Spring naar bijdragen

Staatsbosbsheer Regio West


BigFurryMonster

Aanbevolen berichten

Ik moet tot mijn schaamte erkennen dat ik vandaag pas dit forum ontdekte. Had achter het kopje "NATUUR" werkelijk niet zo'n forum gezocht :crybaby:

 

Enige tijd geleden heb ik goede afspraken gemaakt met de boswachter van het Haagse Bos, maar ook van een groot aantal SBB-objecten in Zuid-Holland-West. Het gaat om het gebied vanaf Katwijk, via Leiden en Zoetermeer tot Rhoon onder Rotterdam. Een flink gebied dus!

 

Het wordt zeer gewaardeerd als je, wanneer je een cache wilt plaatsen, daar toestemming voor vraagt. Neem even contact met mij op als je meer informatie wilt hebben. Inmiddels ben ik namelijk ook contact aan het leggen met beheerders van aangrenzende SBB-terreinen.

 

Ik heb erg goede ervaringen met SBB op/in dit gebied!

 

:crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...
ReizenReizen

Wij zijn op dit moment bezig met de voorbereiding van een nieuwe cache in de duinen ten noorden van Noordwijk. (SBB-gebied) De boswachter heeft onze info, ze gaat het met het team bespreken...

Het duurt zo wel iets langer, maar dan heb je (hopelijk) ook wel wat! Als je info wilt, hoor ik het wel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij zouden graag een cache willen maken in het park Overvoorde, op de grens van Den Haag en Rijswijk. Valt dat ook onder SSB Zuid Holland West? Met wie en hoe moeten we toestemming vragen? Bedankt alvast.

 

 

Mijn (gearchiveerde) cache Jerommeke lag daar. Gewoon naar de gemeente gaan.

Ik ben de naam kwijt van wie ik daar gemaild heb, maar ze doen helemaal niet moeilijk, als je het maar goed toegankelijk houdt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...