Spring naar bijdragen
  • 0

beginner ozi

Vraag

Geplaatst

Hallo

hoe kan ik als beginner die net ozi heeft gedownload kaarten van bv de kabouterbeweging of andere kaarten in dit programma inladen <_<:unsure:

waar kan ik kaarten vinden voor dit programma

alvast bedankt

11 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst

Als je niet weet hoe je kaarten in Ozi moet binnen krijgen zou ik zeggen: RTFM wat engels is voor "lees aub. de handleiding". Nu geef ik toe dat die handleiding in het Engels is en zodoende niet voor iedereen verstaanbaar.

Als ik zo vrij mag zijn om mijn eigen bedoeninkje aan te prijzen: kijk eens in mij Ozi-help page: http://www.xs4all.nl/~atarist/geo/ maar ook daar is de voertaal Engels.

En verder staat er een schat aan info op dit forum. En we hebben een 'Search' functie.

Zo vindt ik een heel aantal draadjes over Ozi en aanverwante.

Laat ik ze eens voor de belangstellenden netjes op een rijtje zetten (even wat knip- en plakwerk gedaan)

oziexplorer

Expertgps vs. oziexplorer

Inscannen kaarten - Hoe kan je het beste een kaart inscannen

Ozi-waypointbestand maken - Hoe maak ik een .wpt?

Kaarten voor oziexplorer 2 - On-the-fly generatie uit gem database

Oziexplorer3d release - Demo beschikbaar

Oziexplorer nederlands is uit

Satellietfoto nederland - Satellietfoto van nederland + ijkfile

Inscannen kaarten - Hoe kan je het beste een kaart inscannen

Kaarten voor oziexplorer? - Kaarten downloaden op internet?

Ozi Explorer, en geluid

Ozi Explorer, en auto-locatie

Index Map Nederland voor Ozi, voor gebruik met kabouterkaarten

Ozi Explorer, en de digitale foto's

Kaarten voor oziexplorer? - Kaarten downloaden op internet?

en dan zal ik nu niet alle treffers vermelden die een zoek naar 'kabou' oplevert.

• 0
Geplaatst
en dan zal ik nu niet alle treffers vermelden die een zoek naar 'kabou' oplevert.

"Kabou" is dat net zoiets als "Kruimel"??

GRTZ

Kruimeldief <_<

Er is maar één ding erger dan vermogensbelasting te moeten betalen.

Dat is geen vermogensbelasting te moeten betalen.

• 0
Gast Team Kleijn
Geplaatst

De ondergrondse kebouterbond is redelijk actief, zelfs in de winter. Bij mijn laatste controle van de Leusden Light Cache trof ik daar nog steeds de gehele kabouterset van 3 stuks aan. inclusief alle kaarten. Ze zitten er nog in, dus als je durft.......

• 0
Geplaatst
Zou die Moorput ook een topo van Tenerife kunnen leveren ? :D

Ik ben bezig met een Mapsource Tenerife. :D

Ik heb daarvoor de online viewer van www.viamichelin.com gebruikt om een kabouterkaart te maken. Deze heb ik gecalibreerd in Ozi. Mocht je interesse hierin hebben, laat het dan even per e-mail weten.

De Mapsource kaart laat nog wel even op zich wachten... ik ben net klaar met die van Gran Canaria (zie www.elsinga.org/maps, feedback wordt gewaardeerd).

• 0
Geplaatst

Op mijn laptop heb ik een tijd gelden de nederlandse versie van Ozi geïnstalleerd. Ik meen de Beta-versie 3.90-i. Oude versies zijn nu echter niet meer te verkrijgen of heeft iemand ergens nog een dergelijke file. Ik hou me graag aanbevolen. Bij voorbaat dank.

;) Is niet meer nodig.

Ik heb de Nederlandse versie 3.904i zelf weer gevonden :dribble:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...