Spring naar bijdragen

zoeken op regio


ali.s

Aanbevolen berichten

Hallo, ik zoek naar caches in (bv) Zweden, op Geocache.com. Aangezien Zweden nogal groot is, zoek ik caches in een bepaalde regio (bv Hagfors). Maar die kan ik niet aangeven o.i.d. Wel "Zweden" aanklikken, maar verdere precisering is volgens mij niet mogelijk. Iemand een tip?Groet, Alex.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hoi Alex,

 

Is prima te doen. Via .com ga je naar "hide & seek a cache", vul bij "Search by latitude/longitude format:" de coordinaten in van het gebied dat je wilt hebben en je krijgt vervolgens een heel overzocht van alle lokale caches, gerekend vanaf het opgegeven punt.

 

groetjes,

JeRiEs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En als je zoekt op latitude en longitude? Je hoeft dan bij country niets in te vullen. Met aantal km/miles kun je en radius opgeven.

 

Of nog leuker, zorg dat je google earth heb met de gc.com link, krijg je alle caches in google earth te zien. Maar hoe had ik dat nu gedaan? Misschien iemand anders die dat kan uitleggen?

 

Suc6

Nelleke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het kan zeer gemakkelijk voor oa. Zweden maar voor heel wat andere landen ook met de Plaatsnamendatabank van Brabants Hoop !! Je vindt ze hier

 

Als ik op "Hier" druk dan krijg ik wel de site maar de caches verschijnen uiteindelijk niet!!!

Alleen maar de latitude en longitue van die plaats, klopt dit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het kan zeer gemakkelijk voor oa. Zweden maar voor heel wat andere landen ook met de Plaatsnamendatabank van Brabants Hoop !! Je vindt ze hier

 

Als ik op "Hier" druk dan krijg ik wel de site maar de caches verschijnen uiteindelijk niet!!!

Alleen maar de latitude en longitue van die plaats, klopt dit?

 

Die latitude en longitude kan je gebruiken om op geocaching.com te zoeken op de manier zoals jeries team al noemde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die latitude en longitude kan je gebruiken om op geocaching.com te zoeken op de manier zoals jeries team al noemde.

 

 

Jammer de sugestie werd gewekt bij mij dat je dan een lijst met caches te zien kreeg, maar zo kan het natuurlijk ook! thnx voor de reply :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer de sugestie werd gewekt bij mij dat je dan een lijst met caches te zien kreeg, maar zo kan het natuurlijk ook! thnx voor de reply

 

Het is niet enkel maar een suggestie ! Je krijgt effectief de caches te zien

 

Ga als volgt te werk

Kies een land uit de dropdownlijst en druk op GO

Het gewenste land is nu geselecteerd

Typ de plaatsnaam (of een deel van de plaatsnaam) in die je zoekt en klik op Search

Je krijgt nu een lijst met alle namen die in aanmerking komen

Kies diegene die je wenst door de radio button aan te klikken en klik op "Zoek caches"

En je krijgt alle naburige caches te zien !

 

De browser die je gebruikt is blijkbaar wel van belang. Bij Internet Explorer werkt het in elk geval wel bij mij !

 

Succes !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

....

De browser die je gebruikt is blijkbaar wel van belang. Bij Internet Explorer werkt het in elk geval wel bij mij !

 

Succes !

 

Je moet wel je pop-up blokkade uitschakelen :beerchug: ,Firefox werkt ook

bewerkt door walibi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk/Klik hier eens.

 

hallo, druiventuin,

 

hoe kom je daar? ik was al zover dat ik rond een coordinaat een lijs met caches kreeg, maar dit is handiger, sneller :beerchug:

Alex

 

 

hallo, druiventuin,

 

hoe kom je daar? ik was al zover dat ik rond een coordinaat een lijs met caches kreeg, maar dit is handiger, sneller B)

Alex

 

maarik zie nu dat je geen link hebt als je op een cache op de kaart of uit de lijst klikt...

Alex ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...