Spring naar bijdragen

Mac


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Wij hebben een soortgelijke ervaring.

 

Afgelopen zondag waren wij, wegens de laatste dag van onze vakantie (en omdat wij helemaal geen zin hadden om maar iets te koken), ook bij dat restaurant met die grote gele M. Het was het filiaal in Enspijk, Betuwe. Zitten wij rustig, voor zover mogelijk daar, ons broodje met patatjes op te knagen, verschijnt opeens levensgroot het hoofd van Hawkeyes op alle aanwezige beeldbuizen. Gehuld in door de Bever gesponsorde kleding laat hij trots zijn PDA en zijn 70csx zien. Vervolgens begint hij aan een wandeling waarbij we menen een aantal markante punten van verschillende Utrechtse caches herkennen. Na een enkele minuut vind hij vervolgens zijn eigen, ook weer door de Bever gesponsorde, cache.

 

Of er ook geluid bij dit filmpje zat, kunnen wij niet vertellen. Er was te veel omgevingslawaai. Wel weet ik dat de bezoekers van het volgende tafeltje zich hardop zaten af te vragen wat dat nu weer voor een mafkees was (en dan zeg ik het nog netjes) en wanneer er weer een leuke videoclip zou komen (ook mijn eigen bewoording).

 

Aangezien Hawkeyes cache onder een stapeltje takken lag, ben ik bang dat heel MAC'end Nederland vanaf heden tegen elke takkenbos die ze tegenkomen gaan staan schoppen om te kijken of daar ook zo'n witte ton onder ligt. Dat gaat weer een hoop verdwenen caches opleveren.

 

tot cache,

team Wij Drie :thumbup:

bewerkt door Wij Drie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

...

Of er ook geluid bij dit filmpje zat, kunnen wij niet vertellen. Er was te veel omgevingslawaai. Wel weet ik dat de bezoekers van het volgende tafeltje zich hardop zaten af te vragen wat dat nu weer voor een mafkees was (en dan zeg ik het nog netjes) en wanneer er weer een leuke videoclip zou komen (ook mijn eigen bewoording).

....

 

Ja er zat wel geluid bij. ik ben het een tweede keer wezen bekijken in de MAC. de reacties zijn niet om over naar huis te schrijven :lol1::yes: Met het filpje is opzich weinig mis het word alleen niet goed opgevat door de mensen. :thumbup:

 

roel

bewerkt door roeliboeli
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hebben een soortgelijke ervaring.

 

Afgelopen zondag waren wij, wegens de laatste dag van onze vakantie (en omdat wij helemaal geen zin hadden om maar iets te koken), ook bij dat restaurant met die grote gele M. Het was het filiaal in Enspijk, Betuwe. Zitten wij rustig, voor zover mogelijk daar, ons broodje met patatjes op te knagen, verschijnt opeens levensgroot het hoofd van Hawkeyes op alle aanwezige beeldbuizen. Gehuld in door de Bever gesponsorde kleding laat hij trots zijn PDA en zijn 70csx zien. Vervolgens begint hij aan een wandeling waarbij we menen een aantal markante punten van verschillende Utrechtse caches herkennen. Na een enkele minuut vind hij vervolgens zijn eigen, ook weer door de Bever gesponsorde, cache.

 

Of er ook geluid bij dit filmpje zat, kunnen wij niet vertellen. Er was te veel omgevingslawaai. Wel weet ik dat de bezoekers van het volgende tafeltje zich hardop zaten af te vragen wat dat nu weer voor een mafkees was (en dan zeg ik het nog netjes) en wanneer er weer een leuke videoclip zou komen (ook mijn eigen bewoording).

 

Aangezien Hawkeyes cache onder een stapeltje takken lag, ben ik bang dat heel MAC'end Nederland vanaf heden tegen elke takkenbos die ze tegenkomen gaan staan schoppen om te kijken of daar ook zo'n witte ton onder ligt. Dat gaat weer een hoop verdwenen caches opleveren.

 

tot cache,

team Wij Drie ;)

 

Als dit verhaal klopt heb ik geen goed woord voor hem over.... :yes:

Onze sport gebruiken voor deze commercie :thumbup:

Ik hoop voor hem dat hij er rijk van wordt.... BAH! :lol1:

bewerkt door Cache Getters
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Team_Maju

Wat een kul.. Bevers levert goeie spullen voor het geocachen waar iedereen dankbaar gebruik van maakt.. waarom zouden ze daar geen reclame over mogen maken? En dat Hawkeyes daar met zijn tronie in verschijnt. so what.. lig toch niet altijd zo te emmeren over onze sport hier, onze sport daar.. zonder de door Bevers geleverde GPSen was er voor de helft van jullie niet eens een sport.

 

Het is een hele kunst om dingen eens niet zo in het negatieve te trekken..gewoon eens een keer een leuke reactie op een actie van een medecacher.. is voor diegene ook leuk..

bewerkt door Team_Maju
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een kul.. Bevers levert goeie spullen voor het geocachen waar iedereen dankbaar gebruik van maakt.. waarom zouden ze daar geen reclame over mogen maken? En dat Hawkeyes daar met zijn tronie in verschijnt. so what.. lig toch niet altijd zo te emmeren over onze sport hier, onze sport daar.. zonder de door Bevers geleverde GPSen was er voor de helft van jullie niet eens een sport.

 

Het is een hele kunst om dingen eens niet zo in het negatieve te trekken..gewoon eens een keer een leuke reactie op een actie van een medecacher.. is voor diegene ook leuk..

 

Ik zeg niet dat Bever of reclame voor Geocaching verkeerd is ofzo..... ik vind het uitgangspunt van deze actie gewoon triest.

 

Het slaat natuurlijk nergens op dat als iemand een keer een leuke geocache vakantie wil organiseren het topic gelijk gedelete wordt omdat het commercieel zou zijn. Terwijl iemand anders een slecht verhaal over Geocaching doet volgeplakt met Bever en McDonald's reclame om er aan te verdienen.

 

Neem dat super positieve stuk van Haak.... Daar wordt toch ook geen reclame gemaakt?

 

Het is gewoon overduidelijk dat iemand hier geld aan wil verdienen.

En zeg niet dat dat niet waar is want in zijn profiel staat ook al een referral waarmee hij spullen verdient.

Jammer dat mensen zo materialistisch kunnen zijn :(

 

Maar goed dat is mijn mening.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met het filpje is opzich weinig mis het word alleen niet goed opgevat door de mensen. :(

 

Ach, smaken verschillen ;). Zo snap ik bv niet wat er zo leuk is aan vissen of vind ik een Whopper veel lekkerder dan een Mac. Alhoewel de fritessaus van Mac weer beter is.

 

Sommige cachers zullen juist blij zijn dat het kennelijk geen stortvloed aan nieuwe cachers zal opleveren, ze vinden het nu al te massaal worden. Nietwaar Biertjuh? ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ff korte reactie ter info, sponsoring is niets van waar!

het is gewoon mijn werkkleding en kan ik er wat aan doen dat die gasten een keer op een ochtend in alle vroegte persee wouden filmen?

overigens is alle info die je ziet van een cache van mezelf en zal dus bij niemand problemen opleveren (en het is maar van een cache)

het filmpje is door m-media gemaakt die het kanaal verkoopt en dus ook de beeldschermen, die wilde een informatief stukje hebben over geocaching

ik heb het zelf nog niet mogen ontvangen van ze maar zal er eens naar vragen kan ik het ook hier posten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het is gewoon mijn werkkleding en kan ik er wat aan doen dat die gasten een keer op een ochtend in alle vroegte persee wouden filmen?

 

Beetje zwak argument Hawkeyes, zoiets mag je natuurlijk weigeren.

Tja of je wilt zelf natuurlijk graag in de schijnwerpers staan.

 

 

Gr Twinlife :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tja op zich kan reclame natuurlijk nooit kwaad. iemand die denkt wat is dat voor een mafkees gaat het natuurlijk zelf niet proberen. ;) het is gewoon een kwestie van baad et niet schaad het niet. alleen is het wel een nadeel dat er misschien een negatieve naam onstaat. mrja dat heb je met elke reclame tog ;)

 

roel :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...