Spring naar bijdragen

Welke email adressen worden geaccepteerd voor nieuwe aanmeldingen?


Ruud4d

Aanbevolen berichten

Jur, zoon van MaJu wil zich graag aanmelden voor het forum. We hebben dat al verschillende malen geprobeerd vanaf verschillende computers. Maar telkens wordt het opegeven email adres geweigerd door het forum. We hebben dus ook al verschillende emailadressen gebruikt.

Weet iemand een reden en daarmee een oplossing?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Is het ook mogelijk om de domein naam van het email adress te vermelden... Hier kunnen de beheerders mogelijk meer mee.

 

Mogelijk kun je je eigen email address ff gebruiken. En als dan het accont is aan gemaakt het email adress wijzigen naar het email adress van je zoon. Dit werkt vaak als je niet mag aanmelden met " gratis" emailadress aan bieders

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat hier om hotmail en gmail accounts. Ikzelf ben ook met een gmail-account aangemeld en Maju met hotmail. Dus misschien dat het te maken heeft met de update dat die adressen niet meer geaccepteerd worden bij nieuwe accounts?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat hier om hotmail en gmail accounts. Ikzelf ben ook met een gmail-account aangemeld en Maju met hotmail. Dus misschien dat het te maken heeft met de update dat die adressen niet meer geaccepteerd worden bij nieuwe accounts?

 

Klopt, ik krijg hier ook hetzelfde probleem. Je kunt dus geen account meer aanmaken met een hotmail-adres. Ik probeerde een nieuw profiel aan te maken, zo nieuwsgierig ik ben. Maar hotmail wordt niet meer geaccepteerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Team_Maju

ook gmail wordt blijkbaar niet meer geaccepteerd... blijkbaar alleen nog maar aanmelden dus via mailadres van je provider? niet zo handig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt helemaal. Het heeft niets te maken met de update, maar met de Hackaanval die we gehad hebben. Men kan dus al langer niet meer zich aanmelden met "vreemde" emailadressen.

Een emailadres van je eigen provider en het is klaar.

Aangezien zo goed als iedere provider meer dan 1 emailadressen beschikbaar stelt, moet het geen probleem zijn.

 

Emailadressen van hotmail, Yahoo, gmail en dergelijke zijn niet na te trekken door ons en zo kon het gebeuren dat iemand die van kwade wil is, onze site en forum plat gooit.

 

Alle emailadressen van bestaande (legale) ISP's en ook de IPadressen worden gecontroleerd en opgeslagen.

 

That's the problem. Niet zo handig? Juist wel. Het is maar van wie zijn kant je het bekijkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt helemaal. Het heeft niets te maken met de update, maar met de Hackaanval die we gehad hebben. Men kan dus al langer niet meer zich aanmelden met "vreemde" emailadressen.

Een emailadres van je eigen provider en het is klaar.

Aangezien zo goed als iedere provider meer dan 1 emailadressen beschikbaar stelt, moet het geen probleem zijn.

 

Emailadressen van hotmail, Yahoo, gmail en dergelijke zijn niet na te trekken door ons en zo kon het gebeuren dat iemand die van kwade wil is, onze site en forum plat gooit.

 

Alle emailadressen van bestaande (legale) ISP's en ook de IPadressen worden gecontroleerd en opgeslagen.

 

That's the problem. Niet zo handig? Juist wel. Het is maar van wie zijn kant je het bekijkt.

 

En dat is dan weer jammer voor de gebruikers, ik krijg op mijn 'provider' emailadres per dag zo'n 50 - 100 spammailtjes binnen. Daarom ben ik met het leeghalen van deze POP gestopt en overgegaan op gmail. (tot nu toe weinig tot geen spam. Ik kan me voorstellen dat er meerdere gebruikers zijn (lees komen) met dit probleem. Evenzo kan ik me deze 'beveiliging' voorstellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Men kan dus al langer niet meer zich aanmelden met "vreemde" emailadressen.

enz.

 

Emailadressen van hotmail, Yahoo, gmail en dergelijke zijn niet na te trekken enz.

 

Is (was) het dan niet handig geweest om dit op het "Registratie Formulier" te melden? :D

Zo voorkom je dat er in de toekomst nogmaals deze vraag gaat krijgen. :thumbup:

 

gr

Vincent

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En dat is dan weer jammer voor de gebruikers, ik krijg op mijn 'provider' emailadres per dag zo'n 50 - 100 spammailtjes binnen. Daarom ben ik met het leeghalen van deze POP gestopt en overgegaan op gmail. (tot nu toe weinig tot geen spam. Ik kan me voorstellen dat er meerdere gebruikers zijn (lees komen) met dit probleem. Evenzo kan ik me deze 'beveiliging' voorstellen.

Ik begrijp het helemaal Leo, maar als het aan mij zou liggen, dan blijft het wel zo. Het is ook voor de modjes gemakkelijker. We hebben het nu met soms iets mindere "vreemde" vogels te maken :thumbup:

 

Ik gebruik zelf ook een aantal gmailadressen, maar vergeleken met de betere ISP's krijg ik op gmail heel wat meer spam binnen.

 

Ik weet niet welke provider je hebt, maar de meeste bieden gratis spamfilters aan die je alleen maar even moet inschakelen.

 

Alleen HetNet is een vervelende. Die wil dat je iedere maand een aantal euro's gaat betalen en dan houdt het spammen ineens op.

 

Ik zit nu op een gemiddelde per dag van 60 spamberichten en het meeste komt bij mij via HetNet. Gmail reken ik daarbij niet mee.

 

Via @home krijg ik 0,0 en daar is de fliter gratis.

 

De KralenFee betaalt wel voor een spamfilter op HetNet en die krijgt vergeleken met mij ook zo goed als niets.

 

Wat mij betreft geldt het belang voor "ons" als site en forum, en dus ook het belang van de welwillende bezoekers, boven het belang van de individuele forumbezoeker die liever een gratis emailadres gebruikt.

 

Trouwens, niets is gratis. :eek:

 

Ben in ieder geval al blij dat je het wel kunt begrijpen.

 

Men kan dus al langer niet meer zich aanmelden met "vreemde" emailadressen.

enz.

 

Emailadressen van hotmail, Yahoo, gmail en dergelijke zijn niet na te trekken enz.

 

Is (was) het dan niet handig geweest om dit op het "Registratie Formulier" te melden? :D

Zo voorkom je dat er in de toekomst nogmaals deze vraag gaat krijgen. ;)

 

gr

Vincent

 

Ben ik het helemaal met je eens Vincent. Dat zou heel handig zijn. Ik heb namelijk ook al een aantal mailtjes gehad van forumleden die hun kindereren een account "gunnen" en zich niet kunnen aanmelden.

Als ik het zelf kon aanpassen had ik het nu gedaan. Helaas ben ik maar een simpele modje die daar geen toegan toe heeft en dat is trouwens ook maar goed ook, heb er ook geen verstand van.

 

Ik zal je opmerking doorspelen aan Geoman, mocht hij dit niet meekrijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet niet of het hier mogelijk is. (het is wel aan te raden, je zult maar van provider wisselen)

 

Wat vaak mogelijk is na aanmelden/creeren van een acount is het email address wijzigen.

Dus creeer het acount met het email van je provider, Ontvang de bevestiging mail, Login op de site, Wijzig je email adres naar adres wat je wilt. Mail en ander comunicatie zal nu via dit adres verlopen.

 

De beheerders van de site weten nu je oude adres en kunnen zo terug kijken wie je werkelijk bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gebruik al een hele tijd gmail. heb er een persoonlijke mail op zit ook vol spam negeer ik.

 

heb voor geocaching een gmailaccount. helemaal leeg van spam.

 

nergens problemen mee voor de rest.

 

timo :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...