jojonl Geplaatst 3 augustus 2006 Geplaatst 3 augustus 2006 tijdens het plaatsen van onze eerste cache, kreeg ik van de reviewer een aantal tips mbt de schrijfwijze etc. Ook was er een trucje om het graden teken te maken. Ik kon nu even niet het handige overzichtje vinden op het forum (of staat het er niet op???) Dus voor eens en voor altijd: welke regels neem je in acht bij de notatiewijze van je cache?? en welke tips heb je daarbij (zoals het graden teken)????
Gast Team_Maju Geplaatst 3 augustus 2006 Geplaatst 3 augustus 2006 cachepagina... verstop een cache.... en hopla.. alle trucjes die je nodig hebt ° krijg je door ctrl, alt en shift gelijkertijd in te drukken met de dubbele punt...
joniro Geplaatst 3 augustus 2006 Geplaatst 3 augustus 2006 Hallo. Ik gebruik voor het gradenteken alt 167. Bij mij werkt contr-alt-shift-: niet. Voorts voeg ik mij bij het antwoord van mijn voorganger. Groeten JoNiRo.
Quaerens Geplaatst 3 augustus 2006 Geplaatst 3 augustus 2006 ctrl-c ctrl-v werkt ook. Moet je natuurlijk wel een gradetje hebben om te kopiëren... misschien te vinden op knmi.nl?
Ringeling Geplaatst 3 augustus 2006 Geplaatst 3 augustus 2006 (bewerkt) ctrl-c ctrl-v werkt ook. Moet je natuurlijk wel een gradetje hebben om te kopiëren... misschien te vinden op knmi.nl? Vooruit, hier is er nog eentje ° Volledige toepassing bv: N 51°37.454' - E005°01.202' 3 augustus 2006 bewerkt door Ringeling
Team 16 Geplaatst 4 augustus 2006 Geplaatst 4 augustus 2006 Of als je HTML aangevinkt heb staan op de plaats van het graden teken ° neerzetten.
debendevanvier Geplaatst 4 augustus 2006 Geplaatst 4 augustus 2006 Je gaat naar een cachepagina waar goede html staat en je doet Via Bron dan zie je html die kopier en plakje in je kladblokje dan eigen tekst invoeren en walla HTML Zo moeilijk kan het niet zijn Jolanda
Team Firefox Geplaatst 4 augustus 2006 Geplaatst 4 augustus 2006 Je gaat naar een cachepagina waar goede html staat en je doetVia Bron dan zie je html die kopier en plakje in je kladblokje dan eigen tekst invoeren en walla HTML Zo moeilijk kan het niet zijn Jolanda Verschillende antwoorden op één vraag Kopieer het coordinaat van Ringeling, even getalletjes aanpassen, plak het op je pagina en klaar!
Kruimeldief Geplaatst 4 augustus 2006 Geplaatst 4 augustus 2006 Moet wel even vermelden dat het gradentekentje: Shift/CTRL/ALT samen ingedrukt houden en dan op de : drukken of, aleen een alt 167 invoeren (wat bij mij niet werkt omdat alt 1 een opdracht op mijn laptop is ) alleen maar werkt op PC's met Windows als OS. Maar... de desbetreffende reviewer heeft toch een linkje in zijn bericht geplaatst? In ieder geval kan je het hier vinden.
jojonl Geplaatst 4 augustus 2006 Auteur Geplaatst 4 augustus 2006 kijk dat laatste heb ik nou wat aan. ipv een heleboel commentaar hoe het ook kan (moeten zeker cachers zijn: altijd eigenwijs die mensen) ;-)
Gast Team_Maju Geplaatst 4 augustus 2006 Geplaatst 4 augustus 2006 dat laatste.... was je aantal berichten geleden ook al gegeven ..
jojonl Geplaatst 4 augustus 2006 Auteur Geplaatst 4 augustus 2006 de LINK naar die pagina bedoelde ik en die stond er niet bij (ik ben lui ja)
Dirty Cache Geplaatst 2 november 2006 Geplaatst 2 november 2006 wel grappig: de 2 manieren om graden weer te geven zijn verschillende tekens! naast elkaar: °º (eerste is shift+ctrl+alt+: en tweede is alt+167) duidelijk verschil in grootte (bij mij iig) maar goed, keuze genoeg duz...
Aanbevolen berichten