ali.s Geplaatst 18 juli 2006 Geplaatst 18 juli 2006 Hallo, ik zoek naar caches in (bv) Zweden, op Geocache.com. Aangezien Zweden nogal groot is, zoek ik caches in een bepaalde regio (bv Hagfors). Maar die kan ik niet aangeven o.i.d. Wel "Zweden" aanklikken, maar verdere precisering is volgens mij niet mogelijk. Iemand een tip?Groet, Alex.
jeries team Geplaatst 18 juli 2006 Geplaatst 18 juli 2006 Hoi Alex, Is prima te doen. Via .com ga je naar "hide & seek a cache", vul bij "Search by latitude/longitude format:" de coordinaten in van het gebied dat je wilt hebben en je krijgt vervolgens een heel overzocht van alle lokale caches, gerekend vanaf het opgegeven punt. groetjes, JeRiEs
The Scorpios Geplaatst 18 juli 2006 Geplaatst 18 juli 2006 En als je zoekt op latitude en longitude? Je hoeft dan bij country niets in te vullen. Met aantal km/miles kun je en radius opgeven. Of nog leuker, zorg dat je google earth heb met de gc.com link, krijg je alle caches in google earth te zien. Maar hoe had ik dat nu gedaan? Misschien iemand anders die dat kan uitleggen? Suc6 Nelleke
Cachemier Geplaatst 18 juli 2006 Geplaatst 18 juli 2006 Het kan zeer gemakkelijk voor oa. Zweden maar voor heel wat andere landen ook met de Plaatsnamendatabank van Brabants Hoop !! Je vindt ze hier
fastronald Geplaatst 18 juli 2006 Geplaatst 18 juli 2006 Het kan zeer gemakkelijk voor oa. Zweden maar voor heel wat andere landen ook met de Plaatsnamendatabank van Brabants Hoop !! Je vindt ze hier Als ik op "Hier" druk dan krijg ik wel de site maar de caches verschijnen uiteindelijk niet!!! Alleen maar de latitude en longitue van die plaats, klopt dit?
Jojogirl Geplaatst 18 juli 2006 Geplaatst 18 juli 2006 Het kan zeer gemakkelijk voor oa. Zweden maar voor heel wat andere landen ook met de Plaatsnamendatabank van Brabants Hoop !! Je vindt ze hier Als ik op "Hier" druk dan krijg ik wel de site maar de caches verschijnen uiteindelijk niet!!! Alleen maar de latitude en longitue van die plaats, klopt dit? Die latitude en longitude kan je gebruiken om op geocaching.com te zoeken op de manier zoals jeries team al noemde.
fastronald Geplaatst 18 juli 2006 Geplaatst 18 juli 2006 Die latitude en longitude kan je gebruiken om op geocaching.com te zoeken op de manier zoals jeries team al noemde. Jammer de sugestie werd gewekt bij mij dat je dan een lijst met caches te zien kreeg, maar zo kan het natuurlijk ook! thnx voor de reply
Cachemier Geplaatst 18 juli 2006 Geplaatst 18 juli 2006 Jammer de sugestie werd gewekt bij mij dat je dan een lijst met caches te zien kreeg, maar zo kan het natuurlijk ook! thnx voor de reply Het is niet enkel maar een suggestie ! Je krijgt effectief de caches te zien Ga als volgt te werk Kies een land uit de dropdownlijst en druk op GO Het gewenste land is nu geselecteerd Typ de plaatsnaam (of een deel van de plaatsnaam) in die je zoekt en klik op Search Je krijgt nu een lijst met alle namen die in aanmerking komen Kies diegene die je wenst door de radio button aan te klikken en klik op "Zoek caches" En je krijgt alle naburige caches te zien ! De browser die je gebruikt is blijkbaar wel van belang. Bij Internet Explorer werkt het in elk geval wel bij mij ! Succes !
walibi Geplaatst 19 juli 2006 Geplaatst 19 juli 2006 (bewerkt) ....De browser die je gebruikt is blijkbaar wel van belang. Bij Internet Explorer werkt het in elk geval wel bij mij ! Succes ! Je moet wel je pop-up blokkade uitschakelen ,Firefox werkt ook 19 juli 2006 bewerkt door walibi
druiventuin Geplaatst 19 juli 2006 Geplaatst 19 juli 2006 Hallo, ik zoek naar caches in (bv) Zweden, op Geocache.com. Aangezien Zweden nogal groot is, zoek ik caches in een bepaalde regio (bv Hagfors). Maar die kan ik niet aangeven o.i.d. Wel "Zweden" aanklikken, maar verdere precisering is volgens mij niet mogelijk. Iemand een tip?Groet, Alex. Kijk/Klik hier eens.
ali.s Geplaatst 19 juli 2006 Auteur Geplaatst 19 juli 2006 Kijk/Klik hier eens. hallo, druiventuin, hoe kom je daar? ik was al zover dat ik rond een coordinaat een lijs met caches kreeg, maar dit is handiger, sneller Alex hallo, druiventuin, hoe kom je daar? ik was al zover dat ik rond een coordinaat een lijs met caches kreeg, maar dit is handiger, sneller Alex maarik zie nu dat je geen link hebt als je op een cache op de kaart of uit de lijst klikt... Alex
leip11 Geplaatst 19 juli 2006 Geplaatst 19 juli 2006 klik gewoon op de cache naar keuze komt hij vanzelf op de desbetrefende pagina timo
ali.s Geplaatst 19 juli 2006 Auteur Geplaatst 19 juli 2006 eh, nee, alles beweegt wel iets maar de cache pagina zelf komt niet Alex
de Roode Lantaarn Geplaatst 19 juli 2006 Geplaatst 19 juli 2006 Als je goed kijkt zal boven het kaartje een beknopte omschrijving komen te staan wanneer je op zo'n ballonnetje klikt. klik hier na op de naam van de cache en een nieuwe pagina met beschrijving en logs wordt geopend. Ger@ld
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden