Hanevoet Geplaatst 21 augustus 2006 Geplaatst 21 augustus 2006 Hallo, ik ben net nieuw op dit forum en ik heb net een Garmin 60 CSX aangeschaft. Kan iemand mij vertellen of 2 GB SD kaartjes te gebruiken zijn, of ligt het maximum op 1 GB? Ik hoor graag jouw reactie! Hans
gpsgek Geplaatst 21 augustus 2006 Geplaatst 21 augustus 2006 Ik heb er nu een 1 gb in zitten, dat werkt prima. Bij mijn leverancier stonden er geen 2 gb kaartjes op het lijstje... Ben ook benieuwd of het kan?
LTeunis Geplaatst 21 augustus 2006 Geplaatst 21 augustus 2006 Hallo, ik ben net nieuw op dit forum en ik heb net een Garmin 60 CSX aangeschaft.Kan iemand mij vertellen of 2 GB SD kaartjes te gebruiken zijn, of ligt het maximum op 1 GB? Ik hoor graag jouw reactie! Hans Wat moet er allemaal wel niet op komen staan? Ik gebruik de 1GB en heb heel westelijk Europa CN8, topo B D en NL erop staan en hou dan zeker nog 1/3 over. Tenzij je dagelijk heel europa doorkruist is 2GB imho een overkill.
cachorganic Geplaatst 21 augustus 2006 Geplaatst 21 augustus 2006 Hallo, ik ben net nieuw op dit forum en ik heb net een Garmin 60 CSX aangeschaft.Kan iemand mij vertellen of 2 GB SD kaartjes te gebruiken zijn, of ligt het maximum op 1 GB? Ik hoor graag jouw reactie! Hans Wat moet er allemaal wel niet op komen staan? Ik gebruik de 1GB en heb heel westelijk Europa CN8, topo B D en NL erop staan en hou dan zeker nog 1/3 over. Tenzij je dagelijk heel europa doorkruist is 2GB imho een overkill. ik kom aan mijn 1GB tekort! Ik heb topo nl topo gb en cn8. topo gb dus maar een kwart erop gezet. ik koop een 2G SD transflash meteen als hij te krijgen is. Maar mijn leverancier heeft hem wel aangekondigt maar nog niet in huis.
zaanhoeve Geplaatst 7 september 2006 Geplaatst 7 september 2006 Hallo Ik heb mijn 60csx binnen . Ik heb gekeken op het internet maar zowel gps leveranciers als computer leveranciers kunnen op het moment geen 1 of 2 gig micro sd leveren. Het schijnt dat er problemen zijn bij de importeur. Verwachte levering ergens september met de opmerking "geen garantie op de datum". Ervaring leert dat ze flauw benul hebben wanneer ze weer leverbaar zijn.
gpsgek Geplaatst 7 september 2006 Geplaatst 7 september 2006 (bewerkt) Hallo Ik heb mijn 60csx binnen . Ik heb gekeken op het internet maar zowel gps leveranciers als computer leveranciers kunnen op het moment geen 1 of 2 gig micro sd leveren. Het schijnt dat er problemen zijn bij de importeur. Verwachte levering ergens september met de opmerking "geen garantie op de datum". Ervaring leert dat ze flauw benul hebben wanneer ze weer leverbaar zijn. Oei, teveel gpssen verkocht Ik heb eraan meegewerkt 7 september 2006 bewerkt door gpsgek
Team Gelaen Geplaatst 7 september 2006 Geplaatst 7 september 2006 knip,Ik heb gekeken op het internet maar zowel gps leveranciers als computer leveranciers kunnen op het moment geen 1 of 2 gig micro sd leveren. Het schijnt dat er problemen zijn bij de importeur. Verwachte levering ergens september met de opmerking "geen garantie op de datum". Ervaring leert dat ze flauw benul hebben wanneer ze weer leverbaar zijn. Vreemd, als ik op de site van interngeheugen.com kijk staat er niet echt iets bijzonders bij de levertijd. (2-3 werkdagen).
cachorganic Geplaatst 7 september 2006 Geplaatst 7 september 2006 knip, Ik heb gekeken op het internet maar zowel gps leveranciers als computer leveranciers kunnen op het moment geen 1 of 2 gig micro sd leveren. Het schijnt dat er problemen zijn bij de importeur. Verwachte levering ergens september met de opmerking "geen garantie op de datum". Ervaring leert dat ze flauw benul hebben wanneer ze weer leverbaar zijn. Vreemd, als ik op de site van interngeheugen.com kijk staat er niet echt iets bijzonders bij de levertijd. (2-3 werkdagen). ik zie levertijd onbekend bij de microSD 2GB...
Team T.A.P.A. Geplaatst 7 september 2006 Geplaatst 7 september 2006 Tip: Vergeet niet dat micro SD ook in telefoontjes gebruikt wordt. Ik kocht mijn 1 GB bij een phoneshop. Ik heb mijn 60csx binnen . Ik heb gekeken op het internet maar zowel gps leveranciers als computer leveranciers kunnen op het moment geen 1 of 2 gig micro sd leveren.
Remco Geplaatst 10 september 2006 Geplaatst 10 september 2006 Denk eraan dat je geen ultraII aanschaft die gaan stoek in je gps 1gb werkt perfect en zodra de 2gb uit is ga ik die ook testen met: - cn8 - topo de - topo nl - topo gb - topo ch - topo au - bc8 - topo be en dan maar kijken of ie het nog aankan
Wamoje Geplaatst 17 september 2006 Geplaatst 17 september 2006 Is het niet handiger met 2 aparte 1G kaartjes te werken? Op de ene CN8 voor het navigatiewerk op straat, op de ander alle topootjes voor het veldwerk. Kun je makkelijk switchen door de kaartjes om te ruilen. Ik vind het namelijk vrij lastig om via de menuutjes de juiste CN kaart uit te schakelen in de GPS, om zo de onderliggende topokaart tevoorschijn te toveren. Of heeft iemand hiervoor een handigheidje?
LTeunis Geplaatst 17 september 2006 Geplaatst 17 september 2006 Is het niet handiger met 2 aparte 1G kaartjes te werken? Op de ene CN8 voor het navigatiewerk op straat, op de ander alle topootjes voor het veldwerk. Kun je makkelijk switchen door de kaartjes om te ruilen. Ik vind het namelijk vrij lastig om via de menuutjes de juiste CN kaart uit te schakelen in de GPS, om zo de onderliggende topokaart tevoorschijn te toveren. Of heeft iemand hiervoor een handigheidje? kaartjes wisselen is m.i. geen optie. Je praat hier over kaartjes zo groot (en dun) als de nagel vvan mijn pink waarvoor ook nog eens de batterijen eerst verwijderd moeten worden voor je erbij kan. Is omslachtiger, en risicovoller, dan het selecteren in het menu. En als je met transparante kaarten werkt. (zoek verder) hoef je dit maar een keer te doen ipv. 2 keer.
Aanbevolen berichten