Gast Team_Maju Geplaatst 22 juni 2006 Geplaatst 22 juni 2006 Zover het ging bij deze cache is... Metaal was niet meer te halen, en het ging ook niet om dat stukje tegen verkeer in.. het gaat er expleciet over dat bij de cachepagina duidelijk staat vermeld dat gebied NIET toegankelijk is tussen zonsonder en zonsopgang.. dat het ook nog eens duidelijk vermeldt staat bij het betreden van het gebied.. maar dat het toch gedaan wordt, omdat men voorlopig niet de tijd zou hebben om terug te keren en ze hadden al zolang over de cache gedaan. Ik lees hier elke keer weer dat het FTF klassement hier mede oorzaak van is.. misschien, maar ik denk als ik uit mezelf spreek dat dit ook geldt voor vele anderen die het wel leuk vinden een cache te ontmaagden.. Als er duidelijk bij vermeldt staat dat het een cache is die niet 24/7 toegankelijk is.. dat we dan ook niet als stelletje dwazen in de auto springen en de regels aan de laars lappen. Het heeft ook geen zin om daar over te blijven discussieren, wel of niet FTF en alles wat erom heen hangt, wel of niet te veel cachers, daar is dit niet om gestart. Enige wat ik probeerde duidelijk te maken is dat een legger vaak veel tijd heeft gestoken om voor andere cachers wederom een leuke tocht te maken, en dat door dit soort acties het werk teniet wordt gedaan. Dus gewoon allemaal iets meer gezond verstand gebruiken, dan kan dit in de toekomst gewoon vermeden worden.. iedereen blij. Draadje mag van mij gesloten worden.. denk dat boodschap wel duidelijk is.
Goedweerloper Geplaatst 22 juni 2006 Geplaatst 22 juni 2006 Voordat het draadje wordt gesloten wil ik nog kwijt dat ik bij de cache waar ze het hier over hebben wel de zonsondergang regel heb gerespecteerd en zo ook bij de meeste andere caches, behalve de nachtcache van Theyeti natuurlijk en af en toe een cache in de winter. Ook bij mijn caches verwacht ik dat je voor zonsondergang het bos uit bent, en wanneer de dagen kort zijn in ieder geval voor het donker. Want mocht iemand een keer worden gesnapt, dan is het wel einde verhaal.
Cache Getters Geplaatst 22 juni 2006 Geplaatst 22 juni 2006 Misschien is het toch handig om deze "Cacher" (Newbie) netjes op zijn gedrag te wijzen. Bij deze cache: http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...76-1d4ba0488213 flikt hij namelijk precies hetzelfde. Hij logt deze op 31 mei dit is op een woensdag echter staat er duidelijk in de omschrijving dat dit gebied alleen in het weekend toegankelijk is. (Ik weet uit ervaring dat dit ook nogeens DUIDELIJK staat vermeld bij de ingang)
Twin Peaks Geplaatst 22 juni 2006 Geplaatst 22 juni 2006 Het heeft ook geen zin om daar over te blijven discussieren, wel of niet FTF en alles wat erom heen hangt, wel of niet te veel cachers, daar is dit niet om gestart. Enige wat ik probeerde duidelijk te maken is dat een legger vaak veel tijd heeft gestoken om voor andere cachers wederom een leuke tocht te maken, en dat door dit soort acties het werk teniet wordt gedaan. Draadje mag van mij gesloten worden.. denk dat boodschap wel duidelijk is. <{POST_SNAPBACK}> Tja, als er een klassement zou zijn voor "stokpaardje berijden", dan was er hier weer flink gescoord.
Gast Team_Maju Geplaatst 22 juni 2006 Geplaatst 22 juni 2006 Tja, als er een klassement zou zijn voor "stokpaardje berijden", dan was er hier weer flink gescoord. <{POST_SNAPBACK}> misschien komt er wel een keertje een klassement waarin de sexieste blote billen van cacheland worden uitgeroepen en CC, op jouw opmerking terug te komen.. cacher is ook via de mail benaderd, helaas geen reactie tot nu toe.
Wamoje Geplaatst 22 juni 2006 Geplaatst 22 juni 2006 (bewerkt) Misschien is het toch handig om deze "Cacher" (Newbie) netjes op zijn gedrag te wijzen. Bij deze cache: http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...76-1d4ba0488213 flikt hij namelijk precies hetzelfde. Hij logt deze op 31 mei dit is op een woensdag echter staat er duidelijk in de omschrijving dat dit gebied alleen in het weekend toegankelijk is. (Ik weet uit ervaring dat dit ook nogeens DUIDELIJK staat vermeld bij de ingang) <{POST_SNAPBACK}> Ik zie op 12 juni een andere 'newbie' MOEHAHAHA!! 22 juni 2006 bewerkt door Wamoje
Cache Getters Geplaatst 22 juni 2006 Geplaatst 22 juni 2006 (bewerkt) Ik zie op 12 juni een andere 'newbie' MOEHAHAHA!! <{POST_SNAPBACK}> Ik zag het ook maar goed hij gaf het wel netjes toe..... 22 juni 2006 bewerkt door Cache Getters
cachorganic Geplaatst 22 juni 2006 Geplaatst 22 juni 2006 niet alleen newbies. zie zelfde logje als hierboven
Aanbevolen berichten