Gast pnckr Geplaatst 1 augustus 2006 Geplaatst 1 augustus 2006 Hallo allemaal, Ben nog zeer pril in het Geocaching gebeuren. Ben er tijdens mijn vakantie in de Belgische Ardennen mee in contact gekomen en was direct verslaafd. Aldaar 2 caches gevonden en 1 niet Ben nu weer terug in NL druk met de kids aan het voorbereiden en aan het zoeken. Na een paar "eenvoudige" caches dacht ik maar eens een iets ingewikkeldere te proberen. Dit werd dus het Bieretiketten-verhaal. Alle merken inmiddels getraceerd, heb ook wel een idee over de codes welke bij de etiketten staan, maar kan hieruit absoluut geen coordinaat destilleren. Ik ga er vanuit dat het een noord - oost coordinaat moet worden?? Is er iemand die ons misschien een stukje verder op weg kan/wil helpen??? Alvast hartelijk dank & greetz Pnckr.
Biertje Geplaatst 1 augustus 2006 Geplaatst 1 augustus 2006 Hallo pnckr, Ik denk niet dat de maker het erg leuk vindt als zijn puzzelcache op het forum uitgebreid besproken wordt. Daarom zal ik je even een e-mailtje sturen. groeten, Biertje
pyne Geplaatst 1 augustus 2006 Geplaatst 1 augustus 2006 Jammer hoor. Ik koesterde pas net de hoop dat dit draadje tot veel bruikbare puzzeltips zou leiden
Kiddooz Geplaatst 1 augustus 2006 Geplaatst 1 augustus 2006 Heb jij toch niet nodig Pyne... Hoewel, Lowie van L......
pyne Geplaatst 1 augustus 2006 Geplaatst 1 augustus 2006 Volgens mij zou de verwijzing naar Lowie van L. tevens per PB beter verlopen
Kiddooz Geplaatst 1 augustus 2006 Geplaatst 1 augustus 2006 (bewerkt) Wees gerust, ik zeg hier niets.... Was even geintje[] 1 augustus 2006 bewerkt door Kiddooz
Biertje Geplaatst 1 augustus 2006 Geplaatst 1 augustus 2006 De puzzel is natuurlijk niet zo moeilijk, maar wie is toch die 'van L' ?
pyne Geplaatst 1 augustus 2006 Geplaatst 1 augustus 2006 (bewerkt) Volg de bosmieren maar. 1 augustus 2006 bewerkt door pyne
Gast pnckr Geplaatst 1 augustus 2006 Geplaatst 1 augustus 2006 Volg de bosmieren maar. Okay genoeg cryptotaal geloof ik. Bedankt Biertje snap er nu iets meer van en ga later als ik groot ben weer verder met proeven van deze puzzel. Topic kan wat mij aangaat gesloten worden. Groeten, Pnckr
Geopatra Geplaatst 1 augustus 2006 Geplaatst 1 augustus 2006 Volg de bosmieren maar. Okay genoeg cryptotaal geloof ik. Bedankt Biertje snap er nu iets meer van en ga later als ik groot ben weer verder met proeven van deze puzzel. Topic kan wat mij aangaat gesloten worden. Groeten, Pnckr Maar je hebt de boodschap wel begrepen! Geopatra.
gpsgek Geplaatst 4 augustus 2006 Geplaatst 4 augustus 2006 Lekkere puzzel hoor, zeker met de champagne erbij Overigens, PNCKR lijkt behoorlijk op IJAE Zin in een dagje samen cachen? ;-)
Quaerens Geplaatst 4 augustus 2006 Geplaatst 4 augustus 2006 Volg de bosmieren maar. Nog steeds overal de kriebels?
knijn2 Geplaatst 4 augustus 2006 Geplaatst 4 augustus 2006 Jammer hoor. Ik koesterde pas net de hoop dat dit draadje tot veel bruikbare puzzeltips zou leiden Nou, voor Prime Time dan bijvoorbeeld?
4puppies Geplaatst 4 augustus 2006 Geplaatst 4 augustus 2006 Lowie van Liechtenstein !!! Moet natuurlijk van adel zijn gezien zijn staat van dienst !
gpsgek Geplaatst 5 augustus 2006 Geplaatst 5 augustus 2006 Jammer hoor. Ik koesterde pas net de hoop dat dit draadje tot veel bruikbare puzzeltips zou leiden Nou, voor Prime Time dan bijvoorbeeld? Ik zeg lekker nix
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden