Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

In vrijwel alle caches zit een melding voor mensen die de cache per ongeluk aantreffen. Omdat ik zelf ook een cache wil gaan plaatsen zoek ik hier een voorbeeld van. Ik kan me herinneren er ooit eens een op een internet site gezien te hebben maar kan die niet meer vinden. Wie heeft de "gouden" tip? :D

Geplaatst

Je bent een held!

In het hoge noorden daar wonen toch alleen maar helden? :lol1:

En daar hoor jij ook bij Kipchen. :beerchug:

Gr Twinlife ;)

Als de helden in het noorden wonen en de Watjes in het westen, hoe zit het dan met de zuiderlingen?

Maar ff serieus, ik heb de stash notes (Engels en Nederlands) voor mijn caches een klein beetje aangepast en op kleiner formaat gemaakt zodat die tegen elkaar geplakt makkelijker in een kleine regular (of geopatra formaat small) passen.

Mocht iemand de word bestandjes willen hosten zodat iedereen er aan kan dan stuur maar een PB-tje.

Geplaatst

Je bent een held!

In het hoge noorden daar wonen toch alleen maar helden? B)

Ach, dat zegt mijn neef ook, vanuit Johannesburg. 't is allemaal zo relatief.

En dan nog, staat het niet voor Heel Erg Lompe Dwarsliggers En Noorderling? :(

Geplaatst
En dan nog, staat het niet voor Heel Erg Lompe Dwarsliggers En Noorderling? :ph34r:

Heb je daar nu de hele middag op zitten broeden HH... :naughty:

Maar vind het leuk bedacht. B)

Of zal ik nu een melding naar de mod(jes) doen uitgaan voor een persoonlijke aanval.........

Gr Twinlife :(

Misschien toch dit draadje maar sluiten, gaat nu wel erg off-topic

Geplaatst
Of zal ik nu een melding naar de mod(jes) doen uitgaan voor een persoonlijke aanval.........

Misschien toch dit draadje maar sluiten, gaat nu wel erg off-topic

Niet nodig. Het IS een persoonlijke aanval op ene mod B):(

En nee, daar heb ik geen middag over na hoeven te denken. Ik doe nog wel eens iets anders dan op dit forum de boel op de kast jagen.

Maar nu eens een andere vraag. Heeft iemand wel eens per ongeluk een cache geplaatst? En dan bedoel ik niet het achterlaten van afval, maar ergens een cache neergelegd zonder dat hij/zij dat vooraf op die plek van plan was?

Geplaatst
Maar nu eens een andere vraag. Heeft iemand wel eens per ongeluk een cache geplaatst? En dan bedoel ik niet het achterlaten van afval, maar ergens een cache neergelegd zonder dat hij/zij dat vooraf op die plek van plan was?

Ik heb altijd een aantal micro's bij mij en een ammo-box als ik onderweg ben voor het werk of tijdens het cachen.

Als ik een leuke plek zie onderweg dan kan het wel eens gebeuren dat er een cache komt te liggen.

Geplaatst

Ik heb altijd een aantal micro's bij mij en een ammo-box als ik onderweg ben voor het werk of tijdens het cachen.

Als ik een leuke plek zie onderweg dan kan het wel eens gebeuren dat er een cache komt te liggen.

Zonder toestemming van terreinbeheerder?????

Groeten Haak

Geplaatst
Zonder toestemming van terreinbeheerder?????

Groeten Haak

Twinlife en toestemming???? Water en vuur!

Hij zuipt bij mij ook het bier op en vraagt geen toestemming :(

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...