Spring naar bijdragen

Mac


Aanbevolen berichten

tja op zich kan reclame natuurlijk nooit kwaad. iemand die denkt wat is dat voor een mafkees gaat het natuurlijk zelf niet proberen. ;) het is gewoon een kwestie van baad et niet schaad het niet. alleen is het wel een nadeel dat er misschien een negatieve naam onstaat. mrja dat heb je met elke reclame tog ;)

 

roel :(

Die reclame kan dus wel kwaad. Als je nu met een kist de bosjes uit komt zal je vast een keer iets als dit naar je hoofd krijgen: "Hé, is dat niet zo'n mafkees van die macdonalds tv?"

 

En de bedoelong van reclame is niet dat je een slechte naam krijgt maar een goede. Deze reclame geeft ons dus een slechte naam, naar de reacties in de restaurants.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

En de bedoelong van reclame is niet dat je een slechte naam krijgt maar een goede. Deze reclame geeft ons dus een slechte naam, naar de reacties in de restaurants.

 

Dat zegt alleen maar iets over het niveau van de mensen die dat soort dingen zeggen. Zou me niets verbazen als ze het de volgende dag alweer vergeten zijn. Ik ga me echt niet druk maken om wat men allemaal zegt in restaurant 'de gouden boog'. Bovendien zie je er voor dreuzels sowieso uit als een mafkees als je opeens uit een struikgewas komt ritselen met een kissie al schreeuwend "Yes gevonden!!" :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat het nog steeds te maken heeft met de boodschap en de wijze hoe deze wordt uitgedragen. Publiciteit krijgen we toch wel of we het nu willen of niet, en of we het leuk vinden of niet. Kortom mijn devies is en blijft als we dan toch al publiciteit krijgen laten we dan proberen om dat positieve publiciteit te laten zijn.

Wat die mensen in zo'n restaurant zeggen of denken doet me niet zoveel en de angst dat het geripte caches zal opleveren vind ik flink overtrokken. We weten zelf waar we voor staan en die mensen staan dus klaarblijkelijk voor andere dingen waar wij mogelijk niet achter staan.

Kortom ook hier geldt weer oordeel niet teveel over een ander daar wordt de wereld niet beter van.

Mijn mening.

 

Groeten Kapitein Haak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Publiciteit krijgen we toch wel of we het nu willen of niet, en of we het leuk vinden of niet.

 

 

Publiciteit krijg je en daar kom je niet onderuit......maar je hoeft het niet bewust op te zoeken om zo met je kop en GPS op TV of in de krant te komen.

 

Gr Twinlife :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...