Spring naar bijdragen

Pas op!


Aanbevolen berichten

Horen teken ook bij ongedierte, vroeger nooit last van gehad, maar verleden jaar hebben ze de schade ingehaald. Misschien lusten die slangen wel teken, ik zou zeggen: eet smakelijk.

En wat die slangen betreft, ik dacht dat die beesten banger voor ons waren dan omgekeerd. Je moet er natuurlijk niet op gaan staan. Dat beest kan toch niet weten dat jouw pantoffel geen slaapplaats is :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Horen teken ook bij ongedierte

 

Reken maar!!!

En pas op, want ze zijn er nog steeds. Op 14 januari jl heeft zo'n k*tbeestje mijn zoontje van drie nog te grazen gehad. Ach, het was zijn vijfde nog maar dit seizoen... :yes:

bewerkt door malyenki
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wees vooral niet angstig voor rattenslangen.

Een hap van een rattenslang levert slecht een hoop schrik en twee piepkleine gaatjes op.

Meer schrik dan wond zal ik maar zeggen.

Rattenslangen zijn absoluut geen aanvallende dieren, ze zullen alleen aanvallen als ze zich ernstig bedreigd voelen.

En aangezien het geen gifslangen maar wurgslangen zijn kan een beet van een rattenslang dus niet veel kwaad...

bewerkt door Cache Getters
Link naar opmerking
Deel via andere websites

LOL! Wat een Benny Hill-humor ;)

 

Maar het blijkt inderdaad komkommertijd. Zachte winters hebben altijd als verschijning dat er daarop meer ongedierte volgt. Daarnaast vat de luxe-mens anno 2007 iets al gauw op als een plaag, en de immer herkauwende media doet er nog eens een schepje bovenop.

 

Het is wachten op de eerste regionale krant die van een zwerm muggen een kudde stampende en losgeslagen olifanten maakt. :yes:

Ik zie kansen voor de horeca..Rat a la Escoffier met een sauce diablo Yummie

Of Serpent vers gevangen en zachtjes gesmoord met een truffeltje

 

Voor teken weet ik niet iets appetijtelijks...in een ijsblokje misschien en bij martine on the rocks.

 

Het Kruimel voor dat je denkt dat ik weer eens op hol ben geslagen....Zie het als een alternatieve trash out actie...help de natuur een handje om vreemde soorten uit te bannen....Bewaar voor mij maar een Spaanse vlieg on the rocks...nu we toch hebben over benny hill grappen. :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...