensen die het spel niet op de juiste manier mee willen spelen.

Dit zullen we wel blijven houden denk ik, als het er maar niet teveel worden want 1 is al teveel!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...